Dolfinarium

08-09-2019 12:47 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week zaterdag is de planning dat ik met mijn nichtje van 9 een dagje naar het Dolfinarium ga. Kortingskaartjes hebben we al :)
Ik zag dat je er een arrangement bij kunt boeken " in het water met dolfijnen" . Dit lijkt me wel een leuke ervaring om samen te doen, hoewel het flink prijzig is.
Vroeg me af of iemand dit al eens heeft gedaan in het Dolfinarium en of het geld het waard is?

En hoe is de horeca? Aan welke prijzen moet ik denken?
Zielig voor de dieren zo gevangen int dolfinarium
Zou ik nooit sponsoren

Maar ja ieder zn ding
Alle reacties Link kopieren
vivajaline schreef:
08-09-2019 12:57
Zielig voor de dieren zo gevangen int dolfinarium
Zou ik nooit sponsoren

Maar ja ieder zn ding
Jij gaat ook nooit naar een dierentuin?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Google eens op dolfijnen en dierenleed. Veel Plezier dan.. Kan me niet voorstellen als je weet welk leed eraan vast zit.
Klaar mee
Nouschi schreef:
08-09-2019 13:03
Jij gaat ook nooit naar een dierentuin?
Nee, daar ga ik uit principe niet heen inderdaad.
Het is voor dieren vaak superstressvol, ook al lijkt het 'leuk'.
Zo'n arrangement is een unieke ervaring. Of het het geld waard is, moet je voor jezelf bepalen.

Horecaprijzen zijn gewoon, gemiddeld voor een attractiepark/dierentuin. Je kunt een mok kopen waar je onbeperkt koffie en thee voor kunt halen.
Het dolfinarium is wel een van de sneuste dierentuinen. De dieren zitten in volstrekt onnatuurlijke omgevingen en hebben veel te weinig ruimte. Niet te geloven dat er echt nog mensen naar toe gaan.

In het water gaan moet je natuurlijk al helemaal niet willen.
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
08-09-2019 13:19
Het dolfinarium is wel een van de sneuste dierentuinen. De dieren zitten in volstrekt onnatuurlijke omgevingen en hebben veel te weinig ruimte. Niet te geloven dat er echt nog mensen naar toe gaan.

In het water gaan moet je natuurlijk al helemaal niet willen.
eens
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
08-09-2019 13:19
Het dolfinarium is wel een van de sneuste dierentuinen. De dieren zitten in volstrekt onnatuurlijke omgevingen en hebben veel te weinig ruimte. Niet te geloven dat er echt nog mensen naar toe gaan.

In het water gaan moet je natuurlijk al helemaal niet willen.
+1
ClumsyNinja schreef:
08-09-2019 13:19
Het dolfinarium is wel een van de sneuste dierentuinen. De dieren zitten in volstrekt onnatuurlijke omgevingen en hebben veel te weinig ruimte. Niet te geloven dat er echt nog mensen naar toe gaan.

In het water gaan moet je natuurlijk al helemaal niet willen.
:worship:
Dat anno 2019 mensen daar nog naar toe gaan
Alle reacties Link kopieren
Echt bizar inderdaad. Die hele wereld die erachter schuilgaat is gewoon niet oké (en niet te vergelijken met een dierentuin - het is meer te vergelijken met een circus, waar nu wilde dieren verboden zijn).

https://www.dolfinariumvrij.nl/informatie/
De kaartjes zijn gekocht en nichtje verheugd zich vast. Ze heeft nu niets aan al die berichten.

Ik vermoed dat horeca redelijk aan de prijs zal zijn zoals vaker bij dierentuinen. Of zo'n arrangement echt meerwaarde heeft weet ik niet.
TO op loopafstand van het dolfinarium zijn allemaal leuke restaurantjes te vinden! Dat is een stuk beter dan in het Dolfinarium zelf.
Veel plezier in het Dolfinarium.
vivajaline schreef:
08-09-2019 12:57
Zielig voor de dieren zo gevangen int dolfinarium
Zou ik nooit sponsoren

Maar ja ieder zn ding
Open lekker je eigen topic om daar over dierentuinen ze zeuren.
To vroeg wat maar krijgt alleen maar negatieve reacties.
Alle reacties Link kopieren
Polsjef schreef:
08-09-2019 13:41
De kaartjes zijn gekocht en nichtje verheugd zich vast. Ze heeft nu niets aan al die berichten.

Ik vermoed dat horeca redelijk aan de prijs zal zijn zoals vaker bij dierentuinen. Of zo'n arrangement echt meerwaarde heeft weet ik niet.
Ik vond dolfinarium harstikke leuk. Veel plezier.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Er schijnt ook leuk speelgelegenheid er bij gekomen te zijn.
Alle reacties Link kopieren
En een zwembad maar daar zal het nu wel te koud voor zijn.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
De prijzen van de horeca zijn er volgens mij wel redelijk. Ik ben er een paar jaar geleden geweest, dus de kans is redelijk groot dat het nu duurder is geworden ;)
Nouschi schreef:
08-09-2019 13:03
Jij gaat ook nooit naar een dierentuin?
Nee
2019 schreef:
08-09-2019 13:52
Open lekker je eigen topic om daar over dierentuinen ze zeuren.
To vroeg wat maar krijgt alleen maar negatieve reacties.
Ja enals je wat vraagt kun je antwoord verwachten
To gaat over de vraag niet over het antwoord
vivajaline schreef:
08-09-2019 14:08
Ja enals je wat vraagt kun je antwoord verwachten
To gaat over de vraag niet over het antwoord
Maar je verziekt bewust een topic.
2019 schreef:
08-09-2019 14:08
Maar je verziekt bewust een topic.

Stel je niet aan zeg.
Niks mis mee om juist in zo'n topic aan te geven waarom je je geld beter ergens anders uit kan geven. Die dieren hebben een kutleven, dat wil je toch niet sponsoren?
Anyco schreef:
08-09-2019 14:15
Stel je niet aan zeg.
Niks mis mee om juist in zo'n topic aan te geven waarom je je geld beter ergens anders uit kan geven. Die dieren hebben een kutleven, dat wil je toch niet sponsoren?
Gelukkig mat to dat helemaal zelf weten waar ze met haar nichtje heen gaat.
Daar heeft ze de anti dierentuingroep niet voor nodig. En ja ik ben vorig jaar geweest. En ik heb ook nog eens een abbo op een ander dierentuin.
Ik wens haar veel plezier.
2019 schreef:
08-09-2019 14:17
Gelukkig mat to dat helemaal zelf weten waar ze met haar nichtje heen gaat.
Daar heeft ze de anti dierentuingroep niet voor nodig. En ja ik ben vorig jaar geweest. En ik heb ook nog eens een abbo op een ander dierentuin.
Ik wens haar veel plezier.
Wat stoer zeg. Een abbo op dierenleed.
2019 schreef:
08-09-2019 14:17
Gelukkig mat to dat helemaal zelf weten waar ze met haar nichtje heen gaat.
Daar heeft ze de anti dierentuingroep niet voor nodig. En ja ik ben vorig jaar geweest. En ik heb ook nog eens een abbo op een ander dierentuin.
Ik wens haar veel plezier.
En wat jij doet moet jij weten.
Fijn dat het jou niet uitmaakt dat die dieren een waardeloos leven hebben en dat je dat dan sponsort.
Ik mag dat gelukkig dom vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven