Landal park voor tieners

07-09-2019 11:08 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonouders zijn binnenkort 40 jaar getrouwd. Ze willen alle kinderen en kleinkinderen meenemen naar een Landal park. Er gaan 4 tieners mee. Welke parken zijn ook leuk voor tieners? Rabbit Hill en de Coldhove zijn we al eens geweest, die vond ik vooral geschikt voor kleinere kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Op het vennenbos heb je een escaperoom. Leuk voor tieners.
Ik weet niet of je per se Landal wilt. Wij zijn al een paar keer met pubers naar Center Parcs geweest en die vermaken zich daar de hele dag. Er worden veel (sport-) activiteiten georganiseerd en bij voorkeur gaan ze twee keer per dag zwemmen.
Alle reacties Link kopieren
mijn schoonouders willen graag aar Landal, mij maakt het niet zoveel uit.

Vennenbos ziet er leuk uit!
Hof van Saksen, goede glijbanen, trampolinehal en een jeugdhonk.
Ja Hof van Saksen is leuk, met vernieuwd zwembad met snelle glijbanen, en als er meiden bij zitten: er is ook een beauty center ;-)
centerparcs is leuker voor oudere kinderen
Wij zijn paar jaar geleden in carnavalsvakantie naar Miggelenberg geweest. Beviel ons prima, overdag maakten we wel uitstapjes. 's Avonds poolen, gezellig met z'n allen wat drinken en borrelhapjes. Kinderen waren 19-17 en 15 toen. Hadden sneeuw in die week dat was natuurlijk sfeerverhogend zo in de bossen.
Alle reacties Link kopieren
chrys schreef:
07-09-2019 11:48
centerparcs is leuker voor oudere kinderen
Eens. Betere wildwaterbaan etc
Alle reacties Link kopieren
Orveltermarke niet. We zijn daar van de zomer geweest met kinderen van 7, 9, 10, 11 en 12 en dat was wel het randje voor de oudste twee.
Klein zwembad. Buiten wel leuk hoor maar activiteiten vooral gericht op jongere kinderen.

Je kan de Landal app downloaden, daar kan je precies zien wat er te doen is op de parken aan activiteiten.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Hof van Saksen. Leuk vonden wij dat er ook activiteiten zijn waar je als gezin aan kan deelnemen zoals boogschieten, klimmen. En de glijbanen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hof van Saksen inderdaad !
Leuk park voor tieners. Coole glijbanen en een trampolinepark.
Alle reacties Link kopieren
De Schatberg in Sevenum
Zwembad, poolen, bowlen, klimgebeuren enz.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook Hof van Saksen. Onze tieners willen zeker nog eens terug! Wij hadden de pech dat het zo verschrikkelijk heet weer was (vorige zomer) dat we veel buitenactiviteiten niet konden doen. Maar de kinderen waren vooral fan van de glijbanen in het zwembad.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Hof van Saksen is duur, maar heel leuk. Onze kids van 6-8 vonden het leuk, ik ook, en voor tieners is er ook veel te doen. Er is ook een speciaal tienerprogramma staat op de site.
- Zwembad 4 van de 5 'beste' glijbanen in NL (had mijn zus ergens gelezen)
- Tienerhonk met poolen, airhockey
- Bowlen, trampolinepark
- Techniekacademie waar je kan houtbewerken. Je koopt een model en kan het dan zelf zagen etc. en in elkaar zetten
- Modeacademie met naaimachines, mooie stoffen en modellen die je kan kopen
- Beautycenter
- Klimmen, boogschieten, etc. --> op bepaalde tijden.

Er zijn huisjes in verschillende maten en je kan ze ook geschakeld regelen, waardoor het erg geschikt is voor grote groepen. Ik ben er 2x geweest op uitnodiging, ik weet niet of ik het zelf snel zou betalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven