Transfer boeken van vliegveld naar hotel

03-06-2019 21:36 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey :heart:


Ik heb een vakantie geboekt voor deze zomer. Alleen nu nog een transfer. Eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer. Bij het ene bedrijf krijg je offerte’s bij de andere weer iets anders onduidelijks😂 We gaan naar Platja d’aro en landen in Girona. Dit is ongeveer 33 minuten rijden. Er is geen trein station in Platja d’Aro. We willen het liest ook niet ter plekke een taxi bellen (als het niet anders is dan is het niet anders) maar het liefst heb ik het geregeld en de prijs een beetje duidelijk.

Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee? Tips en aanbevelingen? :worship:

Ik las op internet dat bij sommige bedrijven uiteindelijk nog parkeer kosten bij komen en bij sommige zelfs extra wachttijd.
De 1 wacht bij de gate en vul je vluchtnummer en aankomst tijd etc in. Bij de ander vul je geen aankomst tijd maar tijd waarneer je opgepikt wilt worden in (?). Kortom.. Ik weet het niet :huh: :facepalm:
Niet wat je wil horen maar ik zou gewoon na aankomst een taxi nemen. Die hoef je natuurlijk niet te bellen, want er staan altijd (officiële) taxi´s op het vliegveld.
Alle reacties Link kopieren
Mijn tip zou zijn: thuis uitzoeken wat een taxirit ongeveer hoort te kosten (hotel bellen om dat te vragen) en je dan gewoon laten meenemen door de taxi's die op het vliegveld staan te wachten.
Ik zou een auto huren (via sunnycars premium)
Heeft het hotel geen transferservice? Veel bieden dit tegen een vaste prijs aan.
Alle reacties Link kopieren
via het hotel, of anders holidaytaxi's
Alle reacties Link kopieren
Shuttle direct heeft in die omgeving altijd goede deals. Snel, niet duur en komen afspraken na. Ik heb ea vaak gebruikt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wij huren tegenwoordig altijd een auto, zelfs als er een transfer bij de reis inbegrepen zit. Ik vind het veel fijner om zelf alles te bepalen en ook tijdens de vakantie de vrijheid te hebben om overal heen te gaan. Soms gebruiken we hem veel, soms nauwelijks, maar ik vind het altijd de moeite waard.

En anders zou ik toch gewoon voor een taxi gaan.
humanista schreef:
03-06-2019 23:11
Mijn tip zou zijn: thuis uitzoeken wat een taxirit ongeveer hoort te kosten (hotel bellen om dat te vragen) en je dan gewoon laten meenemen door de taxi's die op het vliegveld staan te wachten.
Een taxi op het vliegveld kan wel echt duurder zijn hoor, dat is bij schiphol bijvoorbeeld ook de duurste optie. Dus dan loont het zeker om even rond te kijken en te vergelijken.
Alle reacties Link kopieren
Hotel / camping bellen of ze een luchthavenshuttle aanbieden. Hebben veel hotels / campings wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik regel vaak een shuttlebus van vliegveld naar hotel in diverse landen. Als dat niet praktisch is, ga ik met het OV van vliegveld naar het hotel.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden onze transfer via Transavia / holidaytaxis geboekt.
Heel makkelijk en super verlopen.
Alle reacties Link kopieren
Super bedankt voor de tips en reacties! Ik heb het even allemaal uitgezocht en de goedkoopste optie is uiteindelijk toch aan taxi vanaf het vliegveld. +/- 30 euro. Ik ga wel van te voren een prijs bespreken. Ik weet nu dat je zelfs voor 25 naar blanes kan vanaf het zelfde vliegveld dus het gaat goedkomen. Alleen een beetje jammer voor mijn innerlijke regelneef :@@: haha. Auto huren is een goed idee maar voor mij helaas geen mogelijkheid :( Allemaal bedankt voor het mee denken :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou kijken of je een Blablacar kunt krijgen. Blabla is erg populair in Spanje en krijgen kost geen bal.
Vorige week ben ik nog in Girona geweest en een taxi vanaf Girona zal rond de €90,- zijn.
Alternatieven weet ik niet, wij hadden een auto gehuurd.
Alle reacties Link kopieren
Uber!
Met ov is het idd geen optie, 2 uur onderweg zie ik!
Alle reacties Link kopieren
Ik boek al jaren tickets, transfers en hotels los (ipv een pakketreis) en kom bijna altijd uit bij Suntransfers. Via hun site vul je heel eenvoudig je data, bestemming en vluchtnrs in, en je berekent zo je prijs. Keurige afhandeling, ze zijn punctueel en houden contact met je via sms service. Top en niet duur.
www.suntransfers.com
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik heb 2 weken geleden gebruik gemaakt van Holidaytaxi's en dat beviel me enorm goed.

https://www.holidaytaxis.com/nl/
Alle reacties Link kopieren
Je googeld op 'taxi luchthaven Girona, vult in waar je naartoe wil en krijgt dan meestal onmiddellijk een prijs te zien. Even opzoeken op het bedrijf goede recensies heeft, eventueel mailen met het taxibedrijf en dan kan je kiezen welke je wil nemen.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven