Vakantiepark met wisselslag 1 januari

27-11-2020 10:56 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik ben eigenlijk op zoek naar een midweek of paarxdagen in een vakantiehuisje maar met vertrekdatum 1 januari (dit omdat ze dan naar mijn ex moeten) de meeste die ik ken en kan vinden kan dat niet (centerparcs Roompot etc)

Weet iemand van jullie iets van 28/29 dec t/m 1 januari?
Evt paar dagen langer huren en eerder vertrekken?
Bij Roompot zie ik nog één optie. Bij Centerparcs kun je invoeren dat je een dag later vertrekt en dan krijg je wel opties. Je vertrekt dan niet op 2 januari, maar op 1 januari.
Alle reacties Link kopieren
Of je ex vragen of je ze een dag later kan brengen.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
De opties die ik zag waren dan allemaal tot 3 of 4 januari en dan betaal je echt paar honderd euro meer dan vertrek oudjaar (maar da zou ik graag weg willen zijn) en tot 31 dec boeken en dan dacht bijboeken heb ik geïnformeerd bij cp maar dat kan niet omdat 1 jan feestdag is
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het wel, wisseldag kost extra personeel zoals schoonmaak en personeel is duurder op feestdagen.
Wat is je budget?
Als je bv op www.bungalowspecials.nl kijkt (zelf geen ervaring met de site) krijg je voor 4 nachten vanaf 28 dec genoeg opties.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een goede band met je ex? Dan misschien voorstellen om een week te boeken, dat jij op 1 Jan vertrekt en hij met de kinderen de week volmaakt?
Met de moed van de wanhoop en tegen beter weten in Blijf ik geloven, omdat dat wel moet
Alle reacties Link kopieren
pennetje80 schreef:
27-11-2020 11:22
De opties die ik zag waren dan allemaal tot 3 of 4 januari en dan betaal je echt paar honderd euro meer dan vertrek oudjaar (maar da zou ik graag weg willen zijn) en tot 31 dec boeken en dan dacht bijboeken heb ik geïnformeerd bij cp maar dat kan niet omdat 1 jan feestdag is
Kun je de kinderen niet op 1 januari heen en weer brengen en dan zelf nog heerlijk tot 3 of 4 januari de hut helemaal voor jezelf hebben? Dát is pas vakantie!
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Als het je alleen gaat om een vakantiehuisje (en dus niet zozeer het vakantiepark zelf) dan kun je op natuurhuisje.nl kijken. Ik zie daar nog meerdere opties voor jouw data.
Alle reacties Link kopieren
1 januari is op een vrijdag. Heb je dan niet gewoon een midweek van maandag...vrijdag? Ik heb alleen even bij Roompot gekeken en in Beekse Bergen kan het gewoon van 28-12...1-1. Er zullen er best wel meer zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven