Koffer

17-06-2019 15:59 19 berichten
Hallo,

Ik ga 12 dagen op kamp naar Frankrijk en moet een zachte koffer (trolley) meenemen.

Ik heb er 1 gevonden met deze afmetingen:

72 x 30 x 31 cm (l x b x h)
Inhoud: 68 l

Zou dat genoeg zijn voor 12 dagen?

groeten..
Dat ligt aan jezelf...
Alle reacties Link kopieren
Begin eens met te bedenken wat je mee wilt nemen voor die 12 dagen. Meerdere keren per dag een andere outfit of 2 schone broeken en 5 schone shirts is nog al een verschil. Leg wat je mee wilt nemen allemaal eens naast elkaar en kijk dan hoe groot je koffer moet zijn.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een backpack van 60 liter voor 3-4 weken backpacken naar verschillende oorden (koud, warm) en ook dat is genoeg.
Dus lijkt me dat dit je moet lukken!
68 liter inhoud is veel. Dat moet echt meer dan genoeg zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou die 68 liter in elk geval niet helemaal volproppen, want -wieltjes of niet- je sleept je een hernia.

Beter kies je iets van 50 liter ofzo.
Alle reacties Link kopieren
stippensokken schreef:
17-06-2019 16:33
Ik zou die 68 liter in elk geval niet helemaal volproppen, want -wieltjes of niet- je sleept je een hernia.

Beter kies je iets van 50 liter ofzo.
Nee gewoon zo houden. Dit is een perfecte maat, ook als je eens wat langer weggaat. Volgepropt blijf je waarschijnlijk precies binnen de 20 kilo die je mee mag in een vliegtuig. Ik zou hem nu idd níet volproppen. Hoewel, ligt er ook een beetje aan hoeveel je ermee moet sjouwen natuurlijk. Het is in elk geval fijn dat je makkelijk alles mee kan nemen dat je mee wil nemen.
impala wijzigde dit bericht op 17-06-2019 18:52
7.89% gewijzigd
.
Makkelijk. Wij mogen 15 kilo meenemen voor twee weken, en ik heb ook tassen van 68 liter gekocht. Als dat je beschikbare ruimte is moet je gewoon zorgen dat het past.
Alle reacties Link kopieren
Hoe meer ruimte je hebt, hoe meer je waarschijnlijk inpakt.

Wat voor soort kamp is het? Erg actief en veel sporten (veel zweten, kleding snel vies) of juist veel relaxen? Moet je zelf handdoeken en beddengoed meenemen? Hoe is het weer in die periode? En zijn er daar wasmachines?
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Stond er specifiek trolley? Vaak wordt daar een handbagagekoffertje mee bedoeld, dus maximaal ongeveer 55 x 40 x 20 cm.

Er zit groot verschil tussen de inhoud van de verschillende handbagagekoffertjes, de ruimste die ik heb gevonden is type Spark Upright van Samsonite met 48 liter inhoud. Is anders een CabinMax / CabinZero tas geen optie? Die hebben uit mijn hoofd gezegd 44 liter inhoud.
malibu82 schreef:
17-06-2019 21:49
Hoe meer ruimte je hebt, hoe meer je waarschijnlijk inpakt.

Wat voor soort kamp is het? Erg actief en veel sporten (veel zweten, kleding snel vies) of juist veel relaxen? Moet je zelf handdoeken en beddengoed meenemen? Hoe is het weer in die periode? En zijn er daar wasmachines?
Ja het is een actief kamp. Moet zelf handdoeken meenemen maar beddengoed niet. En het is daar rond de 30 graden.
borboletas schreef:
17-06-2019 16:10
Begin eens met te bedenken wat je mee wilt nemen voor die 12 dagen. Meerdere keren per dag een andere outfit of 2 schone broeken en 5 schone shirts is nog al een verschil. Leg wat je mee wilt nemen allemaal eens naast elkaar en kijk dan hoe groot je koffer moet zijn.
Goed idee!!
puntillita schreef:
18-06-2019 16:39
Stond er specifiek trolley? Vaak wordt daar een handbagagekoffertje mee bedoeld, dus maximaal ongeveer 55 x 40 x 20 cm.

Er zit groot verschil tussen de inhoud van de verschillende handbagagekoffertjes, de ruimste die ik heb gevonden is type Spark Upright van Samsonite met 48 liter inhoud. Is anders een CabinMax / CabinZero tas geen optie? Die hebben uit mijn hoofd gezegd 44 liter inhoud.
Jaa er stond echt specifiek een trolley.
Anoniem_18jaar schreef:
23-06-2019 14:14
Jaa er stond echt specifiek een trolley.
.
Met afmetingen? Vraag het even na, voordat je daar met een veel te grote koffer staat.
Alle reacties Link kopieren
Handdoeken: je kunt hamam handdoeken nemen (oa Action). Die zijn heel dun dus nemen weinig ruimte in en zijn ook snel droog als je ze uithangt.
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
puntillita schreef:
23-06-2019 20:00
.
Met afmetingen? Vraag het even na, voordat je daar met een veel te grote koffer staat.
Zie afmetingen in mn bericht
Alle reacties Link kopieren
Anoniem_18jaar schreef:
24-06-2019 19:01
Zie afmetingen in mn bericht
Van de koffer die je mee mag nemen.
wolkenwietje schreef:
24-06-2019 20:34
Van de koffer die je mee mag nemen.
.
Exact, even navragen bij de organisatie van het kamp wat zij verstaan onder een trolley en hoe groot die mag zijn.
Alle reacties Link kopieren
Kun je daar wassen? Neem in elk geval een tube handwasmiddel mee. Een zweterig shirtje of sportbroek kun je dan gemakkelijk even uitwassen en nog een keer aan. Dat scheelt al zo veel. Neem van die echt dunne sportkleding mee, is veel lichter en scheelt erg veel ruimte. Je hoeft in elk geval geen grotere koffer mee, lijkt me.
Beter een half motto....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven