Bungalowpark Veluwe

30-05-2019 13:28 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Wij willen in het najaar graag een weekje ergens op de Veluwe doorbrengen, dan koppelen we een korte vakantie aan een sociale activiteit die in de agenda staat.

Wie kan uit ervaring een bungalowpark in die regio aanraden? Belangrijk is dat het genoeg te bieden heeft voor kleine kinderen en ik wil ook heel graag dat het schoon is.

Google is niet stuk, maar ik zag nog niet echt iets met goede reviews.
Dus ik ben benieuwd naar tips.
Alvast bedankt!
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
Landal vind ik hele prettige parken hebben, schoon en leuk voor kinderen. Er liggen er meerdere op de Veluwe, oa Landal Rabbit Hill.
Alle reacties Link kopieren
Landal Miggelenberg!
Alle reacties Link kopieren
De Zanding in Otterlo! (Wel de vernieuwde huisjes nemen). Echt een toplocatie voor kinderen, zeker bij mooi weer.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
aikidoka schreef:
30-05-2019 13:41
Landal vind ik hele prettige parken hebben, schoon en leuk voor kinderen. Er liggen er meerdere op de Veluwe, oa Landal Rabbit Hill.
Rabbit Hill vond ik qua huisjes niet zo bijzonder - ook niet per se heel schoon -, maar de ligging en het park zijn voor kinderen inderdaad fantastisch. Dagelijks eekhoorns en konijnen bij het huisjes, overal kleine speeltuintjes en in het centrum onder andere een kinderboerderij.
Alle reacties Link kopieren
Zelf niet geweest maar hoorde goede verhalen over de Landal parken aldaar.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik ga Google weer aanslingeren :)
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
Stuiterdraakje schreef:
30-05-2019 13:43
Landal Miggelenberg!
Nou dit dus!! Miggelenberg!!
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
Miggelenberg en de Zanding zien er allebei goed uit! Een van die twee zou het zomaar kunnen worden :)
Tips blijven ook nog welkom!
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
Wij met dochter op Landal Coldenhove geweest toen dochter 3 maanden was, prima park en mooi gelegen.

Vorig jaar toen ze anderhalf was naar Landal Heihaas geweest, ook leuk en mooi gelegen.Vanuit ons huisje liepen we zo de Veluwe op.Niet een heel groot park.Leuker dan Coldenhove vonden wij als je kind(eren) weer wat groter zijn.

Met Pinksteren gaan we naar Rabbit Hill waar we erg benieuwd naar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Tulpje78 schreef:
30-05-2019 17:31
Wij met dochter op Landal Coldenhove geweest toen dochter 3 maanden was, prima park en mooi gelegen.

Vorig jaar toen ze anderhalf was naar Landal Heihaas geweest, ook leuk en mooi gelegen.Vanuit ons huisje liepen we zo de Veluwe op.Niet een heel groot park.Leuker dan Coldenhove vonden wij als je kind(eren) weer wat groter zijn.

Met Pinksteren gaan we naar Rabbit Hill waar we erg benieuwd naar zijn.
Bedankt voor je reactie!

Reviews van Coldenhove gaan vaak over dat de huisjes niet schoon zijn en oude bedden enzo, maar jullie hadden dus wel een goede ervaring?

Veel plezier met Pinksteren :)
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
https://www.samoza.nl

Camping, maar ook met bungalows. Ontzettende aanrader :)
Wij gaan graag naar landal heideheuvel. Bevalt ons prima.
Rabbit Hill. Qua huisjes tamelijk basic maar het park is mooi en die ligging... :love:
Alle reacties Link kopieren
De juiste tip voor ons zat erbij. :thumbsup:
Bedankt voor jullie reacties!
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
Leuk!Waar gaat de reis naar toe?
Alle reacties Link kopieren
Tulpje78 schreef:
01-06-2019 11:25
Leuk!Waar gaat de reis naar toe?
Miggelenberg :)
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, alvast veel plezier!De Veluwe is echt heel mooi.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! In t dorpje vlakbij hebben ze lekker softijs. En op park zelf zal genoeg te doen zijn. Mocht Huub de goochelaar komen: doen! Erg leuke act. En ook de heide op, schaapsherder demonstratie.
I.p hoef je t park niet af, genoeg ontspanning en vermaak!
O ja: er zijn eekhoorntjes. Veel. Heel veel ❤️. Leuk om te voeren (als je ervan houdt, maar ik ben dan ook een echte dieren en natuurliefhebber)
Alle reacties Link kopieren
Stuiterdraakje schreef:
01-06-2019 19:54
Leuk! In t dorpje vlakbij hebben ze lekker softijs. En op park zelf zal genoeg te doen zijn. Mocht Huub de goochelaar komen: doen! Erg leuke act. En ook de heide op, schaapsherder demonstratie.
I.p hoef je t park niet af, genoeg ontspanning en vermaak!
O ja: er zijn eekhoorntjes. Veel. Heel veel ❤️. Leuk om te voeren (als je ervan houdt, maar ik ben dan ook een echte dieren en natuurliefhebber)
Ja wij ook :heart: En onze kinderen gaan dat fantastisch vinden!

Leuke tips!
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Stuiterdraakje schreef:
01-06-2019 19:54
Leuk! In t dorpje vlakbij hebben ze lekker softijs. En op park zelf zal genoeg te doen zijn. Mocht Huub de goochelaar komen: doen! Erg leuke act. En ook de heide op, schaapsherder demonstratie.
I.p hoef je t park niet af, genoeg ontspanning en vermaak!
O ja: er zijn eekhoorntjes. Veel. Heel veel ❤️. Leuk om te voeren (als je ervan houdt, maar ik ben dan ook een echte dieren en natuurliefhebber)
Toevallig in Hoenderloo? Dan weet ik wel welke je bedoeld :lol:
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wel. Bij een bakker in/naast/in de buurt.. zoiets.

En TO: een boswandeling met de boswachter is ook leuk: zwijnen, herten hebben wij gezien.
Alle reacties Link kopieren
Someonenew schreef:
01-06-2019 20:25
Toevallig in Hoenderloo? Dan weet ik wel welke je bedoeld :lol:
Hopen dat ze in het najaar ook nog open zijn dan :-9
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
Stuiterdraakje schreef:
01-06-2019 20:28
Volgens mij wel. Bij een bakker in/naast/in de buurt.. zoiets.

En TO: een boswandeling met de boswachter is ook leuk: zwijnen, herten hebben wij gezien.
Ook met kleine kinderen of jagen die alles weg? :proud:
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven