Vakantiepark beeksebergen

18-01-2021 10:05 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
als de corona crisis het uiteraard toe laat willen we in september een weekje weg, met manlief en dan bijna 3 jarige dochtertje.
Beekse bergen vakantiepark vind ik er wel leuk uit zien maar er is veel aanbod aan verschillende huisjes.
Wie is er wel eens naar beekse bergen vakantiepark geweest en in welke huisje zaten jullie toen? Welk uitzicht had je op de dieren of helemaal geen uitzicht? De boomhut vind ik er erg leuk uitzien maar of je dan ook daadwerkelijk dieren kan zien in de verte is mij een beetje onduidelijk
Is het verder ook een beetje leuk voor een 3 jarige ?
Bv leuke speeltuintjes ?
Zag ook dat ze een zwembad hadden die ook toegankelijk is voor mensen buiten het vakantiepark maar las ook iets soort van binnenspeeltuin / zwembad op het resort zelf die alleen toegankelijk is voor mensen van het vakantiepark zelf maar kan dit niet op hun plattegrond terug vinden , weet iemand hoe dit zit ?

Andere aanbevelingen voor een leuk vakantiepark met een 3 jarige mag uiteraard ook :)
Alle reacties Link kopieren
wil je naar het resort of naar het vakantiepark?

wij zijn al meerdere keren (met kerst) op het vakantiepark geweest. We hadden dan een jungalow plus. iets meer ruimte binnen.

er zijn wat kleine speeltuintjes op het terrein zelf en goed genoeg zwembad.
En je kan (als je wilt) elke dag naar de beekse bergen.
ZOmers kan je waarschijnlijk ook naar Speelland. Volgens mij is daar meer dan genoeg te doen
Wij kregen toen ook een attractiepas en zijn ook naar dierenrijk in Nuenen geweest.

Als je het "safari" gevoel wilt, moet je op het resort gaan. Dat is wel veel duurder.
Alle reacties Link kopieren
Dank, kwam er net pas achter dat er inderdaad een beekse bergen vakantiepark en een beekse bergen vakantieresort was haha.
Resort is inderdaad flink duurder, volgens mij mag je dan wel ook gebruik maken van de faciliteiten van het vakantiepark maar andersom niet.
Gaan eens overwegen of we de flinke meerkosten het waard vinden :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er 2 jaar geleden geweest, op het vakantiepark. Huisjes waren erg leuk en je bent zo bij de dieren. Ik wil er dit jaar weer heen, als dat lukt.
Alle reacties Link kopieren
Het resort is echt fantastisch. Als je het geld hebt dan is het echt iets om te doen. Wel een huisje aan de savanne boeken. Wij hebben dat afgelopen zomer gedaan (wel een weekend ipv een week) en heb voor komende zomer ook weer geboekt.
Alle reacties Link kopieren
ik vond de huisjes (niet de stacaravans) ook echt leuk. echt ingericht in jungle sfeer.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben net een weekend geboekt op het resort aan de leeuwenvlakte, voor over 2 weken. Met onze 3-jarige dochter, dus kan je daarna vertellen of het ons beviel :)

Zelf vond ik het in coronatijd een no-brainer qua accommodatiekeuze, wilden nu zoveel mogelijk tussen de dieren zitten.
Alle reacties Link kopieren
Als je naar het resort wil moet je even googlen naar oude topics hierover. Vorig naar was er een topic waar de mooiste huisnummers werden aangeraden.
Alle reacties Link kopieren
Het Beekse Bergen vakantie park is al ouder en volgens mij geen dieren? Het Safari resort is fantastisch! In de zomer hebben we 3 dagen in een luxe Safari tent direct aan de savanne gezeten. Aanstaande zomer gaan we weer, maar dan in een huisje.
Zwembad en binnenspeeltuin zijn bij het restaurant aan de savanne, alleen voor gasten. Daar is ook een buitenspeeltuin.
Boomhut ziet er super leuk uit, maar is verder van de savanne af. Wel weer dicht bij een zij ingang van het echte Safari dierenpark.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden huisje nr 453. Dat is 5 minuten lopen naar de poort tot het safaripark (je komt dan halverwege het safaripark binnen) en het is nog een 5 minuten lopen naar het gebouw waar het restaurant enz zit.

Als je buiten zit heb je mooi zicht op de voederplek van de zebra's en giraffen. Ook ligt er een grote steen waar de neushoorns graag hun buik aan kwamen krabben ;-)

Bij dit huisje kwamen alle dieren voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Wij zaten in savanne lodge 466 met uitzicht over Ngorongoro. Aangezien de Ngorongoro nogal groot is (voordeel: geen uitzicht op andere huisjes), kunnen de dieren ook makkelijk de hele tijd aan de overkant staan (ver weg). Maar ook als ze niet recht voor je neus staan zie je ze mooi over het veld lopen. Tip: verrekijker. Daardoor konden we ook nog goed de pelikanen, olifanten en aapjes in de verte zien.
Vanwege corona was bij ons het safaripark dicht en reden er geen auto's over de Ngorongoro. Is t park wel open, realiseer je dan dat je een groot deel vd dag ook auto's voorbij ziet rijden. Bij de andere savannes heb je dat niet.
Alle reacties Link kopieren
meissa schreef:
20-01-2021 21:00
Wij zaten in savanne lodge 466 met uitzicht over Ngorongoro. Aangezien de Ngorongoro nogal groot is (voordeel: geen uitzicht op andere huisjes), kunnen de dieren ook makkelijk de hele tijd aan de overkant staan (ver weg). Maar ook als ze niet recht voor je neus staan zie je ze mooi over het veld lopen. Tip: verrekijker. Daardoor konden we ook nog goed de pelikanen, olifanten en aapjes in de verte zien.
Vanwege corona was bij ons het safaripark dicht en reden er geen auto's over de Ngorongoro. Is t park wel open, realiseer je dan dat je een groot deel vd dag ook auto's voorbij ziet rijden. Bij de andere savannes heb je dat niet.
Dat ligt eraan welk nummer je neemt. Ik heb die huisjes ook gezien waar je op de autosafari uitkeek, dat vond ik echt minder.

Het huisje wat wij hadden keek alleen over de savanne uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven