Vliegen en kinderwagen meenemen

10-09-2019 20:00 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Misschien echt een domme vraag;

Wij gaan binnenkort vliegen en nemen de kinderwagen mee. Moet je de wielen van de kinderwagen laten leeglopen voordat de wagen in het vliegtuig gaat?

Ik heb er nooit over nagedacht, tot nu... en ik blijf er maar over nadenken. Dus, wie o wie heeft een antwoord voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Nee waarom?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik lever volgende week mijn rolstoel in voor het vliegen, en dan hoeft er ook geen lucht uit de banden
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor nooit gedaan wel tip neem een buggy of stop je wagen in pram pack als je een mooie hebt er wordt nogal ruw mee omgesprongen
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
als je een mooie wagen hebt zou ik me meer zorgen maken om hoe hij weer uit het vliegtuig komt...
ik heb wel eens gezien dat de kinderwagens gewoon uit het ruim op het asfalt werden gegooid bij uitladen. Stukken braken eraf
koop een goedkope buggy voor de reis of een goedkoop 2e handsje op marktplaats
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor de reacties. Dit stelt me weer wat gerust!

Bij het inlezen kwam ik een site tegen die als tip gaf om de wielen leeg te laten lopen omdat ze niet tegen de druk kunnen in een vliegtuig... ik kon er verder weinig over vinden, maar het ging wel in m'n hoofd zitten!

Wat betreft de tip over een goedkope buggy/prampack. Dit wordt een prampack inderdaad. Las erg veel reacties over de ruwe omgang met de wagens... Wij hebben een Joolz, die nog wel wat jaren mee moet dus...

Mijn zoontje is bijna een half jaar en kan nog niet zitten, daarom is een buggy nu nog geen optie en moet de kinderwagen mee!
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
10-09-2019 20:14
als je een mooie wagen hebt zou ik me meer zorgen maken om hoe hij weer uit het vliegtuig komt...
ik heb wel eens gezien dat de kinderwagens gewoon uit het ruim op het asfalt werden gegooid bij uitladen. Stukken braken eraf
koop een goedkope buggy voor de reis of een goedkoop 2e handsje op marktplaats
Inderdaad. Mijn nicht had een bugaboo met een verbogen as na het vliegen en hoewel je de reparatiekosten wel kunt claimen zit je wel een tijd zonder.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Wij hebben best een aantal keer gevlogen met buggy/kinderwagen. Ging allemaal prima :-) inderdaad wel een prampack, maar geen gedoe mee gehad verder gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
mapti schreef:
10-09-2019 20:34
Dank je wel voor de reacties. Dit stelt me weer wat gerust!

Bij het inlezen kwam ik een site tegen die als tip gaf om de wielen leeg te laten lopen omdat ze niet tegen de druk kunnen in een vliegtuig... ik kon er verder weinig over vinden, maar het ging wel in m'n hoofd zitten!

Wat betreft de tip over een goedkope buggy/prampack. Dit wordt een prampack inderdaad. Las erg veel reacties over de ruwe omgang met de wagens... Wij hebben een Joolz, die nog wel wat jaren mee moet dus...

Mijn zoontje is bijna een half jaar en kan nog niet zitten, daarom is een buggy nu nog geen optie en moet de kinderwagen mee!
Van Joolz is er ook een beschermhoes te koop. Werkt top! Hebben we vorige week ook gebruikt.
Tip: je kunt ook makkelijk nog (zwem)luiers, doekjes etc erbij proppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven