Park of camping met stacaravan of huisje aan speelveldje

13-08-2019 22:06 17 berichten
Wie heeft dé tip?

Ik ben alvast aan het oriënteren naar een vakantie voor de zomer volgend jaar. We zijn op zoek naar het volgende:

-Een park/camping in Nederland waar we een stacaravan of huisje kunnen huren. We willen graag dat de accommodatie op een veldje staat met speeltoestellen. Dus echt zodat je er zicht op hebt. Dit is onze belangrijkste eis

-Een zwembad of zwemmeertje op het park. Liefst ook een indoorspeeltuin maar dat is geen must.

-Een gezellig terras en één of meerdere restaurants.

-Animatie voor onze kinderen van 6,4 en 2.

Budget: ongeveer 800 per week, liefst minder

Ik hoor het graag als je de gouden tip hebt:)
Alle reacties Link kopieren
't Hooge Holt en dan Eekhoornbungalow kiezen. Heeft alles wat je zoekt. Wij gaan komende zomer terug waarschijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
De Ullingse Bergen in St. Anthonis.
Alle reacties Link kopieren
Sprookjescamping in Hardenberg?
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn dit jaar naar de kurenpolder in hank (brabant) geweest. Heeft geen binnenspeeltuin maar voldoet verder aan al je eisen!
De 5 persoon chalets staan allemaal aan een speelveldje en het animatieteam is super!
Er zit een leuk binnenzwembad bij en een groot zwemmeer waar ook allemaal speeldingen staan. Het restaurant en cafetaria zijn ook gezellig. En ook daar zit een speeltuin bij die je goed kan zien vanaf waar je zit.

Wij hebben 778 euro betaald in voor hoogseizoen en daarvan was 75 euro borg dus die kregen we nog terug.

P.s. de foto's op de site van de binnenkant van de stacaravans zijn verouderd ze zijn wel wat hipper en eigentijdser geworden dan de foto's doen vermoeden (nieuwe bekleding andere televisie magnetron enzo.)
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
Is een landal park een optie? Wij zaten dit jaar in huisje nr. 121 bij Land van Bartje in Drenthe. Als zo’n park een optie is: goed de plattegrond bekijken en een voorkeurshuisje boeken.
Alle reacties Link kopieren
Wilde net zeggen: elke land al heeft dat soort plekken
Wij zijn jaren terug op camping de Pekelinge in zeeland geweest. In een stacaravan, op een veldje met een speeltoestel.
Wij hebben het prima gehad (weer was ook prachtig) maar dat is dus wel al 8 jaar terug ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu op camping de kleine wolf, vlakbij Ommen. Super leuke camping. Binnen zwembad, buitenzwembad met glijbanen. Grote binnenspeeltuin. Op elk veldje zijn speeltoestellen
Er wordt de hele dag heel veel voor kinderen gedaan. Voor alle leeftijden. Je kunt verschillende accommodaties huren. Wij hebben een stacaravan gehuurd ( uiteindelijk particulier, de rest was volgeboekt.
Vind het een enorm succes!
Wat fijn dat er al een aantal reacties zijn! Bedankt voor de tips! Ik ga ze even bekijken
Alle reacties Link kopieren
Camping de Molenhof of camping de zandstuve! Super leuk!
Alle reacties Link kopieren
De leistert in roggel, de paal in bergeijk of ter spiegelt in Eersel (met binnen speel/strandbad binnen!) maar ik weet de kosten niet in het hoogseizoen, zijn alleen in het laagseizoen geweest. Je kunt dan een voorkeursplaats boeken mbv de plattegrond of even bellen voor tips Voor plekjes die aan jullie wensen voldoen
Alle reacties Link kopieren
Beetje bulten
wij zitten nu op krieghuisbelten, Raalte Overijssel. Voldoet aan al je eisen
Alle reacties Link kopieren
De Krim op Texel heeft precies wat je zoekt!
Alle reacties Link kopieren
Lente19251003 schreef:
14-08-2019 07:23
De Krim op Texel heeft precies wat je zoekt!
Niet voor dat budget ;). De meeste genoemde parken niet trouwens
Alle reacties Link kopieren
Ja sorry, dat is waar inderdaad...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven