Hotel in Noord-Holland, vrijstaand bad in de kamer

21-02-2021 18:59 28 berichten
Wie heeft de tip voor een nachtje weg in Noord-Holland. Je kunt momenteel weinig kanten op, dus we willen wel een beetje luxe kamer, bij voorkeur met zo’n mooi bad in het midden van je kamers Maximaal €200 inclusief ontbijt en parkeren en het liefste dus in Noord-Holland.

Uiteraard kan ik ook zelf zoeken, maar misschien heeft iemand onlangs een heel fijne nacht weg beleefd in zo’n kamer of huisje (mag natuurlijk ook, dan halen we zelf ontbijt)
Hotels serveren nu geen eten, dus ontbijt kun je vergeten:

Welke regels gelden voor hotels?
Eet- en drinkgelegenheden en roomservice in hotels zijn gesloten voor hotelgasten. Alcohol gebruiken op de hotelkamer (bijvoorbeeld uit de minibar) mag wel. Net als thuis mag maximaal 1 persoon per dag op bezoek komen in de hotelkamer.
Tiana_76 schreef:
21-02-2021 19:06
Hotels serveren nu geen eten, dus ontbijt kun je vergeten:

Welke regels gelden voor hotels?
Eet- en drinkgelegenheden en roomservice in hotels zijn gesloten voor hotelgasten. Alcohol gebruiken op de hotelkamer (bijvoorbeeld uit de minibar) mag wel. Net als thuis mag maximaal 1 persoon per dag op bezoek komen in de hotelkamer.

jawel hoor, op de kamer mag

https://www.fletcher.nl/nl/maatregelen-corona
gizzmo-returns schreef:
21-02-2021 19:08
jawel hoor, op de kamer mag

https://www.fletcher.nl/nl/maatregelen-corona
Oh, dat scheelt wel. Ik kwam eigenlijk alleen maar luxe hotels tegen die niks aan eten serveren.
Inderdaad, dat mag gelukkig nog ☺️.
En anders is een leuk plekje zonder ontbijt ook goed, halen we wat af in de dichtstbijzijnde stad!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben pasgeleden in een schattig vrijstaand huisje geweest, met zo’n bad. Ivm herkenbaarheid post ik het liever niet hier. Het is in de buurt van de Veluwe, niet echt N-H... Als je interesse hebt dan stuur ik het wel per pb.
Airecolette1 schreef:
21-02-2021 19:40
Ik ben pasgeleden in een schattig vrijstaand huisje geweest, met zo’n bad. Ivm herkenbaarheid post ik het liever niet hier. Het is in de buurt van de Veluwe, niet echt N-H... Als je interesse hebt dan stuur ik het wel per pb.
Oh daar ben ik heel benieuwd naar! Zou je dat in een pb willen sturen?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt Pb!
Alle reacties Link kopieren
Vd Valk in Leiden heeft zo’n kamer. Maar is Zuid - Holland. Zoek op junior suite of flora suite.
helena2 wijzigde dit bericht op 21-02-2021 20:25
23.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Airecolette1 schreef:
21-02-2021 19:40
Ik ben pasgeleden in een schattig vrijstaand huisje geweest, met zo’n bad. Ivm herkenbaarheid post ik het liever niet hier. Het is in de buurt van de Veluwe, niet echt N-H... Als je interesse hebt dan stuur ik het wel per pb.
Ik zou ook de tip wel willen weten via pb.
Alle reacties Link kopieren
helena2 schreef:
21-02-2021 20:00
Ik zou ook de tip wel willen weten via pb.
Je hebt ook Pb!
Alle reacties Link kopieren
Mainport Rotterdam heeft ook zulke kamers. Maar ook geen noord-holland
Alle reacties Link kopieren
Burj al Arab heeft zo’n kamer. Is ook niet in NHolland.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Airecolette1 schreef:
21-02-2021 19:40
Ik ben pasgeleden in een schattig vrijstaand huisje geweest, met zo’n bad. Ivm herkenbaarheid post ik het liever niet hier. Het is in de buurt van de Veluwe, niet echt N-H... Als je interesse hebt dan stuur ik het wel per pb.
Ik wil deze tip ook graag!
Alle reacties Link kopieren
Airecolette1 schreef:
21-02-2021 19:40
Ik ben pasgeleden in een schattig vrijstaand huisje geweest, met zo’n bad. Ivm herkenbaarheid post ik het liever niet hier. Het is in de buurt van de Veluwe, niet echt N-H... Als je interesse hebt dan stuur ik het wel per pb.
Mag ik het ook weten? Zoek ook nog iets voor een keertje verderop dit jaar.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
21-02-2021 19:11
Oh, dat scheelt wel. Ik kwam eigenlijk alleen maar luxe hotels tegen die niks aan eten serveren.
In veel hotels kun je ook avond eten op de kamer krijgen, dan moet je het benden bij het restaurant “afhalen”.
Alle reacties Link kopieren
Zanahoria en Dolfje jullie hebben ook pb.
Ik ga ondertussen even contact leggen met de verhuurder van het huisje over m’n commissie :P
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
21-02-2021 20:27
Burj al Arab heeft zo’n kamer. Is ook niet in NHolland.
:rofl:
Airecolette1 schreef:
21-02-2021 20:44
Zanahoria en Dolfje jullie hebben ook pb.
Ik ga ondertussen even contact leggen met de verhuurder van het huisje over m’n commissie :P

Gelijk heb je! 😂
Hotel van der Valk in Wieringermeer heeft kamers met vrijstaande baden of sauna in kamer
Alle reacties Link kopieren
Van der Valk Akersloot heeft ook zulke kamers.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ook niet in Noord-Holland, maar het Van der Valk (De Cantharel) in Apeldoorn heeft zulke kamers. Echt met stip één van de meest luxe kamers waar ik ooit geweest ben! (En ook nog bij toeval, was tijdens een tweedaagse voor m’n werk). Ligging van het hotel is mooi, aan de rand van het bos.

Ontbijt schijnt ook heel goed geregeld te zijn bij de Van der Valk-keten in coronatijd.
Bedankt allemaal alvast voor de tips! Ook de opties buiten Noord-Holland ga ik toch even bekijken 🙂
Alle reacties Link kopieren
Van der Valk Akersloot heeft zulke kamers.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Hotel New York in Rotterdam heeft zulke kamers, met uitzicht en inclusief heerlijk ontbijt en dinerservice tot de drempel van de kamerdeur!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven