Familie camping Zwitserland

19-11-2019 22:07 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ooit op een leuke, niet te grote, familie camping geweest aan een meer? Beetje het noorden van Zwitserland.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou doorrijden naar het noorden van Italië. Zwitserland is namelijk echt ontzettend DUUR. Mijn God, wat een prijzen daar. Indien interesse heb ik wel leuke campings in Italië!
Alle reacties Link kopieren
https://www.zoover.nl/zwitserland/berne ... gg/camping


Retekoud water.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Manor Farm 1 aan de Thunersee.
Water is vaak net 2-3 graden warmer dan de Brienzer See.
Alle reacties Link kopieren
Onne78 schreef:
19-11-2019 23:08
Manor Farm 1 aan de Thunersee.
Water is vaak net 2-3 graden warmer dan de Brienzer See.
Tietenkoud dus 😂
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ga je naar Zwitserland om te zwemmen, ga dan naar Ticino/Tessin in het zuiden. Daar is het Lago Maggiore.
Je kunt dan denken aan Ascona bijv.

Ik hoor hier veel negatieve geluiden over hoe 'duur' het is. Ja, goedkoop is anders, maar neem gewoon een hoop mee vanuit Nederland.
De natuur in Zwitserland is onvoorstelbaar mooi, de mensen over het algemeen erg vriendelijk en de infrastructuur perfect.
Italië gaat half Nederland al naartoe dus daar moet je maar net zin in hebben.

Wil je toch naar het Noorden? Overweeg dan eens de Vierwaltstattersee bij Luzern of de stad Interlaken wat letterlijk 'tussen twee meren' betekent. Schitterend blauw water, adembenemende uitzichten. Wel koud water, maar vergeet niet dat het in Zwitserland ook erg heet kan worden.

Zeker doen! Het is echt een waanzinnig mooi land met eindeloze mogelijkheden en echt een ervaring om nooit meer te vergeten.
Wil je meer weten stuur gerust een PB'tje, ik ben Zwitserland liefhebber vanaf mijn 12e.
Alle reacties Link kopieren
Onne78 schreef:
19-11-2019 23:08
Manor Farm 1 aan de Thunersee.
Water is vaak net 2-3 graden warmer dan de Brienzer See.
Manier Farm zag ik inderdaad voorbij komen.
Maar dat was geloof ik een hele grote?
Alle reacties Link kopieren
donkerblauw schreef:
19-11-2019 22:42
Ik zou doorrijden naar het noorden van Italië. Zwitserland is namelijk echt ontzettend DUUR. Mijn God, wat een prijzen daar. Indien interesse heb ik wel leuke campings in Italië!
Italië vind ik net te ver
Alle reacties Link kopieren
Het is idd groot, maar wel mooi en niet te krap op elkaar. Ik ben er wel lang geleden voor het laatst geweest.


Iets verder van het water, de zijdalen in zijn er ook mooie plekken. Maar dan niet direct aan zwemwater.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn bij Manor Farm geweest. Ik vond het prima want er was verder niets te vinden in de omgeving. Maar in vergelijking tot campings in Italie vond ik het niks. Kleine caravan, verouderde camping, geen zwembad, weinig vertier voor kinderen. Wel supermooie omgeving, veel gezien en bekeken daar. Wel een zwembad in Interlaken. Interlaken is wel een mooie stad en mooie plek om meerdere plekken te zien. En over de sustenpas naar italie, geweldige pass.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven