Nazomeren vakantie

05-09-2019 22:18 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo. In de herfst hebben mijn man en ik 7 dagen vrij. We zijn nog niet op vakantie geweest dit jaar omdat we in april een kindje hebben gekregen. Nu hebben we toch wel zin om nog die week weg te gaan, naar een plek waar het nog zonnig en warm is.
Het liefst een verre reis, wij zijn nogal reislustig. Maar i don't know of dit te doen is in een week.
Alle tips zijn meer dan welkom!!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ooit voor een week naar playa del Carmen in Mexico geweest en legio mensen gaan voor een week naar Curaçao etc dus waarom zou dat niet kunnen?
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
05-09-2019 22:21
Wij zijn ooit voor een week naar playa del Carmen in Mexico geweest en legio mensen gaan voor een week naar Curaçao etc dus waarom zou dat niet kunnen?
Omdat dit misschien te kort is. Je bent al gauw 2 dagen reistijd kwijt, dus 5 dagen daar.
Ik weet natuurlijk niet hoe dit met een jong kindje gaat/is.
Een verre reis lijkt me zonde van de tijd.

Kijk hier eens (soortgelijke vraag): reizen/vakantie-met-baby/list_messages/448805
Alle reacties Link kopieren
Maar gaat jullie kind van een half jaar dan ook mee voor dat weekje op verre reis? Want dan zijn er wel weer andere factoren om rekening mee te houden.

Als die mee gaat en jullie maar een week hebben en voor zonnig en warm gaan, zou ik niet zo ver weg gaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Anoniem0894 schreef:
05-09-2019 22:26
Omdat dit misschien te kort is. Je bent al gauw 2 dagen reistijd kwijt, dus 5 dagen daar.
Ik weet natuurlijk niet hoe dit met een jong kindje gaat/is.
Ik vond het prima te doen als je je er op instelt.
Je kan ook naar Tenerife ofzo. Dat is maar 4,5 uur, ook lekker weer en geen jetlag.
Waarom zou het nu ver weg moeten zijn? Dat kan je volgend jaar toch weer doen en dan wel 2 of 3 weken vakantie opnemen?
Alle reacties Link kopieren
Kreta ofzo? Redelijk weer, warme zee en idd geen jetlag. Jetlags met kleine kinderen vielen hier redelijk tegen, zeker bij terugkomst als je weer gaat werken
Er is zoveel moois in Nederland. En het was hier vorige week nog mooi zonnig en warm. Dus waarom per sé ver weg, voor zo'n korte tijd. Je doet er de kleine geen plezier mee en jezelf waarschijnlijk ook niet echt.
Ik zou de Canarische eilanden aanraden. Niet heel ver weg, goed te doen met een baby en bijzonder landschap om te zien.
Waarom het liefst een verre reis? Als je zo reislustig bent, heb je alles dichterbij al gezien of zo?
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
06-09-2019 13:24
Waarom het liefst een verre reis? Als je zo reislustig bent, heb je alles dichterbij al gezien of zo?
Ja Europa is ook geweldig mooi, en veel rijker dan de meeste andere continenten als het gaat om architectuur en geschiedenis.
Kijk eens naar Andalusië, Canarische eilanden, Sicilië...

En ja ook Nederland heeft veel moois te bieden. Terschelling? Misschien een weekje Zeeland + Brugge + Gent? Veluwe + Kröller-Müller museum + Arnhem + Deventer?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
forumfossiel schreef:
06-09-2019 11:37
Ik zou de Canarische eilanden aanraden. Niet heel ver weg, goed te doen met een baby en bijzonder landschap om te zien.
Eens.

Ik ben echt fan van de Canarische eilanden. Je kan de drukte opzoeken maar als je daar niet naar op zoek bent zijn er ook hele mooie rustige plekken te vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven