Leukste CP met pubers

08-03-2020 11:22 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke Center Parcs is het leukst voor wat grotere kinderen die vooral willen zwemmen met golfslagbad, wildwaterbaan en glijbanen maar bv ook indoor willen klimmen of skiën ed?

We willen in de winter gaan, dus buitenfaciteiten zijn dan niet belangrijk. Liefst België of Nederland.
Alle reacties Link kopieren
Eemhof.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
CP de vossemeren in belgie. Echt een aanrader. Veel te doen en prachtig zwembad!
fashionvictim schreef:
08-03-2020 11:28
Eemhof.
Dat is idd erg leuk voor pubers maar indoor skiën kun je daar niet, tenzij je een borstelbaan ok vindt.
Ik dacht meteen aan een CP in de buurt van Maastricht, en dan skiën in snowworld. Alleen hun (super leuke!) klimpark is outdoor..
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
08-03-2020 11:28
Eemhof.
Ik vind de Eemhof zo sfeerloos.
Ik ga voor Peer.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Heijderbos! Wij hebben ze allemaal gehad en dit was verreweg de leukste, zeker ook voor de pubers.
Alle reacties Link kopieren
Kempervennen heeft ook veel van de dingen die je noemt.
lisa_ schreef:
08-03-2020 11:34
Dat is idd erg leuk voor pubers maar indoor skiën kun je daar niet, tenzij je een borstelbaan ok vindt.
Ik dacht meteen aan een CP in de buurt van Maastricht, en dan skiën in snowworld. Alleen hun (super leuke!) klimpark is outdoor..
Op 20 minuten rijden ligt een skibaan en kartbaan (in Huizen, net over het water dus).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven