Leuke Corona hotel deals

21-10-2020 08:59 38 berichten
Wie heeft er nog tips voor een nachtje weg volgende week? Veel hotels stunten nu met aanbiedingen waarbij ontbijt en diner inclusief zijn, wij zijn op zoek naar zoiets!

En dat het liefst ook nog een leuke kamer, zodat we daar lekker kunnen relaxen en er niet perse uit hoeven, behalve om een rondje te fietsen. Het hotel mag dus echt in the middle of nowhere zitten.

Wij zijn dus niet op zoek naar tips van mensen die zeggen dat je beter thuis kunt blijven. 😊
Nog niet eerder van gehoord. Dus helaas geen tips. Maar het klinkt verleidelijk :proud: Ik lees dus even mee.
Is dat zo? Ik zat even snel op booking.com te kijken, maar zie niet zo snel hele goedkope aanbiedingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek ook al even maar nog niet echt iets betaalbaars gevonden
Alle reacties Link kopieren
zullen we vast aftellen?
hoe laat komt de eerste poster, vertellen, dat je van Rutte niet weg mag?
Ik gok voor half tien!

(geen leuke aanbiedingen gezien nog trouwens)
Alle reacties Link kopieren
He wat grappig, dat zoek ik ook ! Op heerlijk.nl hebben ze wel een paar leuke aanbieidingen staan - hoewel niet veel goedkoper dan anders. Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat de hotels hier meer op in zouden springen inderdaad. Dus houd me aanbevolen en als ik wat tegenkom (ga vandaag weer verder zoeken) zal ik het hier posten :)
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
21-10-2020 09:10
zullen we vast aftellen?
hoe laat komt de eerste poster, vertellen, dat je van Rutte niet weg mag?
Ik gok voor half tien!

(geen leuke aanbiedingen gezien nog trouwens)
Daar zit ik ook op te wachten :)
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op voordeeluitjes.nl daar heb ik een leuke aanbieding geboekt.
foutief
anoniem_6437dd2ddda43 wijzigde dit bericht op 21-10-2020 09:14
98.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
21-10-2020 09:10
zullen we vast aftellen?
hoe laat komt de eerste poster, vertellen, dat je van Rutte niet weg mag?
Ik gok voor half tien!

(geen leuke aanbiedingen gezien nog trouwens)
Haha ik wíst dat jij dit zou schrijven!
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
21-10-2020 09:10
zullen we vast aftellen?
hoe laat komt de eerste poster, vertellen, dat je van Rutte niet weg mag?
Ik gok voor half tien!

(geen leuke aanbiedingen gezien nog trouwens)

Nog net op tijd: je mag niet van Rutte! :P

Wij hadden al een tijd geleden een arrangement voor volgend weekend: hotel en sauna. Maar in de sauna zijn de restaurants gesloten, je kunt bij de receptie een flesje vruchtensap en een candybar kopen..
dat is niet ons idee van een leuke dag sauna, dus afgezegd.
himalaya wijzigde dit bericht op 21-10-2020 10:09
0.45% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Heb juist het idee dat veel hotels met restaurants niet hoeven te stunten tot de volgende persconferentie, veel mensen hebben al snel wat geboekt.

Nog 10 min....
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
21-10-2020 09:14
Haha ik wíst dat jij dit zou schrijven!
had er maar geld opgezet!!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de zaken nog wel goed lopen voor hen, mss na de herfstvakantie maar weinig aanbiedingen momenteel.
Alle reacties Link kopieren
https://www.fletcher.nl/nl/arrangemente ... nt=button1
Mag je dan ook naar de dierentuin?
( sorry kon het niet laten)
Alle reacties Link kopieren
Vakantie veilingen?

Laat minuten?

Hotel met gezin is Coronaproof.
Alle reacties Link kopieren
De enige aanbiedingen die ik heb gezien, zijn van hotels in gebieden waar je nu niet wilt wezen (hartje Rotterdam, Amsterdam). Daar staat echt veel leeg (ook omdat er geen zakenmensen naartoe komen). Ik zag bijv. een normaal onbetaalbaar 5-sterrenhotel met een goede deal. Verder heb ik het idee dat overige hotels juist gewone prijzen vragen, want ze krijgen de kamers makkelijk vol. Wel heerlijk hoor, zo even een nachtje eruit! Wij waren afgelopen weekend een nachtje (incl. ontbijt en diner) in een hotel op nog geen 10 minuten rijden van ons huis :proud:
Ik heb van Van der Valk al heel wat mailtjes ontvangen met mooie aanbiedingen. Weet niet of dat alleen is voor de nieuwsbrief ontvangers.
Alle reacties Link kopieren
Fletcher heeft vaak goede deals.

Zelf ga ik eind november lekker een nachtje weg met mijn vriend maar dat was een deal via mijn dochter vanuit het 5 sterrenhotel waar zij stage loopt.
Heerlijk baden in luxe we hoeven die kamer alleen af om te gaan eten verder volledige relaxmodus aan de kust dus ook nog corona proof wandelen als het weer niet te onstuimig is.

Heerlijk hoor even er uit.
Alle reacties Link kopieren
Bij Fletcher zijn de meeste beoordelingen mwoah.....niet zo best. Of hebben jullie eentje die je aan kunt raden? Zag overnachtingen met ontbijt voor 115 vind ik nog niet echt voordelig.....
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij lopen de hotels-met-goed-restaurant nu als een trein :proud:
Alle reacties Link kopieren
No offense, maar die Fletcher/van der Valk/Best Westernhotels vind ik altijd zo sfeerloos, en ik heb dan ook het idee dat het eten daar niet veel bijzonders is.
Ik vond deze er wel leuk uitzien: https://www.heerlijk.nl/aanbieding/deta ... en-ontbijt
Is in elk geval iets kleinschaliger. Geen idee alleen of de omgeving leuk genoeg is.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik dus bij Fletcher en vd valk...soort van net niet gevoel...maar ik ben ook wel wat verwend denk ik qua hotels....
Alle reacties Link kopieren
Van der Valk heeft inderdaad arrangementen zoals het herfstarragement.
In de zomer ook gebruik gemaakt van zo'n zomerarrangement en dat was eigenlijk heel prima.
Het zijn grote hotels maar de kamer was luxe en het diner echt wel lekker.
Je kon gewoon a la carte kiezen waarbij de kaart iets beperkter is dan wanneer je geen arrangement boekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven