Leukste vakantiepark voor peuter, Zeeland/Texel?

27-02-2021 22:27 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn ouders en ik willen eind augustus een weekje naar een vakantiepark in Nederland. Ik neem mijn zoontje van (dan bijna) 3 jaar oud mee. Ik zie door de bomen het bos niet meer, er is zoveel aanbod :D Dus wend ik me graag (weer) tot jullie. Welk vakantiepark raden jullie aan?

We zoeken een vakantiepark met genoeg te doen op het park zelf voor mijn kleintje (zwembad, (indoor) speeltuin) en/of in de omgeving (kinderboerderij). Het liefst in de buurt van het strand, maar sowieso in de buurt van natuur (we fietsen graag). En bij voorkeur enigszins op rij-afstand (auto) van een grote(re) stad, mocht er een wonder gebeuren en de winkels/restaurants zijn tegen die tijd weer open :lol:

Enigszins betaalbaar zou fijn zijn. Kom maar door, alvast bedankt!
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Texel heeft al niet echt een grotere stad op rijafstand......
Alle reacties Link kopieren
Alles op texel is op rij afstand.
De krim een optie?
Alle reacties Link kopieren
Texel is heerlijk en genoeg restaurants.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond vakantiepark De Banjaard in Kamperland (Zeeland) met kleine kinderen geweldig, vooral vanwege de ligging aan (eigen) strand. Elke dag schelpen zoeken :heart:
Alle reacties Link kopieren
Texel is erg leuk, maar ook erg duur. Doordat de mensen meer in nederland op vakantie gaan, is Texel booming. En vragen ze de hoofdprijs
Alle reacties Link kopieren
Ons Buiten in Oostkapelle in Zeeland!
Alle reacties Link kopieren
Camping de Meerpaal bij Zoutelande! Hele leuke camping net zoals ons buiten wat hier boven genoemd wordt
Alle reacties Link kopieren
Ik vond De Krim op Texel echt ontzettend leuk voor de kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan met onze 3 kids van 6,4 en 2 jaar naar Roompot Beach resort nieuwvliet bad. Nieuw park met zwembad en binnenspeeltuin op loopafstand van het strand. Ze hebben de mogelijkheid om een huisje met omheining te boeken, wel zo handig met een peuter. Geen ervaring dus nog maar het ziet er veelbelovend uit. Vlakbij Knokke dus hopelijk kunnen we daar in augustus heen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven