Miami

20-06-2019 15:19 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen

Binnen 4 weken ga ik misschien naar Miami. Even uitleggen;
Mijn schoonzus is stewardess en zij mag een buddy meenemen (bijna gratis) als er nog plaats is op het vliegtuig.
Met andere woorden weet ik pas of ik meekan als ik sta te wachten aan de gate :(
Maar wie niet waagt niet wint :-D

Ik zal daar dan voor 5 dagen zijn. Zijn er dingen die ik zeker moet bezoeken??
Alle reacties Link kopieren
....en pas na 5 dagen weet je ook weer of je terug mag of nog lekker langer mag blijven ;)
Ik vind Miami niet zo bijzonder. Waar hou je van? Ik vond cruiseschepen kijken in Fort Lauderdale leuk en de Everglades in.
Alle reacties Link kopieren
Everglades inderdaad!

Miami zelf vond ik ook niet zo spannend, maar ik kan me voorstellen dat het uitgaansleven er fantastisch is, en dat is niet helemaal mijn ding.

Vond de tocht naar the keys ook heel mooi, maar daar heb je misschien wat weinig tijd voor.
Alle reacties Link kopieren
Gebruiker2016 schreef:
20-06-2019 15:30
....en pas na 5 dagen weet je ook weer of je terug mag of nog lekker langer mag blijven ;)
Ik vind Miami niet zo bijzonder. Waar hou je van? Ik vond cruiseschepen kijken in Fort Lauderdale leuk en de Everglades in.
Ja klopt hihi zou het eigenlijk niet zo erg vinden om de volgende vlucht te nemen :-D
Alle reacties Link kopieren
Oef, ik zou iets heel anders doen.. Maar daar heb jij niks aan.
Zorg wel dat je alle papieren voor Amerika hebt!

Ik ben iig jaloers!
Miami is super saai. Maar goed. Vakantie is vakantie natuurlijk. Doe vooral een dagje Everglades. En lekker chillen bij Miami Beach. Moet je er wel tegen kunnen dat proppers voor clubs aan het flyeren zijn en als ze jou niet hot genoeg vinden, jou overslaan. Tenzij je super hot bent natuurlijk, dan komt dat vast wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Het holocaust monument is gruwelijk indrukwekkend. Ook al hou ik normaal niet zo van zulke dingen, deze is me altijd bij gebleven. En ga ergens anders overnachten als je aan zee wil, of neem een dikke zak geld mee, want hotels in Miami Beach zijn vreselijk duur. Wel heel leuk hoor, om daar mensen en art deco te kijken en langs de boardwalk te lopen. En baywatchers :P
Je kunt er ook heerlijk eten.
Everglades vond ik zelf niet zoveel aan. Behalve als je nog nooit een krokodil in het echt hebt gezien :) als je tijd hebt zou ik eerder naar de westkant van het schiereiland gaan, daar is de kust heel anders en erg mooi, met pelikanen en pieren enzo. Fort Myers, Sanibel, Napels..

Ik vond Miami hartstikke leuk, maar het was ook mijn eerste keer in de VS. Alleen de politiesirenes die ik alleen kende uit de film vond ik al super spannend! Ben later nog wel eens een keer terug geweest.
impala wijzigde dit bericht op 20-06-2019 15:54
31.62% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Tips voor wat te bezoeken heb ik niet, want ik ben er nooit geweest. Maar regel voor de zekerheid nu alvast je ESTA, want anders kom je het vliegtuig niet eens in.
Je ESTA alvast aanvragen, dat moet tegenwoordig 72 uur van te voren. En kijk of je paspoort nog 6 maanden na terugkeer geldig is.

Verder zou ik een auto huren en ofwel naar de Keys, ofwel de Everglades ofwel het noorden langs de kust als je maar zo kort hebt. Maar ik heb dan ook niet zoveel met steden.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
20-06-2019 15:45
Het holocaust monument is gruwelijk indrukwekkend. Ook al hou ik normaal niet zo van zulke dingen, deze is me altijd bij gebleven. En ga ergens anders overnachten als je aan zee wil, of neem een dikke zak geld mee, want hotels in Miami Beach zijn vreselijk duur. Wel heel leuk hoor, om daar mensen en art deco te kijken en langs de boardwalk te lopen. En baywatchers :P
Je kunt er ook heerlijk eten.
Everglades vond ik zelf niet zoveel aan. Behalve als je nog nooit een krokodil in het echt hebt gezien :) als je tijd hebt zou ik eerder naar de westkant van het schiereiland gaan, daar is de kust heel anders en erg mooi, met pelikanen en pieren enzo. Fort Myers, Sanibel, Napels..

Ik vond Miami hartstikke leuk, maar het was ook mijn eerste keer in de VS. Alleen de politiesirenes die ik alleen kende uit de film vond ik al super spannend! Ben later nog wel eens een keer terug geweest.
Hotel is gratis dus daar moet ik al niet aan denken. Aangezien zij sowieso een kamer alleen krijgt, kan ik bij haar slapen :-D
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
20-06-2019 15:56
Je ESTA alvast aanvragen, dat moet tegenwoordig 72 uur van te voren. En kijk of je paspoort nog 6 maanden na terugkeer geldig is.
Het eerste wel, het tweede is onzin. Je paspoort moet bij vertrek uit de VS (logischerwijs) nog geldig zijn, maar niet een periode na de vertrekdatum.
Alle reacties Link kopieren
Jelkeds schreef:
20-06-2019 15:59
Hotel is gratis dus daar moet ik al niet aan denken. Aangezien zij sowieso een kamer alleen krijgt, kan ik bij haar slapen :-D
Dat is mooi! Kun je een auto huren?
.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
20-06-2019 15:56
Je ESTA alvast aanvragen, dat moet tegenwoordig 72 uur van te voren. En kijk of je paspoort nog 6 maanden na terugkeer geldig is.

Verder zou ik een auto huren en ofwel naar de Keys, ofwel de Everglades ofwel het noorden langs de kust als je maar zo kort hebt. Maar ik heb dan ook niet zoveel met steden.
Echt niet de keys op en neer rijden als je zo weinig tijd hebt! Is heel ver en je ziet steeds hetzekfde. En dan dezelfde weg weer terug.

Ik vond Fort Lauderdale ook best leuk om eens gezien te hebben, met al die grote huizen aan kanalen ipv straten en een vette boot voor de deur.
.
Grrr hoe krijg ik een stewardess als buddy?
Alle reacties Link kopieren
Coconut Grove, Wynwood en South Beach.

grote huizen aan kanalen heb je in Miami trouwens ook genoeg, volgens mij oa in Biscayne Bay.
wij slapen nooit.
Murrmurr schreef:
20-06-2019 17:45
Grrr hoe krijg ik een stewardess als buddy?
Ik wil ook!!!!
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
20-06-2019 16:26
Dat is mooi! Kun je een auto huren?
Ja hoor, dat zijn we van plan :D
Alle reacties Link kopieren
Een hele foute boottocht langs alle grote huizen van de celebritys doen is zo fout en Amerikaans dat het eigenlijk stiekem best leuk is.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
20-06-2019 16:26
Dat is mooi! Kun je een auto huren?
Ja hoor, dat zijn we van plan :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven