Leuk hotel in NL aan strand of natuurgebied?

06-06-2020 23:12 42 berichten
De titel somt het wel zo'n beetje op. Ik ga niet op vakantie deze zomer maar heb wel zin om op een andere plek iets te gaan zitten schrijven. Ik kan waarschijnlijk her en der een paar dagen housesitten in steden, maar ben ook op zoek naar een leuke locatie in Nederland voor 5-7 dagen, iets met ofwel een heel mooie omgeving ofwel een bijzonder hotel, ik hou van oud. Ideetjes?
Alle reacties Link kopieren
Hotel van der werff op Schier.


Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Is dat niet een heel heftig partyeiland Noes? Hotel heeft een gelagkamer, dat wordt wat.
Een kasteel lijkt me ook wel wat. Of een soort Agatha Christie-landhuis.
Niet goedkoop, wel aan zee en oud: Kurhaus in Scheveningen
https://www.amrathkurhaus.com/nl/index.html
Alle reacties Link kopieren
*Pauze* schreef:
06-06-2020 23:26
Niet goedkoop, wel aan zee en oud: Kurhaus in Scheveningen
https://www.amrathkurhaus.com/nl/index.html
Jaaaa prachtig!

Oh ja Murr, wel aan zee, niet zo oud: Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee.
Kurhaus vind ik eigenlijk te mooi en beroemd voor mij alleen :)
Is dit een open invitatie?
*Pauze* schreef:
06-06-2020 23:31
Is dit een open invitatie?
Ja maar dan krijg je wel eerst audities en dan battles en dan de liveshows en 3 finales, heel gedoe. Eerst mijn schrijfretraite.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
06-06-2020 23:22
Is dat niet een heel heftig partyeiland Noes? Hotel heeft een gelagkamer, dat wordt wat.
Nee het is geen partyeiland :mrgreen:

De gelagkamer is prachtig idd. Schier is ook heel mooi verder!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
06-06-2020 23:37
Nee het is geen partyeiland :mrgreen:

De gelagkamer is prachtig idd. Schier is ook heel mooi verder!
Ik ben er 2x geweest als tiener maar op die leeftijd ging natuurschoon aan me verloren. Dit is een optie, vast fijn lopen daar.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
06-06-2020 23:39
Ik ben er 2x geweest als tiener maar op die leeftijd ging natuurschoon aan me verloren. Dit is een optie, vast fijn lopen daar.
Lopen, fietsen, leuke kroeg en andere uitspanningen. Heerlijk relaxed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Murrmurr schreef:
06-06-2020 23:37
Ja maar dan krijg je wel eerst audities en dan battles en dan de liveshows en 3 finales, heel gedoe. Eerst mijn schrijfretraite.
Da's wel heel veel moeite.
Veel plezier op je retraite.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een auto ter beschikking? Absoluut niet in een natuurgebied, wel aan de IJssel en oud, Hotel Huis Vermeer in Deventer. In de omgeving wel mooi natuurschoon.

Of hotel Gaia in Diepenveen!
Nee maar in NL kom ik overal wel met OV of lopen denk ik? Damn dat Huis Vermeer hotel is prachtig!
Fiorah schreef:
07-06-2020 00:13
Heb je een auto ter beschikking? Absoluut niet in een natuurgebied, wel aan de IJssel en oud, Hotel Huis Vermeer in Deventer.
Deventer is een leuk stadje (de jaarlijkse boekenmarkt gaat dit jaar helaas niet door vanwege corona) en langs de IJssel kan je heel mooi wandelen:
https://www.ns.nl/dagje-uit/wandelen/ijsselvallei.html

Wat ga je schrijven?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
07-06-2020 00:18
Nee maar in NL kom ik overal wel met OV of lopen denk ik? Damn dat Huis Vermeer hotel is prachtig!
Mooi hè! Als je echt nog de natuur in wilt kun je een fiets huren en naar de Haere fietsen bijvoorbeeld of Fortmond maar dat is wel een stukje. Deventer is super goed bereikbaar en erg leuk ook, dat van die auto vroeg ik ivm natuurgebieden.

Gaia zou ook een goede zijn denk ik.
Hopelijk een boek uiteindelijk. Ik schrijf veel voor werk maar vind het leuk om dezelfde onderwerpen op een andere manier te benaderen om mijn enthousiasme te behouden. Nog steeds niet echt voor een groot publiek.

Of een debuutroman over een "fictief" Nederlands vrouwenforum!
Fiorah schreef:
07-06-2020 00:20
Mooi hè! Als je echt nog de natuur in wilt kun je een fiets huren en naar de Haere fietsen bijvoorbeeld of Fortmond maar dat is wel een stukje. Deventer is super goed bereikbaar en erg leuk ook, dat van die auto vroeg ik ivm natuurgebieden.

Gaia zou ook een goede zijn denk ik.
Klinkt heel leuk! Gaia is te licht, I want it darker. Ik wil een hotel waar je verwacht dat er klokslag 12 een gast vermoord wordt
Eigenlijk sowieso belachelijk hoe weinig ik van dit land heb gezien waar mijn wieg heeft gestaan, ik schaam me ondiep.
Murrmurr schreef:
07-06-2020 00:22
Hopelijk een boek uiteindelijk. Ik schrijf veel voor werk maar vind het leuk om dezelfde onderwerpen op een andere manier te benaderen om mijn enthousiasme te behouden. Nog steeds niet echt voor een groot publiek.

Of een debuutroman over een "fictief" Nederlands vrouwenforum!
Leuk.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik hou zelf erg van huize koningsbosch in Bakkum. Dichtbij de zee en aan de rand van t bos. Lekker eten ook.
Is een verbouwde jeugdgerberg( de eerste van Nederland)
En echt een beetje spooky hotel vind ik
Huize glory, Bergen, ook aan de kust. daar heeft de tijd echt stil gestaan, krakende vloeren enzo.
Een vuurtorenhotel misschien?
https://www.vuurtoren-harlingen.nl/
Murrmurr schreef:
06-06-2020 23:39
Ik ben er 2x geweest als tiener maar op die leeftijd ging natuurschoon aan me verloren. Dit is een optie, vast fijn lopen daar.
Echt een top tip!
Doen!
Zijn aantal schrijvers/ cabaretiers die daar graag komen. Oa Bert Visscher al gaat die tegenwoordig naar zijn huis in Italië geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Stayokay Domburg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven