Schoon vakantiehuisje / stacaravan

11-09-2019 11:29 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben veel zin om er even tussenuit te gaan. We zijn op zoek naar een leuk vakantiehuisje / leuke stacaravan met onze baby.

Belangrijkste eis; schoon. :-)

Ik vind het normaal niet zo' n probleem om er door heen te kijken, zelf aan de slag te gaan, of slippers aan te doen, maar nu heb ik er gewoon geen energie voor en geen zin in een baby die 'zwart/ smoezelig' van de vloer komt.

Met recensies lezen kom ik er niet uit, lees vooral over vieze huisjes, beschimmeld bestek, stofplukken etc.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips.

Ohja beetje rust kunnen we ook wel gebruiken :zzz: . Zeeland / de veluwe heeft niet onze voorkeur.
Alle reacties Link kopieren
Onze ervaringen met een stacaravan van vacansoleil en canavas holidays was erg goed, maar beide in het buitenland.

Heb met centerparcs goede, maar ook een hele slechte ervaring, een keer was het huisje echt vies. En het zelfde met een stacaravan op een oostappen park, de ene was heel schoon, de ander toch wel heel vies.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je van een particulier iets huren, via Airbnb of zo? Vaak hebben de eigenaars maar 1 huisje en zorgen ze dat het piekfijn in orde is. Tenminste, dat is mijn ervaring. Dat is een stuk beter dan zo'n park waar de schoonmakers 5 huisjes in een kwartier moeten schoonmaken.

Als ik zoek op bijvoorbeeld Ameland (lekker rustig) en filters instel, kom ik meteen leuke huisjes tegen en in de recensies staat vaak wel of het schoon is.
pamelacourson wijzigde dit bericht op 11-09-2019 11:40
21.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn toen de kinderen nog klein waren alleen nog maar naar centerparcs gegaan. Dat beviel altijd goed.
Alle reacties Link kopieren
Recreatiepark de leistert in roggel.
Meerdere keren geweest; superschoon.

Europarks resort Limburg gold hetzelfde voor.

Ik denk dat het komt omdat dit huisjes betrof van particulieren die verhuurd worden een deel van het jaar + een nieuwer huisje.
pamelacourson schreef:
11-09-2019 11:37
Misschien kun je van een particulier iets huren, via Airbnb of zo? Vaak hebben de eigenaars maar 1 huisje en zorgen ze dat het piekfijn in orde is. Tenminste, dat is mijn ervaring. Dat is een stuk beter dan zo'n park waar de schoonmakers 5 huisjes in een kwartier moeten schoonmaken.

Als ik zoek op bijvoorbeeld Ameland (lekker rustig) en filters instel, kom ik meteen leuke huisjes tegen en in de recensies staat vaak wel of het schoon is.
Dit was ook mijn gedachte.
In mijn ervaring zijn huisjes op een park zelden brandschoon.
Alle reacties Link kopieren
Als je van een particulier huurt maakt het wel uit of de gasten het zelf schoon moeten achterlaten of dat de eigenaar het zelf doet. Onze ervaring is, dat als je het zelf moet doen, de mensen niet zo krap kijken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor het meedenken!! Volgens mij zoek ik het onmogelijke; schoon huisje en dan ook nog wat te doen met regenachtig weer tussen de slaapjes door...

Kom je toch op een huisjespark uit denk ik Wat overigens geen probleem hoeft te zijn als het er maar netjes is. En daar kan ik geen een vinden met schone huisjes. Moet zeggen dat ik ook niet zo fris en fruitig ben en gestructureerd zoeken niet zo lukt.

De 2 hierboven heb ik gecheckt maar de laatste recensies waar niet zo best.

Namen van goede parken waar jullie ervaring mee hebben blijven welkom.

Airbnb houd ik in mijn achterhoofd 😊
Alle reacties Link kopieren
Vind je Texel leuk? Wij zaten dit voorjaar op De Bremakker in chalet Akkerveld. Mooie frisse huisjes en niet super duur qua huur:

https://www.bremakker.nl/chalets?layout ... &groupid=2

Ze hebben een 8,8 op Zoover
Alle reacties Link kopieren
Hof van Saksen vond ik toch wel redelijk schoon.
Volgens mij kun je alle Center Parcs (die ik gezien heb dan in NL) wel overslaan, weinig schoons aan. En doorgaans zijn de meeste stacaravans ook geen hoogstandjes w.b. schoonmaak (kan volgens mij ook niet in dat tempo waarin die schoonmakers moeten werken).
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
Alle reacties Link kopieren
Ik vond appartement van West Cord Hotel op strand vlieland behoorlijk schoon en ruim.
Bij AirB&B moet je het ook treffen, maar zijn mijns inziens ALTIJD schoner dan parken.
Rilena schreef:
11-09-2019 15:26
Dank jullie wel voor het meedenken!! Volgens mij zoek ik het onmogelijke; schoon huisje en dan ook nog wat te doen met regenachtig weer tussen de slaapjes door...

Kom je toch op een huisjespark uit denk ik Wat overigens geen probleem hoeft te zijn als het er maar netjes is. En daar kan ik geen een vinden met schone huisjes. Moet zeggen dat ik ook niet zo fris en fruitig ben en gestructureerd zoeken niet zo lukt.
Maar aan wat voor activiteiten had je dan aan gedacht met een baby? Meer dan bv een keertje zwemmen zit er niet in.
En voor koffie drinken, uit lunchen en een keer een wandeling hoef je niet op een park te zitten.
Ik zou vooral iets kiezen waar jullie zelf blij van worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven