Camping met kind (ned)

20-01-2021 18:23 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zoeken een gezellige camping waar je chalets/huisje/bungalow kan huren voor een week met een kind van bijna 2 in Nederland.

Voorwaarde:
- animatie team
- kinder boerderij is leuk hoeft niet
- zwembad
- gezelligheid

Leuke tips?
Deze schijnt echt superleuk te zijn, ook altijd snel vol:

https://lievelinge.nl/camping/
Alle reacties Link kopieren
Landclub Ruinen is ons heel goed bevallen een paar jaar terug! Leuke animatie, veel te doen op de camping en in de omgeving, fijn zwembad. Wij willen nog eens terug :)
Alle reacties Link kopieren
Camping Ons buiten in Oostkappele Zeeland. Leuke accomodaties te huur aan peuterveldjes. Dichtbij zee en het dorpje. Ik zie dat ze geen animatie meer hebben🤦‍♀️
Alle reacties Link kopieren
Over De Lievelinge hoor ik ook goede verhalen. En in Ruinen ben ik geweest met mijn zoon van toen net vijf, dat was top.

Heidepark in Lemelerveld is ook een aanrader. Zwembad, meertje, autoluw, speeltuintjes, ruim opgezet. Bij het meertje is een kabouterdorp. Hele fijne camping met kleine kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn afgelopen september een paar dagen in een Hans en Grietje huisje op camping De Berenkuil in Grolloo geweest( zonder kinderen en na de schoolvakanties want anders hebben wij er niks te zoeken :P ).
Ze hebben ook chalets en geloof ook safaritenten.
En zwembad en zwemvijver en volop animatie in het hoogseizoen zag ik maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor type camping zoek je? Groot/klein, speeltuintjes op elk veld etc?
En zoek je een binnenzwembad of is buiten voldoende?
Zoek je een accommodatie op de camping met echt campinggevoel of mag het ook bungalowpark/achtig zijn.

Wij zijn tot nu toe alleen op grotere campings geweest met de kinderen. Beerze bulten vinden we erg leuk. We hebben daar in een glampingtent gezeten (op het campinggedeelte) en in een Youri lodge (aan de rand van het campingdeel). Er is daar wel animatie, een binnen en buitenzwembad, een binnenspeeltuin en veel speeltuintjes. Maar het is wel groot en dus ook wat massaler (als je buiten de vakanties gaat is het trouwens veel stiller). Het is daar bosrijk, dat is leuk.

Marveld is voor die leeftijd ook leuk. Maar de accomodaties daar zijn echt aan een kant van het park en de camping aan de andere. Je krijgt dus echt minder het ‘camping-gevoel’. Wel animatie, een groot binnenzwembad, een leuk buitenzwembad, een leuke speeltuin met een treintje en wat dieren.

Ik hoor ook goede verhalen over de sprookjescamping, de zandstuve, de paal en de bongerd. Maar wel allemaal van mensen met grotere kinderen, dus daar heb je misschien weinig aan.
Alle reacties Link kopieren
Voor kids van 2 is er behalve mini disco toch nooit animatie?
Alle reacties Link kopieren
La*Rubia schreef:
20-01-2021 19:44
Voor kids van 2 is er behalve mini disco toch nooit animatie?
Bij de beerze bulten is er wel wat. Het theater, zingen met bultje en bultje ontmoeten vond mijn jongste toen al leuk. En er was speciaal voor de jongsten bijv voorlezen, stoepkrijten, peuterdans. Dat soort van dingetjes.

Maar goed nu is er overal veel minder ivm Corona.
Alle reacties Link kopieren
Mijn kind is bijna 2 maar ik zou inderdaad niet weten wat die met animatie zou kunnen, behalve kinderdisco. Knutselen, theater, schminken, voetbaltoernooi, heeft allemaal nog weinig zin.
Alle reacties Link kopieren
Sprookjescamping in Hardenberg :flirting:
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter is fan van de Leistert in Roggel
Been there, done that, got the T-shirt.
Camping Krieghuusbelten in Raalte
https://www.krieghuusbelten.nl/nl/

Zelf 18 jaar op deze camping gestaan, hele leuke gezellige camping met een animatie team en elke zaterdag ochtend een knutselclubje. Echt een camping voor gezinnen. Er is een overdenkt zwembad die in de zomer open kan en een overdekt speel paradijs, ook zijn er 10 velden met allemaal verschillende speeltoestellen. Er is echt zoveel te doen voor kinderen.
Camping Starnbosch in Dalfsen, superleuk!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven