Backpacken Taiwan.

16-09-2019 12:44 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand hier ervaring met backpacken in Taiwan? Graag hoor ik alle verhalen over bezienswaardigheden, wandelingen, hostels, vervoer, mensen enz. Uiteraard heb ik zelf het hele internet al afgestruind maar ik hoop dat er hier misschien nog nieuwe verhalen zijn.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ja! Fantastische reis! Ik weet niet hoeveel tijd je hebt, wij hebben in ongeveer 3 weken een heel rondje gedaan. Slapen in Fo Guang Shan Monestry was een van de hoogtepunten. Het is handig als je iemand van een hotel voor je laat bellen en je boeking laat doen. Kenting ook prachtig. Paar keer een scooter gehuurd, ideaal. Taiwan heeft alles, stad, natuur, strand, rijke traditie en cultuur, lekker eten. Vriendelijke mensen en echt superschoon. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
AnnaElsa schreef:
16-09-2019 13:55
Ja! Fantastische reis! Ik weet niet hoeveel tijd je hebt, wij hebben in ongeveer 3 weken een heel rondje gedaan. Slapen in Fo Guang Shan Monestry was een van de hoogtepunten. Het is handig als je iemand van een hotel voor je laat bellen en je boeking laat doen. Kenting ook prachtig. Paar keer een scooter gehuurd, ideaal. Taiwan heeft alles, stad, natuur, strand, rijke traditie en cultuur, lekker eten. Vriendelijke mensen en echt superschoon. Veel plezier!
Lekker enthousiast! Leuk! Ik heb 3 à 4 weken de tijd en heb al in rondje in gedachte. Het klooster had ik al wel in mijn lijstje staan maar niet het overnachten daar dus dat ga ik nog eens bekijken. Dankjewel voor je reactie!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Up. Misschien inmiddels iemand anders met ervaring?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven