Camping Nederland peuter en baby

25-01-2021 13:14 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor van de zomer willen wij alvast een kampeerplek in Nederland boeken. Vanwege corona en onze baby die binnenkort wordt geboren, willen we in eigen land blijven. Afgelopen zomer was de eerste keer kamperen in Nederland (bij Almelo) en dat is ons heel goed bevallen met onze dreumes. Het was een hele leuke kleinschalige camping met +/- 100 plekken, wel 5 of 6 verschillende speeltuintjes, een indoor speelruimte en een zwemvijver met soort strandje. Voor de camping zouden we graag terug willen, maar de omgeving hebben we wel gezien. Ook doordat we daar al veel activiteiten hebben gedaan.

Voor aankomende zomer zoeken we eigenlijk een vergelijkbare camping, die ook leuk is voor onze (dan) peuter. Ik dacht aan een boerderijcamping. Of iets dichtbij het strand (misschien zelfs op loopafstand). En anders sowieso met een (binnen)zwembad of zwemvijver en speeltuintje(s).

Zelf zoeken hebben we al wel een beetje gedaan, maar vaak zijn tips via via ook heel waardevol en leuk. Daarom bij deze de vraag: Heeft iemand een leuke campingtip die in de buurt komt of voldoet aan bovenstaande?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is camping Ter Spegelt wat. Ik vond dat zelf als kind in ieder geval fantastisch. Het is wel uitgebreid in de jaren, ik weet niet of het nu niet teveel van het goede is.
Alle reacties Link kopieren
Camping Hartje Groen in Schaijk is mij goed bevallen met een bijna peuter.
Niet te groot, veel groen, een zwemvijver, binnenspeel ruimte enz.
Verwacht geen Centerparcs met heel veel animatie, maar een charmante omgeving met knutsel mogelijkheden en hele informele activiteiten voor kids.
Alle reacties Link kopieren
Op Facebook in de groep alternatieve vakanties met kinderen staan veel tips.
Alle reacties Link kopieren
Miriammm schreef:
25-01-2021 13:59
Misschien is camping Ter Spegelt wat. Ik vond dat zelf als kind in ieder geval fantastisch. Het is wel uitgebreid in de jaren, ik weet niet of het nu niet teveel van het goede is.
Die ziet er wel heel leuk uit! Ook met dat strandje erbij. Vanavond eens rustig verder kijken, dank je voor de tip.
Alle reacties Link kopieren
WholeLottaLove schreef:
25-01-2021 14:37
Camping Hartje Groen in Schaijk is mij goed bevallen met een bijna peuter.
Niet te groot, veel groen, een zwemvijver, binnenspeel ruimte enz.
Verwacht geen Centerparcs met heel veel animatie, maar een charmante omgeving met knutsel mogelijkheden en hele informele activiteiten voor kids.

Ziet er ook leuk uit! Veel te doen zo te zien. Goed om te horen dat het voor een bijna peuter zo leuk was. Bedankt voor je tip. Nemen deze ook mee in het verder bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Due-scimmie schreef:
25-01-2021 15:40
Op Facebook in de groep alternatieve vakanties met kinderen staan veel tips.
Die groep ken ik nog niet, thanks!!
Alle reacties Link kopieren
De Blauwe Haan wat? Is niet heel ver van Almelo I guess..
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Miriammm schreef:
25-01-2021 13:59
Misschien is camping Ter Spegelt wat. Ik vond dat zelf als kind in ieder geval fantastisch. Het is wel uitgebreid in de jaren, ik weet niet of het nu niet teveel van het goede is.
Ter Spegelt is 1 van de leukste campings in Nederland vind ik zelf, maar meer voor wat oudere kinderen. Bovendien is het best een massale camping. Niet echt iets zoals TO in haar openingspost beschrijft. Maar ik :heart: Ter Spegelt.
Alle reacties Link kopieren
Camping emmen in Schoonebeek lijkt me perfect, zwembad zwemvijver klein strandje vlakbij een leuk dorp.
Alle reacties Link kopieren
raketje schreef:
31-01-2021 15:29
Camping emmen in Schoonebeek lijkt me perfect, zwembad zwemvijver klein strandje vlakbij een leuk dorp.
Dank je voor de tip! Klinkt goed, ga gelijk even kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven