faro portugal in augustus?

26-07-2019 00:03 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zitten erover te denken om in augustus zomaar spontaan een weekje weg te gaan en nu komt Faro in Portugal in beeld.
Ik ben benieuwd naar ervaringen. Ik vraag me ook vooral af of het in augustus misschien te warm is in Faro (ik ben niet zo van de erge hitte)? Of wel heel erg druk?
Iemand die daar in augustus is geweest misschien en wastwat? B)
Lijkt me best heet daar in augustus. Zou de Azoren doen.
Alle reacties Link kopieren
Faro is vaak heel heet in augustus. Ik ben er een paar jaar geleden in de buurt op vakantie geweest. Prima als je houdt van zon, zee en zwembad, maar je moet niet proberen iets te gaan doen. Daar is het echt te heet voor.

Bovendien zijn er in de Algarve veel mooiere plaatsen dan Faro.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties. Ik ben ook bang dat het te heet is. Hm. Ik woon niet in NL en zoek dus op bestemmingen die gewoon vanuit ons locale vliegveld aan te vliegen zijn, vandaar Faro.
Man houdt wel van warmte en denkt dat het welmeevalt, want aan de kust.
Alle reacties Link kopieren
40+ graden een klein stadje waar je in een halve dag bent uitgekeken. Mooie stranden zitten op plekken er om heen. Waarom Faro?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Viva-amber, omdat dat een bestemming is die rechtstreeks aan te vliegen is vanaf hier. En ik heb zo'n zin in eens een keer geen gedoe,vandaar. 40+ trek ik niet trouwens. Toch maar even verder kijken.
Ik benijd jullie in Nederland al niet op dit moment in die warmte.
Alle reacties Link kopieren
Omdat iedereen natuurlijk in spanning zit te wachten op mijn update: :proud:
Den kogel is door den kerk heur: we gaan fijn weg in eigen (buiten)land en ik heb er ontzettend veelzin in. Bedankt voor het meedenken! :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
2reebruineogen schreef:
26-07-2019 15:01
Viva-amber, omdat dat een bestemming is die rechtstreeks aan te vliegen is vanaf hier. En ik heb zo'n zin in eens een keer geen gedoe,vandaar. 40+ trek ik niet trouwens. Toch maar even verder kijken.
Ik benijd jullie in Nederland al niet op dit moment in die warmte.
Je kunt gewoon vervoer boeken via shuttledirect en dat zit je voor 15 pp in Carvoeiro of een andere leuke plaats. Dat is geen gedoe maar gewoon ff 5 min langer logisch nadenken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
'in augustus zomaar spontaan een weekje weg', da's wel heel spontaan als je dat nu aan het plannen bent :proud:
Sorry, niets constructiefs toe te voegen verder, maar waar je ook heen gaat, veel plezier!
mayou schreef:
28-07-2019 21:03
'in augustus zomaar spontaan een weekje weg', da's wel heel spontaan als je dat nu aan het plannen bent :proud:
Sorry, niets constructiefs toe te voegen verder, maar waar je ook heen gaat, veel plezier!
Het is 28 juli. Vanaf wanneer is het dan wel spontaan volgens jou dan?

Fijne vakantie TO!
Alle reacties Link kopieren
Ha, ja spontaniteit is een betrekkelijk begrip. Want Inderdaad; waar ligt het breekpunt tussen weldoordacht en spontaan? Hm. En is de tijdsduur tussen idee en actie wel van belang?
Ik zou mezelf behoorlijk spontaan vinden als ik vanavond bij het haardvuur tegen 2reeblauwe ogen zou zeggen: 'Laten we volgend jaar naar Tsjernobyl gaan!'
Hm.....
mayou schreef:
28-07-2019 21:03
'in augustus zomaar spontaan een weekje weg', da's wel heel spontaan als je dat nu aan het plannen bent :proud:
Sorry, niets constructiefs toe te voegen verder, maar waar je ook heen gaat, veel plezier!
Op het moment dat ze het bedachten was het spontaan, want ze hadden misschien helemaal geen plannen. Het spontane plan is veranderd in een geplande reis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven