Estivant Gardameer

04-06-2019 10:30 7 berichten
Hoii,

Ik ben alleenstaand(34) met mijn zoon van 6. Altijd altijd al groot fan geweest van Italië waar ik als klein kind al kwam, met name Het Gardameer. Vorig jaar met vriendinnen en hun gezinnen samen geweest, heb toen zelf meegereden. Mijn zoon vond het fantastisch. Aangezien nu iedereen andere plannen heeft of wil vliegen naar Turkije (niks voor mij) een alleenstaande ouder vakantie geboekt via Estivant. 11 dagen Lazise met mijn zoon. We gaan met een touringcar. Nog meer mensen ervaring hier mee?

Groetjes Fleur
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk toch het Gardameer. Snap best dat je daar liever heen gaat dan naar Turkije. Geen ervaring met de touringcar naar Italië maar van andere bestemmingen weet ik nog wel dat het fijn is als je zo’n nekkussentje meeneemt. Veel plezier!
madamecannibale schreef:
04-06-2019 10:36
Heerlijk toch het Gardameer. Snap best dat je daar liever heen gaat dan naar Turkije. Geen ervaring met de touringcar naar Italië maar van andere bestemmingen weet ik nog wel dat het fijn is als je zo’n nekkussentje meeneemt. Veel plezier!
Dankjewel! En een goede tip, zal eens achter nek kussentjes aan gaan!
Alle reacties Link kopieren
Hey LolitaFleur, ik heb je even een PB gestuurd :).

Groetjes!
Spork schreef:
04-06-2019 14:18
Hey LolitaFleur, ik heb je even een PB gestuurd :).

Groetjes!
Als het goed is gelukt, wat terug gestuurd 👍
Alle reacties Link kopieren
Nee geen ervaring mee. Ken wel iemand die voor Estivant in Italie heeft gewerkt als animator voor kinderen en die vond het fantastisch.
Ik ken wel iemand die een singlereis heeft geboekt via Estivant en die vond het leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven