Groepsaccomodatie waar al eens gefeest kan worden?

24-03-2020 22:23 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eerst en vooral een goede gezondheid gewenst voor allen in deze tijden.

Als deze periode voorbij is en samenscholing weer is toegestaan, willen wij graag onze achterstand inhalen en met een grote vriendengroep + partners op weekend. Geschat zal het om 20-40 personen gaan.

Specifiek zoeken wij echter een locatie in België of Nederland waar het spelen van luide muziek is toegestaan, ook in de late uurtjes. Dus ofwel buiten op het terras maar dan uiteraard heel erg afgelegen, ofwel een huis met eigen feestzaal of grote ruimte bijvoorbeeld waar dit mag en kan. Feestzaal dan wel met nodige privacy, dus zonder personeel.

Bestaat een dergelijke locatie voor grote groepen die feestjes toelaat (we zijn dertigers, dus al ietwat rustiger geworden), of is dit een droom die we beter kunnen opbergen?

Alle tips welkom.

Bedankt alvast!
Nee bestaat niet
Alle reacties Link kopieren
Opbergen inderdaad
Mods.

:shout:
Alle reacties Link kopieren
Je bent van plan een orgie te organiseren? Want zo komt het op mij over.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-03-2020 08:51
Reden: trollhinten/provoceren
96.36% gewijzigd
Een bevriend stel van me woont op 's-Gravenhaagse Bos 10 in den haag.
Ze zijn nogal vaak in het buitenland. Ik zal eens vragen voor je
Mag.

Als het eb is kun je tussen Texel en Vlieland een hele grote tent opzetten waar je dan kunt feesten, zuipen, muziek maken en groepsneuken.

En dan heb je de tijd tot het weer vloed wordt.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wordt er om mods geroepen, zó bizar is deze vraag toch niet?

Maar tuurlijk zijn er accommodaties met feestzaal.
Eerste die me te binnen schiet is deze:
https://rancho-de-verano.nl
Alle reacties Link kopieren
Haha, bedankt alvast voor de antwoorden! Ik blijf deze post nog wel even volgen dus alle info of follow-ups (bedankt Ab_normaal) heel erg welkom.

Een "orgie" of "groepsneuken" behoort niet tot onze plannen, maar ik houd van jullie verbeelding! Gewoon een grote groep vrienden die graag een eigen feestweekend zou organiseren, is dat zo een gekke vraag beste mensen?

Wat wordt er verder bedoeld met "mods" of "Mensen: eerste post, lijkt me een duidelijk geval." Mis ik iets?
Alle reacties Link kopieren
Belgische Ardennen, wij ook jaaaren gedaan met 20 man. Gewoon afgelegen locatie zoeken en lekker feesten tot de zon opkomt 👍 wel je troep opruimen ivm de bosrijke omgeving!! En uiteraard wachten tot deze hele Corona shit voorbij is 😇
Je praat geen poep- maar wat ruik ik dan?
Alle reacties Link kopieren
[quote=Bert__ post_id=31150161 time=1585084987 user_id=396689]

Als deze periode voorbij is en samenscholing weer is toegestaan, willen wij graag onze achterstand inhalen en met een grote vriendengroep + partners op weekend. Geschat zal het om 20-40 personen gaan.



Pardon? Welke achterstand? Die paar weekjes binnen blijven in je luxe warme huis bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat voor een nare plek is dit forum zeg. Ik wens jullie allen nog het beste!
Alle reacties Link kopieren
https://www.bookedoo.nl/nl/groepsaccomm ... s-vrienden

Vooruit deze dan nog even
https://www.groepen.nl
enn wijzigde dit bericht op 25-03-2020 00:44
21.89% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Bert__ schreef:
25-03-2020 00:07
Jeetje, wat voor een nare plek is dit forum zeg. Ik wens jullie allen nog het beste!
Ow.

Nou dag dan maar en doe de groeten aan

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hetvrijewoord schreef:
24-03-2020 22:45
Mods.

:shout:
Omdat? Het een rare vraag is? En dan later nog roepen " eerste post "

Je viel me al eerder op door dit soort posts. Geen idee waarom? Frustraties?
Alle reacties Link kopieren
‘t Zeeveld:

https://www.zeeveld.nl/?gclid=EAIaIQobC ... gIfkfD_BwE
Alle reacties Link kopieren
https://www.groepen.nl/groepsaccommodat ... /giethoorn


Het eerste huis is heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
www.steenbergerhoeve.nl in Drenthe
Er zijn over een jaartje of twee vast wel wat mogelijkheden, maar waarom daar nu al mee bezig zijn?
Alle reacties Link kopieren
@ Enn :biggrin: :biggrin: OK OK, ik zal mijn tenen wat korter maken ;) Alleen geschrokken van reacties (van sommigen) op deze toch redelijk onschuldige vraag. Als "forummaagd" wist ik duidelijk niet zo goed waar ik me aan moest verwachten. Ernie doet de groeten terug!

Heel erg bedankt voor alle tips allemaal, ik ga ze een voor een bekijken.

Ik hoop wel dat het eerder kan dan binnen twee jaar, NYC... niet zozeer voor dat weekend zelf (inderdaad bijzaak in deze tijden), maar ik hoop dat er voor de meest kwetsbaren toch sneller wat licht aan het einde van de tunnel mag komen.
Alle reacties Link kopieren
Je zou ook kunnen informeren bij de scouting ergens, vaak hebben zij een blokhut tot hun beschikking die ze ook wel eens verhuren.
Wij zijn met de familie ooit eens in een huis in de Ardennen geweest maar dat was nogal een oud versleten zooitje maar zoiets zou je ook kunnen zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Deze is erg leuk, met (feest) zaal.
Zit overal ver vanaf, dus een beetje lawaai is niet erg.
Wel zelf drank,eten en muziekinstallatie meenemen, de eigenaren zijn erg relaxed

https://rancho-de-verano.nl/de-groepsac ... de-verano/
We're a close family, always within punching distance
Alle reacties Link kopieren
Heische Hoeve
Alle reacties Link kopieren
Zo’n gekke vraag is dat toch niet, veel mensen hebben door de huidige maatregelen van alles moeten annuleren en kan me goed voorstellen dat je een weekend weg met een groep vrienden wilt plannen. Wij hopen van harte dat onze reis naar Costa Rica van de zomer gewoon doorgang kan hebben en waren gisteren aan het Filips ideeen welk land medio mei weer de grenzen open zou kunnen hebben. Lijkt me menselijk nu we zo beperkt worden in ons doen en laten. Anyway, on topic; Je zou eens kunnen informeren bij natuur vrienden huizen; daar heb je vaak een zaaltje en grote keuken en kamers te huur. In de bossen dus geen gedoe met geluidsoverlast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven