Samen paar dagen zonder kids

12-07-2019 13:30 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een roerige periode willen mijn man en ik ongeveer 5 a 6 dagen even samen nog weg zonder onze kinderen.

Ik wil graag gewoon lekker relaxen, boulevard struinen, gezellige restaurantjes.

Ik zat zelf te denken aan Italië of Portugal? Wellicht ergens een b&b maar dan wel met zwembad?
Heeft iemand leuke tips? Ieder geval niet waar het stikt van de kinderen
Alle reacties Link kopieren
Sardinië! Wij vonden Country Hotel Vessus net buiten Alghero echt fijn! Niet ver vanaf het vliegveld ook.
Wat benauwend voor sommige kinderen om altijd hun ouders om zich heen te hebben hijgen en nooit eens lekker bij opa en oma te kunnen logeren en uit een boom te kunnen donderen en dan lekker bij oma op schoot getroost te kunnen worden, omdat je geindoctrineerd bent dat alleen mama kan troosten.

Geen tips voor TO. Ik lees lekker mee met de andere tips. Ik ben gewoon jaloers want ik zou ook wel even echt tijd met mn man willen hebben en even samen kunnen opladen op een mooie buitenlandse bestemming en niet gewoon ‘thuis’ bij Neeltje Jans.

Goed plan TO!
ShaunTheSheep schreef:
13-07-2019 09:40
Wat benauwend voor sommige kinderen om altijd hun ouders om zich heen te hebben hijgen en nooit eens lekker bij opa en oma te kunnen logeren en uit een boom te kunnen donderen en dan lekker bij oma op schoot getroost te kunnen worden, omdat je geindoctrineerd bent dat alleen mama kan troosten.

Geen tips voor TO. Ik lees lekker mee met de andere tips. Ik ben gewoon jaloers want ik zou ook wel even echt tijd met mn man willen hebben en even samen kunnen opladen op een mooie buitenlandse bestemming en niet gewoon ‘thuis’ bij Neeltje Jans.

Goed plan TO!
Dit.

Maar goed, dat opdringerige moedermaffia gedrag kan wederom alleen maar weer voortkomen uit jaloezie. Dat je enkel nog ouders bent en geen partners/geliefdes. Doet niet veel goeds met je huwelijk. Vreselijk als je jezelf alleen nog maar kunt definieren als moeder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven