Amerika!

21-09-2021 11:39 80 berichten
Yes, vanaf begin november is de USA weer open voor europese toeristen.

Heeft iemand toevallig al ergens gelezen wat 'begin november' zou betekenen?

Ik wil graag rond 8 nov boeken, maar nu twijfel ik.

Wachten?

Weet iemand meer?
Alle reacties Link kopieren
Lees mee! Wij gaan boeken voor oud en nieuw. Wordt onze 1e trip met baby 🥰
Ik lees ook mee!
Ik lees ook mee! Wij willen ook eind november/begin december. Ook voor het eerst een echte reis met onze 'baby' van dan alweer bijna 2.
anoniem_659c07a83cf81 wijzigde dit bericht op 21-09-2021 11:50
0.74% gewijzigd
1x is genoeg.
Ja ik lees mee! Wij willen eind november gaan. Zoveel zin en al 1,5 jaar uitgesteld!
Alle reacties Link kopieren
ik vermoed dat je met je QR code en een recente PCR test het land in mag, beetje zoals Canada het heeft aangepakt. Dus eigenlijk niet zo heel spannend... Ik zou lekker boeken ;)
poldervrouw schreef:
21-09-2021 12:03
ik vermoed dat je met je QR code en een recente PCR test het land in mag, beetje zoals Canada het heeft aangepakt. Dus eigenlijk niet zo heel spannend... Ik zou lekker boeken ;)
Het is meer, wanneer het 'open' gaat..

Ik kan wel voor 6 nov boeken, maar als je er pas vanaf 7 nov in komt is het een beetje flauw natuurlijk.

Leuk dat er meerdere dezelfde soort plannen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Dat zal de reisorganisatie waar je boekt toch wel weten. Dus ik zou daar informeren.
Alle reacties Link kopieren
Amerika staat momenteel op oranje en de cijfers zijn dramatisch.
Ik wil heel graag weer maar ga echt pas voor volgend jaar plannen als alles weer een beetje gezakt is en normaal is.

poldervrouw schreef:
21-09-2021 12:03
ik vermoed dat je met je QR code en een recente PCR test het land in mag, beetje zoals Canada het heeft aangepakt. Dus eigenlijk niet zo heel spannend... Ik zou lekker boeken ;)
Volledig gevaccineerd en een test van maximaal 72 uur van te voren.
Of Astrazeneca ook geldig is als vaccinatie is momenteel nog niet helemaal zeker.
Flashy schreef:
21-09-2021 12:25
Amerika staat momenteel op oranje en de cijfers zijn dramatisch.
Ik wil heel graag weer maar ga echt pas voor volgend jaar plannen als alles weer een beetje gezakt is en normaal is.
Tja, wij gaan naar NYC, daar is 62,7 % volledig ingeent.

Ik woon in Amsterdam, daar is bijna 62% procent volledig gevaccineerd.

Ik waag het erop ;)
Alle reacties Link kopieren
Wil ook heel graag weer naar Amerika. Durf het nu nog niet goed aan, wacht de winter even af en dan zal het waarschijnlijk volgend jaar zomer worden. Veel bezienswaardigheden hebben nog een maximum aantal bezoekers en veel moet je al vroeg reserveren. Hoop dat het volgend jaar wat losser is allemaal en je ook spontaan dingen kunt gaan doen.
Leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
21-09-2021 12:25
Amerika staat momenteel op oranje en de cijfers zijn dramatisch.
Ik wil heel graag weer maar ga echt pas voor volgend jaar plannen als alles weer een beetje gezakt is en normaal is.

Ligt natuurlijk heel erg aan waar je naartoe gaat in de USA. De gebieden waar het heel erg rondwaart zou ik inderdaad een beetje ontwijken, de rest kan denk ik gewoon hoor. Zo kijk ik ook in de EU naar waar ik wel en niet naartoe ga.
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend leuk!!! Heel veel plezier alvast!
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
21-09-2021 13:52
Wat ontzettend leuk!!! Heel veel plezier alvast!
:mrgreen: :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Wil graag weer naar Amerika, na 2 jaar mijn zusje weer zien!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier met de voorpret.

Ik ga volgende zomer voor een bruiloft naar de VS. Ben er al 12 jaar niet geweest dan o_o . Twijfel wel of tickets duuder zullen worden nu het weer open gaat of niet ivm boeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop volgend jaar ook te kunnen gaan, maar dan om daar getatoeëerd te worden.
Heb een aantal personen op mijn wensenlijst staan. :-D , dus eens kijken wie er een plekje voor mij heeft.
https://edition.cnn.com/travel/article/ ... index.html

Een beetje demotiverend stukje eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Felidaes schreef:
23-09-2021 13:52
https://edition.cnn.com/travel/article/ ... index.html

Een beetje demotiverend stukje eigenlijk.
Ik vind het wel logisch allemaal.
En mooi dat AstraZeneca toch ook mag.
Flashy schreef:
23-09-2021 16:21
Ik vind het wel logisch allemaal.
En mooi dat AstraZeneca toch ook mag.
Zeker logisch..
Was in Duitsland ook.

Maar zou jij alsnog gaan na het lezen van dit artikel?
Alle reacties Link kopieren
Nee, en ik wil echt heel graag. Maar wij hebben echt onze pijlen op volgend jaar staan. Toevallig maar 1 staat en niet de gebruikelijke rondreis. Maar vooral diverse staten lijkt mij echt niet praktisch nu. Ik vind het vliegen al een ding nu in corona tijd. Maar ook alles daar moet in orde zijn. Hoge cijfers, geen auto te krijgen, al die verschillende regels. Het is gewoon niet aantrekkelijk nu.

Zelfs een stad zou ik niet doen nu.
Alle reacties Link kopieren
PaulP schreef:
21-09-2021 12:12
Dat zal de reisorganisatie waar je boekt toch wel weten. Dus ik zou daar informeren.
Veel mensen zullen zelf een ticket en accomodaties/vervoer boeken.

De openingsdatum is volgens mij nog niet definitief aangekondigd, wij hebben wel nu het erop lijkt dat Europeanen weer welkom gaan zijn wel de knoop doorgehakt en tickets voor de meivakantie geboekt voor een klein rondje Utah/Nevada. En als man nog een board meeting in New York ipv de zoveelste online heeft later dit jaar haal ik denk lekker even aan…
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onze tickets al 3x omgeboekt sinds maart 2020. Planning is nu in de kerstvakantie. Maar de kids zijn nog niet gevaccineerd (12 en 9, die van 12 durft nog niet ivm prikangst) dus ben bang dat we toch niet kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven