Marker Wadden, iemand al geweest?

16-07-2019 10:18 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel of ik een excursie zal boeken naar de nieuwe Marker Wadden maar ik vraag me af of het nog niet heel kaal is. Iemand al geweest en wat vond je er van?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ja, ik. Veel vogels te zien, maar het is inderdaad nog niet zo begroeid.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
16-07-2019 10:20
Ja, ik. Veel vogels te zien, maar het is inderdaad nog niet zo begroeid.
Super dank je. Met zo'n excursie van ben je 5 uur op het eiland en ik vroeg me af of dat niet te lang is, of je het op den duur niet hebt gezien. Wat vond jij?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
mevrouwiglesias schreef:
16-07-2019 10:22
Super dank je. Met zo'n excursie van ben je 5 uur op het eiland en ik vroeg me af of dat niet te lang is, of je het op den duur niet hebt gezien. Wat vond jij?
Hangt er vanaf. Als je fanatiek vogelaar bent kun je je er prima vijf uur vermaken. Als je het na een rondje eiland wel gezien hebt, dan is vijf uur misschien wat lang.
mevrouwiglesias schreef:
16-07-2019 10:22
Super dank je. Met zo'n excursie van ben je 5 uur op het eiland en ik vroeg me af of dat niet te lang is, of je het op den duur niet hebt gezien. Wat vond jij?
Controleer of die 5 uur niet inclusief vaartijd is.
Er is een uitkijktoren. Ook kun je een excursie boeken met een gids. Verder is het best groot, je kunt er echt kilometers wandelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga as zondag.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er bijna 3 jaar terug geweest (met een eigen boot). Erg leuk! Het zal inmiddels al een stuk meer ontwikkeld zijn dan de zandbak die het toen was.
Er is volgens mij nog steeds niets: geen horeca en dergelijke.

Maar ben je er dan echt 5 uur? Is het niet 5 uur waarvan zo'n 1.5 uur bezig met varen/instappen/uitstappen etc.?
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
16-07-2019 12:15
Ik ga as zondag.
Ah leuk! Laat je even weten hoe het was?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
CommonSense schreef:
16-07-2019 12:11
Controleer of die 5 uur niet inclusief vaartijd is.
Er is een uitkijktoren. Ook kun je een excursie boeken met een gids. Verder is het best groot, je kunt er echt kilometers wandelen.
Daar zeg je me zo wat, waarschijnlijk wel. Dus dat scheelt weer.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven