Kindvriendelijk hotel met zwembad, liefst aan zee.

13-10-2020 12:45 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind november willen we heel graag met de kinderen (9 en 6 jaar) een paar daagjes naar een hotel. Een paar studiedagen achter elkaar maakt dat we dit buiten het seizoen kunnen doen (dus weinig drukte) en we zijn het hele jaar nog niet weggeweest, dus hopelijk staat Covid het ons tegen die tijd weer toe. En anders vind ik het alleen al fijn om er over te fantaseren! ;-)

Bij mogelijk gebrek aan activiteiten wil ik graag dat het hotel een zwembad heeft, zodat we in ieder geval daar veel tijd door kunnen brengen. Om ook lekker naar buiten te kunnen leert de ervaring ons dat strand/zee voor onze kinderen beter werkt dan bos.

Max 1,5u rijden vanaf Utrecht zou ook fijn zijn (maar als het 2 uur is en ik word erg blij van het hotel is het te overwegen) dus we kunnen ook Duitsland nog in rijden.

Wie heeft er goede tips/ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee. Vlakbij strand, de duinen, Alkmaar. En ze hebben een zwembad.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
dus hopelijk staat Covid het ons tegen die tijd weer toe.


Ga er maar niet vanuit. Ik zou eerst eens de persconferentie van vanavond afwachten. Verder mag je denk ik verwachten dat als het hotel een zwembad heeft, je van tevoren tijdslots moet boeken en je daar niet zomaar naartoe kunt op elk moment dat je dat zelf wilt.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Europa hotel in Scheveningen heeft ook een zwembad. En de zee/strand dichtbij.

Persoonlijk zou ik lekker thuisblijven, maar goed dat moet een ieder voor zich weten.
Alle reacties Link kopieren
Hotel blooming bergen. Ik zou zelf iets liever voor een huisje kiezen zeker als de resto’s dichtblijven.
Of ze kindvriendelijk zijn weet ik niet precies, maar Beach Hotel Noordwijk heeft een lekker golfslagbad.
Alle reacties Link kopieren
sunshineandblueskies schreef:
13-10-2020 12:52
Ga er maar niet vanuit. Ik zou eerst eens de persconferentie van vanavond afwachten. Verder mag je denk ik verwachten dat als het hotel een zwembad heeft, je van tevoren tijdslots moet boeken en je daar niet zomaar naartoe kunt op elk moment dat je dat zelf wilt.
Ik ga ook heus niet meteen boeken hoor. Maar kan al gelukkig worden van een beetje rondkijken op sites en fantaseren over 'hoe het zou kunnen zijn'. En ik verwacht dat slots boeken niet echt een probleem zal zijn op een willekeurige dag door de week in november.
Alle reacties Link kopieren
Vakantiepark de Krim op Texel (Cocksdorp). Heeft een zwembad, eigen huisje dus veiliger met Covid. Zee is vlakbij.

Van dat vakantiepark hebben ze in de Koog ook huisjes met een indoor prive zwembad :high5:
Alle reacties Link kopieren
MarijeMarije schreef:
13-10-2020 13:23
Vakantiepark de Krim op Texel (Cocksdorp). Heeft een zwembad, eigen huisje dus veiliger met Covid. Zee is vlakbij.

Van dat vakantiepark hebben ze in de Koog ook huisjes met een indoor prive zwembad :high5:
Hm... dooie mus? Volgens mij zijn die villa's pas vanaf januari beschikbaar maar heb jij er eerder al gezeten? Het ziet er wel geweldig uit, ik ga het zeker onthouden!!
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
13-10-2020 12:47
Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee. Vlakbij strand, de duinen, Alkmaar. En ze hebben een zwembad.
Deze wilde ik ook meteen zeggen. Zwembad, binnenspeeltuin, bowling, restaurant, allemaal in het hotel. Je loopt het hotel uit en staat op het strand en Egmond is een heel leuke plaats.
Alle reacties Link kopieren
Dat is echt des viva's zeg. Iemand vraagt wat, en er worden geen tips gegeven maar direct wordt het plan eens eventjes tegen het licht gehouden. Hier moet de to maar eens afwachten op de persco, als iemand wil aanbouwen wordt er gevraagd of er al contact is met de buren, vraagt iemand of iets leuk staat met een zwarte broek, dan komen er mensen die vragen of haar zwarte broek niet onder de haren zit.

Alsof werkelijk iedereen die een vraag stelt te stom is om te poepen en alle andere zaken omtrent de vraag niet al in kaart heeft.

To, het Kurhaus in Scheveningen is erg leuk. Het zwembad kijkt uit op zee en dat is wel echt uniek.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
13-10-2020 14:09
Dat is echt des viva's zeg. Iemand vraagt wat, en er worden geen tips gegeven maar direct wordt het plan eens eventjes tegen het licht gehouden.

Je bent oostindisch blind? :sarcastic:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
13-10-2020 14:09
Dat is echt des viva's zeg. Iemand vraagt wat, en er worden geen tips gegeven maar direct wordt het plan eens eventjes tegen het licht gehouden. Hier moet de to maar eens afwachten op de persco, als iemand wil aanbouwen wordt er gevraagd of er al contact is met de buren, vraagt iemand of iets leuk staat met een zwarte broek, dan komen er mensen die vragen of haar zwarte broek niet onder de haren zit.

Alsof werkelijk iedereen die een vraag stelt te stom is om te poepen en alle andere zaken omtrent de vraag niet al in kaart heeft.

To, het Kurhaus in Scheveningen is erg leuk. Het zwembad kijkt uit op zee en dat is wel echt uniek.


Vergane glorie. Kijk maar naar de reviews.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook Marveld in Groenlo proberen, weliswaar niet aan zee maar ook nu in deze tijd heel goed geregeld, zwembad bijv alleen voor gasten toegankelijk en geen tijdsloten o.i.d. Je kan kiezen om op het park te zitten met een huisje (vaak met 6 persoons jacuzzi! ) of in het hotel.
Duitsland lijkt me geen optie, aangezien je daar een negatieve COVID-test moet overhandigen als je er blijft overnachten. En die particuliere tests zijn zo €150,- pp.

Kurhaus waren ze laatst nog met Max vakantieman. Dat was inderdaad nogal vergane glorie.
Texel is wel erg leuk! Zijn wij laatst nog een weekend geweest, echt een vakantiegevoel :)
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn wel eens hier geweest;
https://westduin.nl/hotel . Was toen beetje basic maar ok.

En hier
https://www.hotelspecials.nl/hotel-rest ... A&si=92514 Maar daar hebben we het zwembad niet gebruikt. Was toen spotgoedkoop en is ook niet veel geld waard.

Deze was echt fijn maar weet niet of dat echt heel fijn voor kinderen is:
https://www.hotelspecials.nl/amadore-ho ... &si=377285
Alle reacties Link kopieren
Maduixa schreef:
13-10-2020 13:41
Hm... dooie mus? Volgens mij zijn die villa's pas vanaf januari beschikbaar maar heb jij er eerder al gezeten? Het ziet er wel geweldig uit, ik ga het zeker onthouden!!
Zie het nu ook inderdaad. Blijkbaar zijn ze populair, ondanks de zeer hoge prijs. Wij hebben op dit park gezeten, maar dan de huisjes zonder zwembad. Dan krijg je gratis toegang tot het zwembad in Cocksdorp (op het andere park van de Krim).
Alle reacties Link kopieren
MarijeMarije schreef:
13-10-2020 17:01
Zie het nu ook inderdaad. Blijkbaar zijn ze populair, ondanks de zeer hoge prijs. Wij hebben op dit park gezeten, maar dan de huisjes zonder zwembad. Dan krijg je gratis toegang tot het zwembad in Cocksdorp (op het andere park van de Krim).
Ik overweeg inmiddels ons geplande, dure hoteluitje in november te verschuiven naar februari of maart, als die huizen beschikbaar zijn. Als je dan toch een keer iets extravagants wil doen (en dat was om verschillende redenen een keer de bedoeling), lijkt dit me wel een fantastische optie!!

De andere genoemde hotels zijn ook erg leuk trouwens, bedankt dames! Ik ga ze vanavond allemaal nog wat beter/rustiger bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Maduixa schreef:
13-10-2020 17:11
Ik overweeg inmiddels ons geplande, dure hoteluitje in november te verschuiven naar februari of maart, als die huizen beschikbaar zijn. Als je dan toch een keer iets extravagants wil doen (en dat was om verschillende redenen een keer de bedoeling), lijkt dit me wel een fantastische optie!!

De andere genoemde hotels zijn ook erg leuk trouwens, bedankt dames! Ik ga ze vanavond allemaal nog wat beter/rustiger bekijken.
Uit ervaring: deze villa's zijn top!! Duur, maar wij vonden het zeker waard.
Alle reacties Link kopieren
Hotel Iselmar in Lemmer. Aan de haven, dus dichtbij water. Heeft een zwembad, sauna, stoombad en bowlingbanen.
Alle reacties Link kopieren
mimi32 schreef:
18-10-2020 17:36
Uit ervaring: deze villa's zijn top!! Duur, maar wij vonden het zeker waard.
Heb jij het nu over de villa's op De Krim? Ik dacht dat die er nog niet echt stonden maar pas vanaf volgend jaar.

maar goed te weten dat ze bevielen, ik ga echt kijken of we het gepland kunnen krijgen voor volgend jaar.
Alle reacties Link kopieren
Roompot Bosch en Zee op Texel (De Koog), mag je gebruik maken van het zwembad van het andere Roompot park aan de overkant van de weg.

Misschien is Center Parcs Zandvoort ook wel iets. Hebben vakantiepark en Hotel in Zandvoort en de Aquamondo is afgelopen voorjaar helemaal vernieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Maduixa schreef:
19-10-2020 13:18
Heb jij het nu over de villa's op De Krim? Ik dacht dat die er nog niet echt stonden maar pas vanaf volgend jaar.

maar goed te weten dat ze bevielen, ik ga echt kijken of we het gepland kunnen krijgen voor volgend jaar.
Ja klopt, Villapark De Koog. Ze zijn in het voorjaar van 2020 geopend. Wij zijn er deze afgelopen zomer geweest. Je kunt van alle faciliteiten van De Krim gebruik maken. Als het volgend jaar wegens corona nog verstandiger is om in Nederland te blijven, gaan wij zeker weer. Ik heb het geld er echt voor over omdat het super nette, luxe, schone en sfeervolle accommodaties zijn, vlakbij zee en het centrum van De Koog.
Alle reacties Link kopieren
mimi32 schreef:
19-10-2020 17:08
Ja klopt, Villapark De Koog. Ze zijn in het voorjaar van 2020 geopend. Wij zijn er deze afgelopen zomer geweest. Je kunt van alle faciliteiten van De Krim gebruik maken. Als het volgend jaar wegens corona nog verstandiger is om in Nederland te blijven, gaan wij zeker weer. Ik heb het geld er echt voor over omdat het super nette, luxe, schone en sfeervolle accommodaties zijn, vlakbij zee en het centrum van De Koog.
O goed om te lezen zeg! Jammerr ook, want dat betekent gewoon dat ze blijkbaar ram- en ramvol zitten :)
Alle reacties Link kopieren
Hotel deZeeuwse Kust. Vlakbij Renesse, loopafstand van strand. Is vakantieparkje met camping en huisjes, maar ook hotelkamers mooi binnenzwembad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven