Last minute weekendje kamperen

30-07-2019 09:32 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

We willen in augustus een (lang) weekend onze tent gaan uitproberen.
Zie door alle camping websites het bos niet meer.
Willen niet te ver rijden omdat we maar een lang weekend weg kunnen, zeg max 2-2,5u vanuit Utrecht.
Zijn er (kindvriendelijke) campings met ruime plekken die jullie me kunnen aanraden? Zwembad zou fijn zijn, speeltuin wel echte must.
Begrijp dat er veel vol is ivm hoogseizoen maar met wat tips zoekt alvast wat gerichter.
Bij bijv anwb komen namelijk ook campings omhoog die helemaal geen beschikbaarheid hebben in juiste periode, of moet je eerst door naar website camping. Heel irritant zoeken zo.

Bedankt alvast!
Wij zijn vorig jaar op landclub Ruinen geweest. Hele leuke camping en de omgeving vonden wij ook erg leuk. Ze hebben op de camping zelf een binnenbad en het gemeentezwembad buiten ligt ook op de camping, maar daar moet je apart voor betalen. Er is aan het begin van de camping een grote speeltuin met water en speeltoestellen. Op de veldjes zijn bijna overal kleine speeltuintjes aanwezig. Wij hebben ons er goed vermaakt en onze dochter van 7 vond het ook een hele leuke camping :) ik heb alleen nog niet gekeken of er nog plek is, maar je kan ze heel makkelijk bellen ook.

https://www.landclubruinen.nl/
anoniem_63b9a19091605 wijzigde dit bericht op 30-07-2019 09:46
11.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
https://www.vacansoleil.nl/zoek/

Ik weet niet welk weekend jullie willen, maar voor andere weekenden is ook vast nog wel iets te vinden.

Ik zie dat hij de link met zoekresultaten in Nederland voor alleen een staanplaats niet pakt, dat moet je dan zelf aanpassen.
gatinmijnsok wijzigde dit bericht op 30-07-2019 09:42
31.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
https://www.campingoriental.nl/nl/

Is een leuke camping. Zou het boeken dan telefonisch doen aangezien je maar een paar nachten wil kamperen.
Camping Vogelenzang in Vogelenzang.

Aardig zwembadje, niet heel veel speeltuin, maar Linnaeushof ligt bijna om de hoek. Het strand is dichtbij, en bos en duin ook.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 30-07-2019 17:09
1.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Camping Oosterdriessen, kindvriendelijk,grote plekken en dichtbij Maastricht, heuvelland ertc.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Het dierenbos in vinkel is leuk :)
Alle reacties Link kopieren
Berenkuil in Grolloo. Mooie camping in bos met verschillende speeltuintjes, waaronder 2 grote. Buitenbad en zwemmeer. Autovrije camping - mogen alleen terrein op op dag van aankomst en vertrek - dus dat is ook fijn met kinderen. Ik las van de week dat ze nog plekken hebben in augustus.
Alle reacties Link kopieren
Zoveel leuke plekken... Bv. Marveld in Groenlo of Twee Bruggen in Winterswijk. Bij Slagharen of Beekse Bergen kun je ook camperen en genoeg te doen. Krijg zelf ook gelijk kriebels...
Alle reacties Link kopieren
De wanroijse bergen. In Wanroij dus. (N-Br)
Camping met groot natuur zwembad, binnen- en buitenspeeltuin.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Den Inkel bij Kruiningen. Je kunt gratis gebruik maken van her openbare zwembad naast de camping. Verder ligt het mooi aan de Westerschelde met mooie vergezichten vanaf de dijk.
https://www.deninkel.nl/kamperen/algemeen/
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijne ideeën allemaal! Ik ga ze vanavond even goed bekijken. Ik hou jullie op de hoogte wat het is geworden.
Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Wij vonden Beekse Bergen erg leuk.
Ruime plaatsen, speelland is super en het zwembad wel ok.
Alle reacties Link kopieren
MamaVeerle schreef:
08-08-2019 14:16
Naar de eilanden misschien? Heb je prachtige campings van staatsbosbeheer! Daar hebben wij eerder met onze kindjes een heerlijke vakantie gehad. Lekker fietsen en veel spelen in de natuur.
Heerlijke vakantie, ik herinner me een topic van je, dat je op de SEH belandt was omdat de kinderen elkaar het licht in de ogen niet gunde en je niet wist hoe de vakantie door te komen. :facepalm:
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
ben net terug van camping bij Maarn (Laag Kanje, het veld klein landeck). prima camping, grotere en kleinere speeltuin op het veld.
Prima plekken, goed sanitair.
Enige minpunt is dat dit veld wat verder weg ligt van de rest van de camping, dus je moet iets verder lopen/fietsen voor het winkeltje enzo.

Zwemmen kan in Henschotermeer (helaas niet meer gratis)
mikado123 schreef:
08-08-2019 19:11
ben net terug van camping bij Maarn (Laag Kanje, het veld klein landeck). prima camping, grotere en kleinere speeltuin op het veld.
Prima plekken, goed sanitair.
Enige minpunt is dat dit veld wat verder weg ligt van de rest van de camping, dus je moet iets verder lopen/fietsen voor het winkeltje enzo.

Zwemmen kan in Henschotermeer (helaas niet meer gratis)
Daar heb ik mijn jeugd zomers doorgebracht, de velden hadden toen nog kleuren als naam. Wat jammer dat je voor het meer nu moet betalen, staat er een hek omheen dan ofzo?

Goeie herinneringen, doen ze nog steeds bingo op zaterdag avond?
Alle reacties Link kopieren
omgeving van hardenberg liggen diverse leuke campings voor kinderen.

https://www.debelten.nl/nl/camping-hard ... 5Bpets%5D=
Been there, done that, got the T-shirt.
Camping Starnbosch!!!
Alle reacties Link kopieren
rosings schreef:
08-08-2019 19:37
Daar heb ik mijn jeugd zomers doorgebracht, de velden hadden toen nog kleuren als naam. Wat jammer dat je voor het meer nu moet betalen, staat er een hek omheen dan ofzo?

Goeie herinneringen, doen ze nog steeds bingo op zaterdag avond?
Ja er staat een hek om heen. en er zijn 2 toegangspoorten. echt heel stom. De meeste velden hebben nu vogelnamen. Bingo is er maar af en toe (ik geloof dit weekend).
mikado123 schreef:
09-08-2019 10:09
Ja er staat een hek om heen. en er zijn 2 toegangspoorten. echt heel stom. De meeste velden hebben nu vogelnamen. Bingo is er maar af en toe (ik geloof dit weekend).
wat zonde van dat hek zeg
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-12-2020 21:03
Reden: Spam
98.68% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven