Vliegtuigspotters restaurant

09-08-2019 20:25 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Morgen ben ik in de buurt van Amsterdam en ik zou graag met mijn kids (4,5 jaar en 16mnd) eind vd middag ergens eten, waar we de vliegtuigen van Schiphol een beetje leuk kunnen zien.
Echt Schiphol in gaan zie ik niet zitten, en het panoramaterras is dicht zag ik. Ik heb alleen de macdonalds aan de A9 gevonden, maar ik dacht; misschien zijn er Viva forummers met andere suggesties? Hoeft dus niet front row te zijn.

Groet, Watermolen
Het brugrestaurant over de A4 of is dat te ver weg? Is voor mijn gevoel wel relatief dichtbij maar misschien niet... weet t eigenlijk niet.
Mc Donalds is de beste spottersplaats mits de banen in gebruik zijn. Dat kan altijd tegenvallen.
Laplace over de A4 misschien?
Alle reacties Link kopieren
Het is niet in de buurt, maar misschien voor een volgende keer (weet niet waar je woont) maar wij gaan heel vaak vliegtuigen spotten bij Brasserie Waalhaven naast Rotterdam/The Hague airport. Mooi terras en grasveld ervoor, waar je de vliegtuigen op een paar meter voorbij ziet komen naar de startbaan. De piloten zwaaien naar je :mrgreen: Je kunt ze mooi zien aankomen en landen. Echt een aanrader. Er is ook een klein speeltuintje bij. Je 4 jarige zal het vast geweldig vinden!
Er wordt een beste zuidwester wind voorspeld dus je hebt goede kans dat de Buitenveldertbaan een tijdje open zal zijn en je bij de Mac goed vliegtuigen kan spotten. Op bezoekbas.nl kun je evt van tevoren het baangebruik zien en kijken of het zin heeft die kant op te rijden.
Alle reacties Link kopieren
arpeggio schreef:
09-08-2019 20:36
Het is niet in de buurt, maar misschien voor een volgende keer (weet niet waar je woont) maar wij gaan heel vaak vliegtuigen spotten bij Brasserie Waalhaven naast Rotterdam/The Hague airport. Mooi terras en grasveld ervoor, waar je de vliegtuigen op een paar meter voorbij ziet komen naar de startbaan. De piloten zwaaien naar je :mrgreen: Je kunt ze mooi zien aankomen en landen. Echt een aanrader. Er is ook een klein speeltuintje bij. Je 4 jarige zal het vast geweldig vinden!
Helemaal eens! Een paar weekenden terug moest de politieheli uitrukken, maar die vloog nog netjes eerst langs het terras om te zwaaien voor ze op stap gingen :mrgreen:

Oja, ze hebben ook pannenkoeken op de kaart voor je kleuter
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met de mac? Leuk toch juist voor de kinderen. En het beste uitzicht.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal!
aloha66 schreef:
09-08-2019 20:57
Wat is er mis met de mac? Leuk toch juist voor de kinderen. En het beste uitzicht.
Maar geen garantie, heb er wel eens gezeten zonder een vliegtuig te zien stijgen of landen.
Ik weet niet hoe het uitzicht voor de vluchten is, maar Wings is leuk op Schiphol Oost. Dat zit in de oude verkeerstoren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven