Heimwee op vakantie

07-08-2019 14:14 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik ben net twee weken alleen in Amerika geweest om met een gezin mee te draaien om de taal te leren. Toen had ik af en toe ook al een beetje heimwee. Sinds gister ben ik met een vriendin naar Miami en heb opeens super erge heimwee. Ben verdrietig, somber( lichaam voelt zwaar aan), vannacht slecht geslapen ( schrik van elk geluid wakker ), gestresst en denk alleen maar aan thuis.

Is dit Heimwee of iets anders ? En hebben jullie tips hoe ik deze week door ga komen ?
Misschien ook gewoon een beetje spanning en zenuwen voor iets nieuws/het onbekende?
Ik vind het heel wat, wat je allemaal doet. Wees niet te hard voor jezelf...
Alle reacties Link kopieren
Ben je vanaf je taalstudie meteen naar Miami gegaan? En daar samen met je vriendin. Misschien dat je tijdens de eerste weken dan te druk bezig was met andere dingen, en de heimwee even "uitgesteld" hebt. Nu is je vriendin er en die brengt een stukje thuis mee , alleen al door haar aanwezigheid. Probeer gewoon de dingen te doen waar je voor gegaan bent, en vertel haar dat je last van heimwee hebt nu, zodat ze snapt als je eens wat anders reageert dan normaal. En probeer er iets van te maken, een week kan eindeloos lijken maar is het niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Slecht nieuws: klinkt als heimwee.

Goed nieuws: kan morgen zomaar over zijn. Tot die tijd: zoveel mogelijk afleiding zoeken. Leuke dingen doen, boeken lezen, genieten van de omgeving.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven