Mooiste plekje Mallorca (zonder kids!)

16-06-2019 19:47 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort zonder kinderen naar Mallorca en ik zoek een leuk hotel wat nog een beetje betaalbaar is met parkeergelegenheid voor een huurauto, liefst aan het strand. Nou ken ik Mallorca zelf alleen nog van El Arenal (100 jaar geleden...) maar dat zoeken we dus niet!

Ik hoorde dat de stranden bij Alcudia het mooist zijn, maar dat er bij Cala Millor een leukere boulevard is. Ook Port Soller wordt aangeraden.

We zoeken een leuke plaats met mooi strand, met een leuke boulevard op loopafstand om ‘s avonds te eten en te slenteren. Uitgaan hoeven we niet.

Kom maar door met die tips :-)
Port de Soller vond ik de gezelligste boulevard in maart. Maar ons adult only hotel was in Cala Millor. Zou zeker een auto huren, wij hebben in 6 dagen het hele eiland gezien.
Alle reacties Link kopieren
Alcudia is inderdaad erg mooi, ook erg mooie omgeving. Port soller idem. Ik vraag me wel af als je geen kinderen hebt of je niet beter in september kunt gaan. Komende 2 maanden is het bizar warm en ook enorm druk. Leuke marktjes zoals in alcudia worden overladen met bustoeristen, vooral Duitsers en er zijn erg veel mensen met kinderen in deze periode.

Je zou wel kunnen kijken naar een adult onky hotel met eigen strand maar weet niet of die betaalbaar zijn komende periode.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen hekel aan kinderen, maar ik wil het liefst een hotel waar niet alleen maar gezinnen met kinderen zitten (ik laat de mijne lekker thuis voor deze paar dagen!!!). We gaan ook pas in september.
Ik zou ook zeer zeker buiten de schoolvakanties gaan! Zelfs in maart waren parkeer plaatsen schaars.
Alle reacties Link kopieren
Lente19251003 schreef:
16-06-2019 20:03
Ik heb geen hekel aan kinderen, maar ik wil het liefst een hotel waar niet alleen maar gezinnen met kinderen zitten (ik laat de mijne lekker thuis voor deze paar dagen!!!). We gaan ook pas in september.
O hahah ik dacht bij binnenkort tussen nu en een week of 4. Maar september is een prettigste periode. Ik ben niet bekend met hotels maar zeker een auto huren en zoals gezegd alcudia is een hele fijne en mooie plaats inclusief heel fijn stukje strand.
Alle reacties Link kopieren
Hotel Monnaber Nou & Spa, een heerlijk rustig hotel zonder kinderen. 's Morgens wakker worden van het geblaat van de schaapjes. Een heerlijk restaurant met het mooiste terras ooit. Wel even een kwartiertje rijden naar het strand van Alcudia wat inderdaad een prachtig en rustig strand is (als je tenminste niet bij het gedeelte bij de hotels gaat liggen).
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Wij waren ook op Mallorca zonder kids. We zaten toen in Cala Ratjada. Bijna geen kinderen gezien toen en we waren er toch hoog zomer. Prachtige baaitjes heb je daar. Maar Sowieso is het hele eiland het bekijken waard. Wij zaten sowieso om de dag ergens anders (waren er twee weken). Alcudia ook erg mooi. Populair bij Duitsers.
Port Soler vond ik ook leuk, meer voor een dagje.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Wij willen ook graag binnenkort naar Mallorca dus ik volg dit topic even :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven