Gaat er iemand binnenkort naar Bali en wil slippers meenemen

13-11-2019 14:49 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon zit momenteel op Bali en zijn slippers zijn stuk. Maat 46 kan hij nergens krijgen. Mocht er iemand binnenkort naar Bali gaan en bereid zijn om slippers mee te nemen hoor ik het graag. Hij zit er nog tot eind januari nl.

De slippers zullen nieuw besteld worden en evt vanuit winkel direkt bezorgd worden bij degene die het mee zou willen nemen. Desnoods kan ik het geld overmaken en dat iemand dan de slippers zelf bestelt zodat je weet dat je geen vreemde dingen meeneemt in je koffer.

Kleine kans dat het lukt, maar ja, je kan het altijd proberen;)
Alle reacties Link kopieren
Misschien zeg ik wel iets heel geks maar levert FedEx niet op Bali???
Alle reacties Link kopieren
Vaak zijn er op FB actieve groepen van dergelijke vakantieoorden en mensen die binnenkort vertrekken.
Succes!
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch zelf slippers toesturen wat omslachtig dit of komen pakjes niet aan op Bali?
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar dat kost iets van 50 euro. Wel heel duur voor slippers. Vanuit China leveren van slippers Aliexpress kost 30–40 dagen. Sneller kost ook 60 euro.

Frizz, ik zal daar eens op zoeken. Dankjewel. Zo lastig al die tijd zonder slippers.
Alle reacties Link kopieren
Mijn nichtje had een nwe bankpas nodig vanwege skimmen. Duurde meer dan een maand en dat met track en trace en spoed.
Alle reacties Link kopieren
Fedex net gekeken: 112 euro haha.
Maar hij kan zelf vast ook online bestellen, en dan niet bij Aliexpress?
Ik zie anders genoeg online te bestellen bij Decathlon Indonesia.

https://www.decathlon.co.id/in/sandal/1 ... e-28545_46

https://www.decathlon.co.id/in/sandal/3 ... e-27245_46

https://www.decathlon.co.id/in/trekking ... size-27246
Alle reacties Link kopieren
Nou wilde dat net zeggen.
Goeie!
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk neem je niks mee voor een totaal onbekende.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Maat 45/46 past helaas niet. Moet echt een maat 46 zijn of liever maat 47. Ik zal dit toch even doorsturen. Hij heeft soms maat 46 en somt 47 normaal.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
13-11-2019 15:15
Natuurlijk neem je niks mee voor een totaal onbekende.
Dat snap ik hoor. Daarom bood ik ook aan om zelf de slippers ergens te bestellen nadat ik geld had overgemaakt. Zo weet je zeker dat er niks mee gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt of iemand drugs mee wil nemen?
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
13-11-2019 15:08
Maar hij kan zelf vast ook online bestellen, en dan niet bij Aliexpress?
Hij zoekt zich suf op internet maar kan het tot nu toe niet vinden of bezorging is echt megaduur. Staat niet in verhouding tot slippers.
Alle reacties Link kopieren
Hoe doen al die Balinezen dat dan? Volgens mij moet je zoon gewoon iets meer moeite doen dan alleen mama inschakelen.

Ik lees nu je laatste bericht. Maar een halve maat te kleine slippers is toch niet zo'n groot probleem bij slippers?
redballoon wijzigde dit bericht op 13-11-2019 15:30
44.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
13-11-2019 15:27
Je bedoelt of iemand drugs mee wil nemen?
Vandaar mijn aanbod om de slippers zelf te bestellen bij een webwinkel.
Alle reacties Link kopieren
Welke reclamespot is dat ook al weer. man in een of ander Aziatisch land die slippers probeert te kopen, en ze dus niet in zijn maat vindt/ Ja hoor via een of ander internetbedrijf loopt hij even later op slippers (zou dat allemaal gelogen zijn o_o )
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Redballoon schreef:
13-11-2019 15:27
Hoe doen al die Balinezen dat dan? Volgens mij moet je zoon gewoon iets meer moeite doen dan alleen mama inschakelen.
Hij kan heus wel online lokaal iets bestellen.
Iemand die naar Bali op vakantie gaat heeft echt geen zin om op bestemming ook nog eens te moeten zorgen dat er een stel slippers bezorgd moeten worden lijkt me.
Gewoon ff de lokale bol.com zoeken.
Hij zoekt zich vandaag al suf maar kan het niet vinden. Maat 46/47 is het probleem meestal en anders de bezorgkosten. Hij heeft mij overigens geen hulp gevraagd maar ik dacht, ik kan het altijd proberen.

Hij kan de slippers gewoon ergens ophalen in een hotel of appartement.
veensteker wijzigde dit bericht op 13-11-2019 15:31
5.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
13-11-2019 15:28
Welke reclamespot is dat ook al weer. man in een of ander Aziatisch land die slippers probeert te kopen, en ze dus niet in zijn maat vindt/ Ja hoor via een of ander internetbedrijf loopt hij even later op slippers (zou dat allemaal gelogen zijn o_o )
Vast niet;) alleen de bezorgkosten zetten ze er niet bij helaas. Ik heb even gezocht maar het is echt zo duur of het duurt heel lang.
Alle reacties Link kopieren
Redballoon schreef:
13-11-2019 15:27
Hoe doen al die Balinezen dat dan? Volgens mij moet je zoon gewoon iets meer moeite doen dan alleen mama inschakelen.
Hij kan heus wel online lokaal iets bestellen.
Iemand die naar Bali op vakantie gaat heeft echt geen zin om op bestemming ook nog eens te moeten zorgen dat er een stel slippers bezorgd moeten worden lijkt me.
Gewoon ff de lokale bol.com zoeken.
Ik vermoed dat veruit de meeste Balinezen geen schoenmaat 47 hebben :-)
Alle reacties Link kopieren
veensteker schreef:
13-11-2019 15:29
Hij zoekt zich vandaag al suf maar kan het niet vinden. Maat 46/47 is het probleem meestal en anders de bezorgkosten. Hij heeft mij overigens geen hulp gevraagd maar ik dacht, ik kan het altijd proberen.
Wel erg lief van je dat je zo veel moeite voor zijn slippers doet overigens.
Hij mag in z'n handjes knijpen met zo'n moeder!
Alle reacties Link kopieren
Redballoon schreef:
13-11-2019 15:27
Hoe doen al die Balinezen dat dan? Volgens mij moet je zoon gewoon iets meer moeite doen dan alleen mama inschakelen.

Ik lees nu je laatste bericht. Maar een halve maat te kleine slippers is toch niet zo'n groot probleem bij slippers?

Wel als je het afgelopen jaar een nare ziekte hebt gekregen waardoor je oa altijd pijn aan je achillespees hebt helaas.
Alle reacties Link kopieren
Aureel schreef:
13-11-2019 15:30
Ik vermoed dat veruit de meeste Balinezen geen schoenmaat 47 hebben :-)
Das waar.

Ik zag laatst een filmpje op zo'n knutsel YouTube account hoe je zelf fancy slippers kan maken, misschien is dat een idee to! ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven