Vlucht gemist: deel hier je vreselijke reiservaring

30-08-2019 19:56 209 berichten
Getwijfeld of het topic beter op de Relatie-pijler paste, maar denk toch bij Reizen.

As we speak, zit ik op bed in een goedkope, maar een oké hotel. Terwijl ik thuis op de bank had kunnen zitten.....

We hebben ons vlucht gemist. Ik ben rekenzwak en ben niet goed met getallen en cijfers. Dus ook niet met tijd. Mijn brein maakt gekke dingen met cijfers. Het is ook een uur later hier dan in NL. Ik ben met mijn zus en die heeft niet gevraagd/gecontroleerd hoe laat de vlucht ging en hoe laat we dan moesten opstaan etc. We zijn al 3x gevlogen deze vakantie en die deed zij qua planning. Ik heb mij een uur vergist en we waren dus te laat. Mijn zusje zei gelijk dat ze niet haar ticket ging betalen. Ik heb het maar geaccepteerd en we zijn toen in regelmodus gegaan. Het foutje heeft mij meer dan een paar honderd euro gekost.
Ik durf uit angst voor het kapotmaken van de goede band met mijn zusje niet bespreekbaar maken dat zij dit had kunnen voorkomen door te kijken/checken hoe laat we moesten vliegen en hoe laat we dan moeten vertrekken. Dit deden we eigenlijk gedurende de vakantie met alles: check jij nog een keer de Airbnb of we alles hebben, autohuur etc. Ergens denk ik samen uit, is samen thuis. We zijn gelijk dus medeverantwoordelijk voor de reis. Of is dit een rare gedachte, gevoel van mij?

Het volgende is dat ik mij mega klote voel. We hebben allebei de ogen uit onze kop gejankt. Niks verloren behalve ik een hoop geld. We hoefden morgen nergens te zijn. Maandag gaat gewoon ons leven verder.
Maar gedeelde smart is halve smart. Dus wie wilt zijn 'kostbare' reiservaring delen? Wanneer gebeurde er iets en voelde je echt klote? Hoeveel heeft dat grapje gekost? En heel belangrijk, hoe kijk je erop terug?

Ik hoop dat ik mij dan even minder zielig voel op mijn hotelkamer en dat het helpt te relativeren :) We hebben ten slotte een hele leuke vakantie gehad, we zijn gezond (lees:niet met de huurauto van een berg afgedonderd. Eng rijden hier. Niks vergeleken met plat Nederland)
Door zeer dichte mist werden de vluchten geschrapt. Uiteindelijk 6 uur later vloog ik naar mijn eerste tussenstop. Daar aangekomen had ik natuurlijk al uren mijn aansluiting gemist. Dus ze wilden mij omboeken naar het zuiden om vervolgens vanuit daar weer naar het noorden te vliegen (lees: extra vliegtijd van 4 uur). Toen bleek dat die vlucht ook vertraging had en ik de overstap naar het noorden dan ook niet meer zou halen.
Ze wilden mij toch echt naar het zuiden laten vliegen en dan daar verder kijken. Veel stampij later mocht ik stand-by blijven voor de directe vlucht naar het noorden. Uiteindelijk kwam er geen plaats vrij en moest ik alsnog in een hotel op het vliegveld overnachten. Inmiddels was ik 18 uur verder en kon ik eindelijk naar mijn eindbestemming vliegen.
Alle reacties Link kopieren
Flauw van je zusje om zo te reageren. In dit geval denk ik ook samen uit, samen thuis. Misschien is het nu niet een goed moment om het bespreken, maar probeer het over een week als jullie lekker uitgerust en uitgeslapen weer thuis zijn.
Alle reacties Link kopieren
Oh en míjn zusje zat laatst bijna 4 dagen vast op Dubai: https://www.parool.nl/amsterdam/in-duba ... ~b50324cc/ dat was volgens haar echt de hel, want de eerste twee dagen móchten ze niet eens wat anders zelf regelen want ze mochten niet van de terminal af.
Wij hadden in Parijs 56 minuten om over te stappen. Is niet gelukt en Air France vindt het onze schuld want de minimale connecting time is 40 minuten. Gelukkig heeft de reisorganisatie de extra kosten (€ 1600) betaald, maar het hotel moest ik zelf regelen. En we konden pas 1,5 dag later verder naar onze vakantiebestemming.
Ik heb besloten het er maar bij te laten. Die MCT zal wel ergens op gebaseerd zijn en wij slome sukkels.
Oh, wat rot! En heel herkenbaar. Wat jij met tijden hebt heb ik ook. "15 uur" wordt "iets met 5 in de middag" en even later heb ik het dus mentaal veranderd in "5 uur 's middags" waarop het zomaar "17 uur" kan worden. Dat is ook oneven. Een grote brij in mijn hoofd dat soort dingen. Ik zou het zo gedaan kunnen hebben, mits dat ik mezelf ken en ook bijna altijd vraag of een ander het wil controleren bij zoiets belangrijks en verwarrends als een vlucht. "Uur van te voren zijn, dan is het dus niet meer 17 uur maar 16 uur, oh dat is 4 uur - he, het was toch een uur vliegen en we kwamen om 4 uur aan? Ohja uur tijdsverschil, dus om 3 uur... hee, was er net ook niet iets met 3 uur?" Zie je het voor je?
Ik heb dit soort dingen vaker gedaan, alleen nog nooit bij een vlucht. Ik kom er nu niet op waar het laatst toch mee was, maar man en ik waren opeens dus een uur te vroeg ergens en we konden mooi nog een stadswandeling maken voor het een of ander open was waar we heen gingen. Oeps :-?

Ik vind het ook flauw van je zusje Maar zie het als een duur betaalde extra vakantiedag en ga vanavond lekker op stap in de stad waar je zit, maak een wandeling of wat dan ook. Dan heb je er nog een beetje iets aan. Morgen nog een keer lekker ontbijt in het hotel, dat is vast uitgebreider en luxer dan thuis :)
anoniem_122552 wijzigde dit bericht op 30-08-2019 20:21
0.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel flauw van haar maar serieus, hoe KRIJG je het voor elkaar? Je telefoon staat toch gewoon ingesteld op de tijd in dat land? De tijd op je ticket is toch ook gewoon de tijd in dat land? Ik snap echt niet hoe je je daarin vergist hebt.

Dat gezegd hebbende, ik ben een keer mijn paspoort in het vliegtuig vergeten, kwam toen door omstandigheden ook nog te laat bij het consulaat en kreeg toen van een hooggeïrriteerde ambassadeur uiteindelijk een Laissez-passer. Hij was zo geïrriteerd dat hij in hoogsteigen persoon terugbelde toen ik belde dat ik de deadline voor een noodpaspoort niet ging redden :$
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
2 jaar geleden hebben man en ik onze vlucht van Mauritius naar La Réunion gemist.

We hadden die vakantie al meerdere vluchten gemaakt en ik had bij mijn ticket een overzichtje gekregen met de vertrektijden van onze vluchten allemaal op een rij.

Ik keek op het overzicht en meende dat de vlucht om 16.00 vertrok. Ik keek verder niet meer op het overzicht. Om 13.00 wilden wij uitchecken uit ons resort en met het inpakken van mijn paspoort kijk ik nog eens op het overzichtje... stond er 13.00 vertrek😭😭😭onze vlucht was dus gevlogen.

Dikke stress voor een paar uur, was onze eigen schuld natuurlijk.... zo dom dom dom dom... ik baalde ervan want op La Réunion zouden we een mooie helikoptervlucht maken (we zouden er maar 1 dag/nacht blijven, daarna weer terug naar Madagascar en vervolgens een dag later weer naar huis). Nieuwe vlucht geboekt, 2 tickets 500€ zuur, maar helaas pindakaas. Het hotelpersoneel van het resort vond het zo sneu voor ons dat ze ons de allinclusive formule gratis aanboden, daarna dus op een zuipen gezet en al snel konden we er wel om lachen!

Advies: shit happens, het is niet het einde van de wereld, er is niemand ziek of overleden...jammer van het geld, maar het is wat het is!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik lees nu dat jouw zusje niet wil meebetalen, dat zou ik ook niet zo fair vinden.. gaat het om veel geld?
Alle reacties Link kopieren
Ben t eens met je samen uit samen thuis verhaal, maar dat moet je met je zusje bespreken. Ik zou de kosten zelf delen.

Meest vreselijke reiservaring: vlucht vanaf Maastricht in de ochtend (wonen we absoluut niet in de buurt dus avond ervoor in een hotel). Op de luchthaven vertraagde de vlucht steeds verder, uiteindelijk 6 uur. Toen bleek het uiteindelijk van Schiphol te gaan vertrekken (daar was ander toestel beschikbaar) waar we relatief dichtbij wonen. In totaal 8 uur vertraging.

Tijdens die vakantie een keer autosleutel in de huurauto laten zitten, deur dicht, konden we de auto niet meer in. En we stonden echt drie uur rijden vanaf de verhuurlocatie. Dat was een duur grapje.

Zelfde vakantie hotelkamersleutel kwijtgeraakt in de zee.. ook duur grapje.

Maar erom huilen, nee. T is even balen maar vervolgens lachen we er weer om en gaan we door.
Alle reacties Link kopieren
Beetje flauw van je zus. Je bent samen verantwoordelijk toch?

Ik heb wel eens mijn aansluiting gemist doordat mijn eerste vlucht vertraagd was. Vlogen door een storm. Dikke turbulentie. Eindelijk waren we er, ik kon het nog redden. Vroeg aan de stewardess of ik tijdens de landing voorin mocht zitten, zodat ik meteen eruit kon en naar de gate ernaast kon rennen. Mocht niet.
Ik rennen toen we geland waren. Kwam aan bij de gate. Deden ze hem net dicht. Maar er liepen nog allemaal mensen in het vliegtuig. Stond nog dik half uur aan de grond. Maar ik mocht er niet meer in.
Toen moest ik echt even huilen. Ik wilde naar huis. Was een week weg voor werk geweest en mijn koffer was ook niet aangekomen waardoor ik die week (was op een soort bounty eiland) alleen 1 bikini had en een sarong op het strand had gekocht. Er zat een vogelspin in mijn kamer en er kwam ook nog een tropische storm over.
Uiteindelijk dus 24 uur gewacht en die voelden als oneindig lang. Kreeg wel een hotel trouwens.
Toen ik eenmaal thuis was dacht ik: dit viel eigenlijk best mee.
De keren dat ik daarna aansluitingen miste heb ik me nooit meer echt druk gemaakt. Ik kwam er uiteindelijk wel waar ik moest zijn.
Je zus moet gewoon haar deel van de nieuwe tickets betalen. Samen uit, samen thuis. Jij hebt een fout gemaakt, dat kan eenieder gebeuren. Maar zijn had evengoed een verantwoordelijkheid hierin.

Ik heb ooit een vlucht gemist vanwege een fikse verkoudheid. Ik heb tot aan de gate toe geprobeerd om met neusdruppels mijn oren open te krijgen, maar het zat allemaal potdicht en no-way dat ik in zo'n staat ga vliegen (pijn/gescheurde trommelvlies etc). Twee dagen later een vlucht genomen, en 600 euro armer.

Die kosten waren wel helemaal voor mij en niet voor mijn reisgenoten :)
Mist en daarom avondvlucht geannuleerd, wij door airline overgeboekt naar vroege vlucht de volgende ochtend. Vroeg opgestaan, hup zonder ontbijt naar het vliegveld. Daar aan de gate (ruim na oorspronkelijke boardingtijd) kwam er melding in de app dat ook deze vlucht geannuleerd was. Direct weer gebeld met airline, onze beste optie was een vlucht vanaf een ander vliegveld - anders was er pas ‘s avonds plek, akkoord gegaan want we hadden nog genoeg tijd om op dat andere vliegveld te komen. Alleen duurde het ruim een uur voordat we onze ingecheckte koffer terugkregen en werd het te krap om de nieuwe vlucht te halen, dus ik weer de airline gebeld. We konden nog steeds met de avondvlucht vanaf hetzelfde vliegveld mee, maar na wat aandringen was er ook een vroegere vlucht met een andere airline. Dus daarop laten overboeken. Die vlucht was natuurlijk vertraagd, maar we gingen tenminste. De avondvlucht waar ze ons 2x eerder op wilden boeken, je raadt het al: die werd opnieuw geannuleerd.

We kwamen 24 uur later dan gepland thuis in de wetenschap dat we door ons aandringen op een vroegere vlucht onszelf gered hadden van nóg een dag later thuiskomen.
anoniem_655bb3a5270cd wijzigde dit bericht op 30-08-2019 20:35
0.39% gewijzigd
Ik laat nooit meer mijn papieren en incheck in handen van een ander.

Dure les die ik geleerd heb op de luchthaven van Girona.


Een oom ging de incheck wel effe regelen.
Ingecheckt waren we.
Maar geen gate, want "die gingen ze nog omroepen".

4 uur later zaten we nog altijd in de cafetaria te wachten - andere oom trakteerde - op die gate-nummer, bleken de elektronische borden stuk en was ons vliegtuig blijkbaar vertrokken zonder ons.


Ze waren wel zo vriendelijk geweest de bagage uit 't vliegtuig te halen.

De boel was blijkbaar omgeroepen overigens, maar alleen door een stel krakende onverstaanbare luidsprekers in het Catalaans.
(Later gecheckt door anderen van de familie. Als je geen Catalaans verstaat, snap je er geen jota van.)

Mijn portefeuille was bovendien gestolen in Spanje en ik had dus zowat geen cent bij (als ik 5 euro mee had zal 't veel geweest zijn).
Kon ik nog op de bedel bij die oom om een nieuw ticket te kunnen kopen voor mij en een vriendin.


Het enige geluk ... er ging die dag nog een vlucht terug naar huis.
We hebben dus maar een uur of 10 vast gezeten op die ellendige luchthaven.
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik heb in Rome een keer in een hotel geslapen waar eerst de douchekop met de stang en een tegel op m’n hoofd kletterden, ik vervolgens in m’n kamer allerlei insecten had zitten en toen ik de lakens terugsloeg leken er wel bloedvlekken op te zitten. Uiteraard was het zo’n dag waarbij je pas om 1u ‘s nachts in je ‘hotel’ aankomt en ik heb de hele nacht nauwelijks geslapen en was de volgende dag nog voor het uitchecken (was niemand aanwezig om 6u ‘s ochtends) al ingecheckt in een nieuw hotel.

Dat was ook wel een dieptepuntje.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind samen reizen is samen verantwoordelijk voor de tijden en op tijd zijn dus.

In mijn volwassen leven nooit een vlucht gemist gelukkig. Afkloppen maar.
Maar kan me herinneren van toen ik een jaar of 14/15 was en met mijn ouders en broertje en zusje naar Ibiza op vakantie ging dat er vanwege stakingen ergens we uren en uren op Schiphol hebben gezeten en we ons daar rot verveeld hebben. We kregen wel iets te eten en drinken maar het was saai en we wisten niet hoe lang het ging duren etc ( dit is 30 jaar geleden). Het vervelende was dat een vriendinnetje van mij ook meeging maar met een vlucht eerder en in plaats van daar een uur of wat op ons te hebben moeten wachten heeft dat iets van 8 uur geduurd. Ik weet eigenlijk niet meer hoe het haar daar verging. Kan me daar gek genoeg niks van herinneren.
Het zal voor haar erger geweest zijn dan voor ons als 15 jarig meisje alleen in Spanje op een vliegveld..
O, vriendin van mij had een keer haar vlucht gemist. Ze was op vakantie bij een andere vriendin in UK, en aangezien ze van de andere kant van de oceaan kwam, dacht ze, ik ga ook even bij Aaaanne langs, dat is maar een uurtje extra vliegen. Alleen was ze zo in vakantiestemming dat ze dacht dat het nog vrijdag was terwijl het al zaterdag was. Ik stond haar op te wachten op Schiphol, lekker op tijd gegaan want ik moest met de trein en ik wilde echt heel erg op tijd zijn. Dus al een uur gewacht. Dan vliegtuig geland, weer wachten tot er mensen uit kwamen. Tot iedereen weg was. Bagagebelt leeg. Geen vriendin. En ik kon haar niet bellen (telefoon uit ofzo, ze waren nog lekker een dagje uit in de UK). Ik kon op Schiphol navragen dat ze nooit op die vlucht gezeten had. Dag er op belde ze mij, dat ze wilde inchecken en ontdekte dat haar vlucht gisteren was geweest. Dat kostte haar ook een extra ticket, want haar intercontinentale vlucht ging een paar dagen later weer vanaf Amsterdam. Zo kwam ze toch nog bij me langs :)
Alle reacties Link kopieren
Je geeft nu eigenlijk de schuld aan je zus, dat is ook niet eerlijk.
Zij heeft het dus drie keer gepland, en één keer vertrouwd ze op haar zusje en mist ze haar vlucht. Ik begrijp haar wel. Je bent volwassen, dus of je zegt hey zus jij moet dit stukje echt op je nemen of je dubbel checkt alles gewoon en/of zet een wekker. Maar goed zo'n ramp is het ook allemaal niet. Over een tijdje kunnen jullie er om lachen.

Mijn man heeft ook weleens zijn vlucht gemist. Maar die is gewoon verschrikkelijk makkelijk en nonchalant met dat soort dingen. Die kan daar gelukkig achteraf om lachen. En ik ook want ik was er niet bij. :-D
Vanuit Costa Rica de terugvlucht. Deze ging om half twee ‘s nachts. Aan het begin van de vakantie hadden we het terugticket gecheckt en verder niet meer naar omgekeken. We vlogen op een donderdag.

Dus de betreffende donderdagavond waren we extra vroeg op het vliegveld (je weet maar nooit!), rustig wat gegeten en daarna om 9 uur inchecken. Zo hadden we zeer ruim de tijd voor de vlucht ‘s nachts. Zegt de vrouw bij de incheckbalie: het vliegtuig is al vertrokken. Want om half twee ‘s straks dat is op vrijdag, om half twee op donderdag dat was afgelopen nacht...

Toen konden we dus gaan omboeken. Gelukkig waren er op die nieuwe vlucht nog plaatsen over en hoefden we alleen omboekkosten te betalen (en geen hele nieuwe tickets), wel hadden we niet meer de aansluitende vlucht binnen Europa...

Heb me nog nooit zo stom gevoeld en ben blij hier te lezen dat er meer van die sufferds zijn. We hebben de kosten samen gedeeld want ieder is immers verantwoordelijk voor het controleren van zijn eigen vlucht!
Alle reacties Link kopieren
Onze enige nare reiservaring was gelijk de enige keer dat we via een reisbureau boekten. Eerste echt grote, echt verre reis, dus via reisbureau leek ons wel verstandig.
We hadden ons van tevoren al georiënteerd en wilden een kant en klare rondreis met daarna nog een weekje in een kleinschalig, luxe resort A. Op het reisbureau bleek resort A vol te zitten, of we misschien naar resort B of C wilden? Reisbureau mevrouw liet foto's, beschrijven en prijzen zien van resort B en C. Resort B was goedkoper dan resort A, maar niet onze smaak: mega toeristisch. Resort C was juist duurder, maar wel kleinschalig en helemaal perfect, dus kozen we daarvoor.
Tijdens het boeken van resort C vertelde de reisbureau mevrouw dat ze een fout had gemaakt: ze had de namen van resort B en C door elkaar gehaald. De foto's, beschrijving en prijs van resort C hoorde dus eigenlijk bij resort B en andersom. Wij wilde het kleinere, maar duurdere resort, en als dat eigenlijk resort B was, dan moest die dus geboekt worden. Zo gezegd zo gedaan.
Eenmaal op bestemming, bleek er helemaal geen sprake te zijn geweest van verwisseling: resort B was B, en C was C. Maar mevrouw had resort B geboekt omdat ze dacht een fout gemaakt te hebben, dus daar stonden we, bij het mega toeristische resort middenin een drukke badplaats waar het zwart zag van de mensen, in plaats van bij het kleinschalige resort midden in de natuur. Maar wél voor de dure prijs van resort C uiteraard, want daar had ze dan weer geen fout in gemaakt.
En dat oplossen kon natuurlijk niet, want we hadden zélf akkoord gegeven voor de naam van resort B. Dat dat kwam door de fout van reisbureau mevrouw, daar hadden ze bij het reisbureau geen boodschap aan. En dat we teveel hadden betaald, tja, de prijzen zullen destijds wel hoger zijn geweest ofzo, konden ze ook niks aan doen. Eventueel konden we wel verplaatst worden naar resort C, maar dan moesten we nog wel €500 pp bijbetalen omdat alleen de suites nog beschikbaar waren daar. Wij hebben dus een week voor veel teveel geld in een verschrikkelijk hotel gezeten, wat ook nog eens verbouwd werd waardoor alle faciliteiten dicht waren en we om 6:30 ons bed uit gedrild werden.
Na heel veel gesteggel hebben we welgeteld 400 euro terug gekregen (op een reis van 4000), met daarbij de mededeling dat het toch ècht onze eigen fout en dat ze dus helemaal niet verplicht waren om deze tegemoetkoming te betalen, maar dat ze 'uit het oogpunt van klantvriendelijkheid' toch zo royaal waren. :nut:

Spreekt voor zich dat ik nooit meer bij een reisbureau geboekt heb en dat ook nooit meer zal gaan doen.
chamaedorea wijzigde dit bericht op 30-08-2019 21:01
3.91% gewijzigd
Wat is dat voor fijne zus zeg. Ook al is het duizend keer jouw stommiteit. Zij had ook iets kunnen doen om dit te voorkomen. Shit happens, iets met zusterliefde, samen betalen en samen huilen. Waarom zou jij de lieve vrede willen bewaren tussen jullie? Dat doet zij toch ook niet? Voor mij was het de laatste keer dat ik met zus zou reizen en het contact zou na thuiskomst voorlopig op een zeer laag pitje gaan.

Toen ik met een vriendin op feestvakantie was werd in onze tent ingebroken. Camera weg. Toen moest ik wel heel hard huilen, want mijn net vertrokken vakantieliefde stond op de foto's. Van smartphones had nog nooit iemand gehoord. Diezelfde vakantie werd ook de broer van de vriendin met wie ik was in elkaar geslagen daar, dat was ook wel even pittig.

En wel eens autopech gehad op de Duitse snelweg. De knul van de alarmcentrale zei dat we geluk hadden omdat we in Duitsland stonden waar ze veel adequater zijn dan in Frankrijk. Uiteindelijk konden we vrij snel door.
Alle reacties Link kopieren
-
chamaedorea wijzigde dit bericht op 30-08-2019 21:00
Reden: Foutje
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden op Atlanta 1.5 uur overstap. Ruim genoeg zou je zeggen. Helaas had ik n appel en banaan in mijn tas. Vergeten op te eten. Een schattig hondje ging bij mij zitten, toen moesten wij naar n ander deel van de douane en alles werd gechecked. Daarna door naar de gate. Bleek daar dat wij n tas hadden laten staan bij de douane. Weer in t treintje terug en helaas, we konden niet meer mee.

Op zaterdag gaan er minder vuchten en we moesten uiteindelijk 5 uur wachten. We konden nog net mee met de laatste vlucht.

We vliegen nu rechtstreeks al moeten we nu wat verder rijden naar onze bestemming.
Alle reacties Link kopieren
Best veel gereisd en niet zo snel van slag als er een keer iets gebeurd qua vertraging etc maar een paar jaar geleden bijna in tranen.

Woonde destijds in het buitenland en voor doop van nichtje kleine week naar Nederland. Ellende begon door mijn eigen schuld aangezien ik mij in de dag had vergist, was vroege nachtvlucht en ik was een dag te laat. Mijn schuld dus nieuw ticket moeten kopen. Goedkoopste optie was Turkish Airlines en vlucht vertrok met vertraging waardoor ik aansluiting via Istanbul had gemist.

Op luchthaven van Istanbul begon de ellende. Zowel cabine personeel als grondpersoneel totaal geen interesse om ons op weg te helpen. Bij vragen kreeg ik omhoog trekkende schouders of te wel zoek het maar uit. Na 2 uur heen en weer rennen eindelijk ticket en hoorde toen via iemand die ik uit vertraagde vlucht herkende dat we naar andere luchthaven moesten. Ik na lang zoeken een bus gevonden en op andere luchthaven aankomend horend dat alle vluchten op die dag volggeboekt waren. Kwaad geworden, situatie uitgelegd en uiteindelijk toch vlucht kunnen regelen en bij balie aankomend te horen dat het uiteindelijk toch niet zou lukken. Nacht in Istanbul volgende dag na 4 uur wachten uiteindelijk vlucht kunnen regelen, nog net op tijd voor de doop.

Overmacht alle begrip voor maar nog nooit zo'n waardeloze maatschappij meegemaakt als Turkish Airlines. Tot op heden nog steeds wachtend op claim

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven