Vakantieland

03-12-2019 09:25 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is een leuk land om met m'n dochtertje van 2 op vakantie heen te gaan?

Ik zat zelf aan Bali te denken of iets van Zuid-Afrika of de Nederlandse Antillen.
anoniem_301157 wijzigde dit bericht op 03-12-2019 09:29
36.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Doe jezelf en de rest van het vliegtuig een lol en ga niet 10uur in je uppie met een 2 jarige in een vliegtuig zitten.
Zou een zon/zee/strand bestemming dichter bij kiezen. Spanje, Canarische eilanden, Griekenland, Kaapverdische eilanden of desnoods Egypte.

En daarbij, safari met een 2 jarige is niet handig. Duurt uren, hoe laat je je kind zolang stil zitten? En hoe ga je het verschonen? Kunnen er überhaupt kinderstoeltjes in die safari-jeeps vastgezet worden?
Alle reacties Link kopieren
Een safari waar je twee jarige ook wat aan heeft, kun je dan net zo goed in de Beekse Bergen doen ;)
Ga je daar een paar dagen in de buurt zitten, en daarna met de trein (reizen; jeejh!) naar het strand :)

Ik snap dat gesleur met zo'n heel jong kind niet, naar verre/tropische bestemmingen...
Alle reacties Link kopieren
Vind je vriend dat wel ok?
Honey, you should see me in a crown
Australië. Koala’s zien er zo schattig uit.
Alle reacties Link kopieren
Eurus schreef:
03-12-2019 11:10
Vind je vriend dat wel ok?
Lullig, maar dat vroeg ik me eigenlijk ook af :facepalm:

Of in elk geval waarom hij niet in het verhaal voorkomt...
maartje2016 wijzigde dit bericht op 03-12-2019 11:28
16.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dancerx schreef:
03-12-2019 09:45
Nee de bedoeling is echt even samen met m'n dochtertje. Ze houdt van vliegen, reizen enzo. Ik dacht aan een safari en gewoon een hotel met een zwembad en een strand erbij.
Er zijn niet veel safari’s waar jonge kinderen toegestaan zijn. Degene waar ze wel mee mogen zijn dan de safari’s zonder de big 5. Verder lijkt het mij niet aan te raden momenteel alleen met kind door Zuid Afrika te reizen. Dan beter met een groep mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga samen met m'n beste vriendin en m'n dochtertje naar Zuid Afrika. Dankjewel voor de reacties allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Eurus schreef:
03-12-2019 11:10
Vind je vriend dat wel ok?
Ik neem wat afstand van m'n vriend :)
Alle reacties Link kopieren
Dancerx schreef:
03-12-2019 11:56
Ik ga samen met m'n beste vriendin en m'n dochtertje naar Zuid Afrika. Dankjewel voor de reacties allemaal.

Dat is snel beslist. Succes.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dancerx schreef:
03-12-2019 11:56
Ik ga samen met m'n beste vriendin en m'n dochtertje naar Zuid Afrika. Dankjewel voor de reacties allemaal.
Twee vrouwen alleen, met hun kinderen, naar zo’n land. Ik vind het echt gestoord.

Vergeet alle inentingen niet!
Alle reacties Link kopieren
Dancerx schreef:
03-12-2019 11:57
Ik neem wat afstand van m'n vriend :)
Klinkt wat mij betreft verstandig :hug:

Veel plezier op vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Dancerx schreef:
03-12-2019 11:57
Ik neem wat afstand van m'n vriend :)
Goed te horen. Je hebt echter wel zijn toestemming nodig om te reizen met jullie dochter. Zou hij het ok vinden, Zuid Afrika?
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Eurus schreef:
03-12-2019 12:05
Goed te horen. Je hebt echter wel zijn toestemming nodig om te reizen met jullie dochter. Zou hij het ok vinden, Zuid Afrika?
Ja hij vind het goed! Hij kan even niet met het 'gejank' van haar omgaan.
Alle reacties Link kopieren
Dancerx schreef:
03-12-2019 11:56
Ik ga samen met m'n beste vriendin en m'n dochtertje naar Zuid Afrika. Dankjewel voor de reacties allemaal.

Je vriendin realiseert zich dat ze of alleen op stap moet om wat van het land te zien of vooral in het hotel moet blijven? Je wordt wel heel erg beperkt in je vakantie met een peuter. Is het je eigen kind, dan valt het mee, maar geef je veel geld uit voor een vakantie naar Afrika en je ziet niet meer dan een hotel en zwembad, dan zou ik dat echt zonde vinden.

Hoe zo houdt een kind van 2 van vliegen? Kinderen op die leeftijd vinden heel veel dingen leuk. Hoeveel kan jij je nog herinneren van toen je 2 was? Niet veel.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Dancerx schreef:
03-12-2019 12:15
Ja hij vind het goed! Hij kan even niet met het 'gejank' van haar omgaan.
Goed dat je dan inderdaad afstand neemt.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
kind van 2 houdt van vliegen? ze vindt de buitenkant van het vliegtuig mooi waarschijnlijk.
herinner me nog een keer in de trein. Zat een kind van een jaar of 3 heel enthousiast naar buiten te wijzen: Trein trein! helemaal over het hoofd zien dat hij zelf ook in een trein zat. Was dus waarschijnlijk de eerste keer, en een trein was in zijn beleving alleen maar de buitenkant
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Dancerx schreef:
03-12-2019 09:45
Nee de bedoeling is echt even samen met m'n dochtertje. Ze houdt van vliegen, reizen enzo. Ik dacht aan een safari en gewoon een hotel met een zwembad en een strand erbij.
Een kind van 2 die van vliegen en vakantie houdt. Ja hoor. Kind kan amper praten.
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogels55 schreef:
03-12-2019 13:52
Een kind van 2 die van vliegen en vakantie houdt. Ja hoor. Kind kan amper praten.
Plus 100.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
03-12-2019 11:58
Dat is snel beslist. Succes.
Nogal.
Doorenvogels55 schreef:
03-12-2019 13:52
Een kind van 2 die van vliegen en vakantie houdt. Ja hoor. Kind kan amper praten.
Gillen en krijsen kunnen ze doorgaans dan weer heel goed.
Vooral als ze oververmoeid en overprikkeld zijn. Ik zou het zonde van mijn geld vinden, zo’n verre reis als je je tempo moet afstemmen op middagslaapjes en peuterbedtijd.
Alle reacties Link kopieren
TO, kan het zijn dat je een verre reis wilt maken om letterlijk even zo ver mogelijk van alles wat nu speelt in je leven te komen?

Denk je dat de Ardennen of een Waddeneiland anders ook niet ver genoeg zullen zijn, in plaats van een compleet ander continent?
Alle reacties Link kopieren
Maartje2016 schreef:
03-12-2019 15:34
TO, kan het zijn dat je een verre reis wilt maken om letterlijk even zo ver mogelijk van alles wat nu speelt in je leven te komen?

Denk je dat de Ardennen of een Waddeneiland anders ook niet ver genoeg zullen zijn, in plaats van een compleet ander continent?
Ja ik wil ook echt graag heel ver weg, zo ver mogelijk haha. Maar heb ook al wel heel vaak met dochter gevlogen en ze vindt het oprecht heel leuk! En ik wil ook wel naar de zon toe :)
Alle reacties Link kopieren
Met haar 2 jaar al heel veel gevlogen. Het milieu en haar toekomst op deze planeet is van minder belang begrijp ik?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
03-12-2019 15:46
Met haar 2 jaar al heel veel gevlogen. Het milieu en haar toekomst op deze planeet is van minder belang begrijp ik?
Hou alsjeblieft op.
Iig geen ver land waar je kind een jetlag van krijgt. Griekenland, Bulgarije en Noord-Macedonië voldoen waarschijnlijk ook aan jouw wensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven