Romantisch nachtje weg

29-07-2019 22:18 28 berichten
Beste VIVA’ers,

Omdat ik vaak goede tips voorbij zie komen op de pijler ‘reizen’, wil ik jullie graag om hulp vragen. Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer.

Binnenkort wordt mijn man **, ik wil dit graag intiem vieren door onder andere een romantisch nachtje weg te boeken.

Denk aan:
- late check- out
- ontbijt op de kamer
- jacuzzi op de kamer
- romantische setting
- liefst niet in een drukke stad maar in de natuur (Nederland, België of Duitsland) maakt niet zoveel uit.
- ongeveer 2,5 uur rijden vanuit omgeving ""
- prijs maakt eigenlijk niet uit

Ik heb Google afgespeurd, ervaringen opgezocht, hotelsites etc. Maar ik kom er echt niet aan uit :nope:

Zijn hier dames en/of heren die de gouden tip hebben? Of een mij een duwtje in de juiste richting kunnen geven?

Alvast hartelijk bedankt :worship:
anoniem_375659 wijzigde dit bericht op 07-06-2020 20:41
0.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hotel Tummers Valkenburg heeft een romantische torensuite. Een hemelbed beneden en met een roodfluwelen trap naar boven naar de badkamer waar de jacuzzi is. Ontbijt op bed kan geregeld worden. Wij zijn daar ook geweest voor een huwelijksjubileum.
"Boring conversation anyway"
BriannaF schreef:
29-07-2019 22:23
Hotel Tummers Valkenburg heeft een romantische torensuite. Een hemelbed beneden en met een roodfluwelen trap naar boven naar de badkamer waar de jacuzzi is. Ontbijt op bed kan geregeld worden. Wij zijn daar ook geweest voor een huwelijksjubileum.
Klinkt goed! Ik ga gelijk kijken, dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Wij doen dit jaarlijks en gaan dan meestal naar van der valk. Die heeft hele leuke en romantische suites!
Oké schat
Alle reacties Link kopieren
Een algemene tip: Boek twee nachten. Ook met een late check out valt één nacht al gauw tegen.

Tegen de tijd dat je de kamer in mag is het bijna etenstijd. Na romantisch dineren blijven er niet veel uren op de kamer over. Je wordt wakker en dan heb je ook maar een paar uur.

Ik heb het een paar keer geprobeerd en het gevoel dat je “zo weer buiten staat” blijft overheersen.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg even. Zoek exact hetzelfde en met dezelfde reden, maar ik wil dan juist wel in een drukke (winkel)stad. :P
Alle reacties Link kopieren
UnexpextedMom schreef:
29-07-2019 23:37
Een algemene tip: Boek twee nachten. Ook met een late check out valt één nacht al gauw tegen.

Tegen de tijd dat je de kamer in mag is het bijna etenstijd. Na romantisch dineren blijven er niet veel uren op de kamer over. Je wordt wakker en dan heb je ook maar een paar uur.

Ik heb het een paar keer geprobeerd en het gevoel dat je “zo weer buiten staat” blijft overheersen.
Helemaal mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Ambt van Nijkerk heeft in elk geval een jacuzzi op de kamer. Ontbijten wil ik nooit op de kamer dus weet niet of dat kan.
Alle reacties Link kopieren
Het kurhaus Scheveningen is wel heel gaaf als je een Romantisch nachtje weg wil...
Alle reacties Link kopieren
Suites van hotel de reehorst in ede. Ik ben er in de presidentiel suite verbleven prachtig met jacuzzi en stoomcabine
Alle reacties Link kopieren
chocoladerijstwafel schreef:
29-07-2019 23:42
Ik volg even. Zoek exact hetzelfde en met dezelfde reden, maar ik wil dan juist wel in een drukke (winkel)stad. :P

Dan zou ik Suitehotel Pincoffs in Rotterdam adviseren! Heerlijk!!
Ahhh dames, dankjewel voor de suggesties.

Aangezien ik weer eens niet meer kan slapen ga ik ze gelijk even bekijken!
Alle reacties Link kopieren
Het suitedream arrangement van van der valk
Dat is inclusief een 3 of 4 gangen diner, en ontbijt in een luxe suite met jacuzzi en sauna.
Bij verschillende hotels kijken van van der valk, de ene heeft mooiere suites dan de ander.
Alle reacties Link kopieren
zwanger010 schreef:
30-07-2019 00:28
Dan zou ik Suitehotel Pincoffs in Rotterdam adviseren! Heerlijk!!

Ook heel erg leuk in Rotterdam zijn SS. Rotterdam en Hotel New York.
Inmiddels al jaren geleden zijn wij in hotel de Stokerij in Oudenburg in België geweest. Is vlakbij Brugge en Oostende. Bij het ontbijt eigen gemaakte jam en paté. Destijds bracht de eigenaresse ons naar een restaurant in de buurt, en de restaurant eigenaar reed ons terug. Jacuzzi op de kamer, privesauna beschikbaar.

En Brugge is een mooie stad.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
30-07-2019 00:05
Het kurhaus Scheveningen is wel heel gaaf als je een Romantisch nachtje weg wil...
Dan moet je wel opletten dat je niet in een van de nog niet gerenoveerde kamers terecht komt. Muf, oud, vlekken overal, was geen succes.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
30-07-2019 07:27
Ook heel erg leuk in Rotterdam zijn SS. Rotterdam en Hotel New York.

Die zijn wel vrij cliché, maar als je voor het eerst naar Rotterdam komt best ok.
Ik vind de SS Rotterdam wel ver van het centrum tenzij je de watertaxi neemt. Wel is Katendrecht heel leuk om lekker wat te eten en te borrelen, dus het kan 😉 . Hotel NY is dan nog steeds dichterbij het Deliplein.
Maar ik zou vrienden eerder tippen naar RoomMate Bruno te gaan.

Of hartje centrum The James

Verder het Savoy (voormalig Hampshire net verbouwd), Nhow, CitizenM of misschien nog het Mainport design hotel.
Alle reacties Link kopieren
Voor TO kan ik landgoed De Wilmersberg in De Lutte adviseren, ook lekker in the middle of nowhere (Twente😉).
Alle reacties Link kopieren
BriannaF schreef:
29-07-2019 22:23
Hotel Tummers Valkenburg heeft een romantische torensuite. Een hemelbed beneden en met een roodfluwelen trap naar boven naar de badkamer waar de jacuzzi is. Ontbijt op bed kan geregeld worden. Wij zijn daar ook geweest voor een huwelijksjubileum.

Vind ik niet op de fraaiste locatie in Valkenburg liggen... maar ik zou dan ook eerder in Gulpen of Voerendaal gaan kijken.
Alle reacties Link kopieren
zwanger010 schreef:
30-07-2019 17:58
Vind ik niet op de fraaiste locatie in Valkenburg liggen... maar ik zou dan ook eerder in Gulpen of Voerendaal gaan kijken.
Tegenover het oudste station van Nederland.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog eentje gevonden waar wij wel naar toe willen:
https://origineelovernachten.nl/bijzond ... n-brabant/
Deze lijkt me echt te gek.
"Boring conversation anyway"
BriannaF schreef:
31-07-2019 19:11
Ik heb er nog eentje gevonden waar wij wel naar toe willen:
https://origineelovernachten.nl/bijzond ... n-brabant/
Deze lijkt me echt te gek.

Ah die ziet er ook gaaf uit inderdaad! Alleen jammer dat het wellness gedeelte speciaal afgehuurd moet worden. Als het aan mij ligt, zit ik namelijk de hele nacht in de jacuzzi :rofl:
Alle reacties Link kopieren
MISSDRAMAQUEEN schreef:
31-07-2019 19:45
Ah die ziet er ook gaaf uit inderdaad! Alleen jammer dat het wellness gedeelte speciaal afgehuurd moet worden. Als het aan mij ligt, zit ik namelijk de hele nacht in de jacuzzi :rofl:
Privé-wellness ruimte met dubbele inloopdouche en groot rond whirlpool bad zit bij de kamer inbegrepen, de hot tub of sauna moet gehuurd worden.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
BriannaF schreef:
31-07-2019 19:10
Tegenover het oudste station van Nederland.
Ja, dat klopt, maar ook gewoon aan de doorgaande weg en een busstation erbij. Voor het hotel is maar een heel smalle stoep en van buiten vind ik het hotel er wat gedateerd uitzien..

Écht romantisch in Valkenburg slapen doe je maar op één plek, Chateau St Gerlach.
Alle reacties Link kopieren
tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven