Tips camping adriatische kust italie

15-06-2019 13:48 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
We gaan voor het eerst naar italie. Camping geboekt toch twijfel ivm recensies.( veel muggen, zwembad einde van de week vies etc)

Kijken rond om mogenlijk om te boeken.
Zoeken een leuke niet te grote camping. Iets in de buurt ( dorpje) om te wandelen/eten.
Adriatische kust 4 personen ( 2 volwassenen en 2 kinderen 8,11jaar)

Zijn er kenners met do s en donts?
Alle reacties Link kopieren
Union lido. Top camping. Komt regelmatig een karretje dat spul spuit tegen muggen. Ik zou dan wel even naar binnen gaan,lijkt me niet heel gezond. De meeste mensen blijven gewoon buiten zitten . Terwijl ze hun bord eten naar binnen werken. Mooie zwembaden. Toiletten worden continue schoongemaakt,loopt de hele dag een schoonmaakster rond. Schoon strand dat langzaam in ze afloopt. Goede animatie
Alle reacties Link kopieren
Oh,ik lees net dat je een camping zoekt dat niet zo groot is. Deze is wel groot maar merk je weinig van. Is onderverdeeld in straatjes. Na 23 uur is het echt stil. Fiets bewaking rond en mensen worden ook echt aangesproken als ze luidruchtig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga m checken dank!
Alle reacties Link kopieren
elmoni schreef:
15-06-2019 14:20
Union lido. Top camping. Komt regelmatig een karretje dat spul spuit tegen muggen. Ik zou dan wel even naar binnen gaan,lijkt me niet heel gezond. De meeste mensen blijven gewoon buiten zitten . Terwijl ze hun bord eten naar binnen werken. Mooie zwembaden. Toiletten worden continue schoongemaakt,loopt de hele dag een schoonmaakster rond. Schoon strand dat langzaam in ze afloopt. Goede animatie
Niet te grote camping zoekt ze. Oh dat had je al gezien. Ik vind de recensies ook niet echt goed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Camping vind ik mega groot:)
Voorkeur toch echt n middel camping
Ik zag ook weinig beschikbaar en pittige prijzen
Iemand nog tips?
Alle reacties Link kopieren
Wij waren de afgelopen jare op Ca Pasquali en op Garden Paradiso. Beide superfijne niet al te grote campings met een mooi zwembed en lekker strand. Welke camping heb je nu geboekt?
Alle reacties Link kopieren
Hier staan wel wat kleine


https://www.kleinenfijncampings.nl/ital ... sche-kust/
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Digisuus spina camping village
Ik ga ze bekijken
Alle reacties Link kopieren
Spiaggia e mare! Topcamping. Schoon, niet te groot en na 23 uur strenge controle op rust.
Het ware te wensen, dat alle mensen, hun eigen gebreken wat beter bekeken. Dan zouden ze het wel laten om over andere mensen te praten!!
Alle reacties Link kopieren
Yep, spiaggia e mare is echt super. Enige nadeel is dat er niet actief wordt gespoten tegen muggen.
Alle reacties Link kopieren
Als je geen muggen wil, zou ik niet naar de Adriatische kust gaan.
Alle reacties Link kopieren
I Pini family park. Erg leuk wel ver rijden. Een half uur voor Rome
Alle reacties Link kopieren
I Pini family park. Erg leuk wel ver rijden. Een half uur voor Rome
Alle reacties Link kopieren
Sorry dubbel geplaatst;-)
Wij zijn een paar keer naar de Adriatische kust geweest, ik ga er nooit meer naartoe.
Ik vind dat er weinig te doen is in de omgeving (vooral bij slecht weer) is dat wel een dingetje.
Daarnaast inderdaad die muggen om gek van te worden.
Sinds wij Kroatië ontdekt hebben, heeft dit onze voorkeur. (Nadeel is wel er zijn geen zandstranden en de campings zijn er vrij groot)
Vorig jaar naar Zuid Frankrijk geweest is ons ook heel erg goed bevallen.
Heerlijk zandstrand met helder water voor de kinderen (je zag de roggen er zwemmen), bergen in de buurt en veel relaxter rijden dan naar Italië of Kroatië.
Mocht je om kunnen boeken dan is dit wellicht ook een mogelijkheid.
Welke camping in Italië heb je geboekt?
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in die streek en ben jarenlang met man & kind under 6 op vakantie gegaan naar spina camping village (even googlen). Enorme camping (qua oppervlakte) , maar tegelijkertijd heel rustig. Schaduwrijke plekken onder de pijnbomen, prachtige zwembaden met glijbanen, lekker eten en strand vlakbij. Uurtje rijden naar ferrara, bologna, twee uur rijden naar Venetië . Ik heb ook wel eens op een kleinere camping daar gezeten, vigna sul mar. Vlak aan zee, zwembad wel minder spectaculair. Ook de stranden rond Ravenna zijn mooi (en Ravenna is adembenemend). Veel plezier
Alle reacties Link kopieren
Muggen zitten overal. Aan het Gardameer en vorig jaar in Toscane ben ik ook lek gestoken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven