Tips Highway One overnachten(San Francisco naar Los Angeles)

11-07-2019 10:46 13 berichten
Goedemorgen,

Ik ben benieuwd wie er deze route gereden heeft en weet wat goede steden zijn om te overnachten.
Wij willen 2 x overnachten (2 x 1 nacht) zodat we ruim de tijd nemen en alles kunnen bezichtigen.
De 2e nacht willen we in de buurt van LA blijven maar niet in LA.

We rijden dus van boven naar beneden en willen de reistijd een beetje handig verdelen.

Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Qua verdeling weet ik niet of het handig is want wij hebben toen maar 1 stop gedaan maar San Luis Obispo (SLO) is een aanrader. Rustig maar gezellig studentenstadje.
Alle reacties Link kopieren
De Madonna Inn natuurlijk:

https://www.madonnainn.com/
Alle reacties Link kopieren
Vrienden van mij hebben overnacht in Monterey en Santa Barbara. Ik weet er het fijne niet van, maar is erg goed bevallen.
Alle reacties Link kopieren
Wij reden van zuid naar noord en hebben overnacht in Pismo beach en Monterey. Pismo beach was een typische badplaats, maar zee is meestal te koud om in te zwemmen, dus hotel met zwembad is wel fijn. Monterey is wat meer te doen en te zien, kijk maar even op tripadvisor. Wij hebben daar een walvistocht gedaan.
pamelacourson schreef:
11-07-2019 11:10
Vrienden van mij hebben overnacht in Monterey en Santa Barbara. Ik weet er het fijne niet van, maar is erg goed bevallen.
Ik zou ook Monterey en Santa Barbara aanraden. Monterey is erg toeristisch maar wel leuk. Van SFO naar Monterey is circa 2 uur rijden (ongeveer 200 km) dus nog genoeg tijd om onderweg wat te bekijken / stoppen en in Monterey zelf te kijken.
Van Montery naar Santa Barbara is een kleine 5 uur. Santa Barbara vonden wij erg gezellig en mooi.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben overnacht in Monterey en Pismo Beach.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook Monterey en Santa Barbara gedaan, maar vond het qua tijd nog best krap, twee dagen. We hebben veel wandelingen gemaakt, maar hadden bv geen tijd meer om op het strand te verblijven.
Alle reacties Link kopieren
Wij stopten in:

-Santa Cruz (Mystery spot; beetje een tourist trap maar wij vonden het wel leuk :))
-Monterey (Walvissen spotten op de boot, leuke haventje ook)
-San Simeon (Hearst Castle, vonden we fantastisch! ook leuk dat de zeeolifanten daar heel dichtbij zitten).
-Solvang (Deens dorp waar ze Danish en Dutch nogal met elkaar verwarren, vonden we wel leuk om een ochtend te lopen)

We sliepen in San Simeon en Monterey
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn gestopt in Monterey en in Morro Bay.
In Morry Bay zit echt een heel leuk zaakje genaamd The Coffee Pot waar je echt heerlijk kan ontbijten!
Alle reacties Link kopieren
San Luis Obispo en Pismo Beach zijn heel leuk. Gezellige restaurants. Niet overdreven toeristisch.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet heel origineel, maar Santa Cruz, Monterey, Pismo Beach en Santa Barbara zijn allemaal erg leuke stadjes.
Wij hebben overnacht in de buurt van San luis obispo en boven monterey. Reden van zuid naar noord. Nu lag bij ons wel de halve highway in puin dus we hebben een stuk moeten overslaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven