Wat MOET ik kopen in New York City?

29-01-2010 19:51 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!!!



Over ruim een maand ga ik een week naar New York. Nu hoor ik weleens links en rechts dat bepaalde dingen daar een stuk goedkoper zijn. Of geweldige (beauty)artikelen die je daar echt moet kopen omdat ze hier niet verkrijgbaar zijn.



Kortom; wat MOET i echt kopen in NY?????



Alvast bedankt!!



Suus
Alle reacties Link kopieren
Ben jaloers op je!



Alles van Clinique: stukken goedkoper. Vooral de mascara: 14 dollar (serieus!)



Lingerie van Victoria's Secret: gewoon omdat het hier niet te koop is



En de Sephora in duiken om je te vergapen aan alle merken die we hier niet hebben.



Veel plezier !
Alle reacties Link kopieren
Alle kleuren M&Ms uit de M&M winkel!
Amerikaanse merk spijkerbroeken (Levi's, Gap, etc) en schoenen/laarzen/kleding van Amerikaanse designers (Jimmy Choo, Hilfiger, enz) zijn aanzienlijk goedkoper in NYC dan hier. Voor designerspul betaal je overigens nog steeds wel veel geld, maar toch ongeveer de helft van hier. En als je er van houdt: Uggs zijn ook flink goedkoper daar.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er laatst geweest, en heb lekker de metro naar Brooklyn genomen, heerlijke snuisterijen winkels. En alles voor de gewone man/vrouw. Heb echt leuke dingen gescoord.

Maar het meest blij ben ik met mijn super amerikaanse vitrage.

1 raam 10 delen, je kent dat wel



Veel plezier!!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
Whiskers



En langs Abercrombie & Fitch gaan! Winkel waar soms rijen staan om naar binnen te mogen, compleet met beveiliging.



Ralph Lauren is goedkoper dan hier. Ook aantal kledinglijnen die hier niet worden verkocht.



Not My Daughters Jeans wordt hier niet verkocht, grote hype in VS.



Natuurlijk ook een I NY t-shirt kopen.
Alle reacties Link kopieren
M'n tante vertelde dat ze daar buizen hebben tot aan het plafond gevuld met alle kleuren M&Ms!

Dat is toch gaaf?

Roze en paarse!
Oh, hoe kon ik het vergeten... sla de Apple Store niet over om de nieuwste aai foon in te slaan of andere i gadgets!
Alle reacties Link kopieren
Nummerzoveel doen die het dan in Nederland? (Ja, digibeet)



Ik weet het Whiskers, ik heb die M&M World bewust gemeden, net als de Hershey's winkel (Amerikaanse chocolade).



TO, M&M World en Hershey's zitten vlak bij elkaar: Broadway/ Times Square
Vooral de Amerikaanse merken zijn daar een stuk goedkoper dan hier in NL. Zo is het een stuk gunstiger om daar spullen van Guess te kopen, langs de G-Star winkel kan je beter niet gaan. Is een stuk duurder dan hier in NL. Verder inderdaad langs de M&M winkel, Abercrombie & Fitch, Hollister, Bloomingdales, Apple en Ugg.



Have fun!
Alle reacties Link kopieren
Een sleutelhanger met het vrijheidsbeeld.
Alle reacties Link kopieren
not my daughters jeans word hier wel verkocht....zo bijzonder zijn ze niet! Maarre have fun hihi en shopse! Ga zeeekeerr naar victorias secrets en uggs inderdaad veeeell goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Echt Kiss, waar? (krijgt het met google niet boven water)
Alle reacties Link kopieren
Een mooie Kate Spade-designertas. Hier niet te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Cosmetica zou ik erg voorzichtig mee zijn. Europa heeft een veel strenger beleid ten aanzien van ingredienten in cosmetica. In de EU staan ongeveer 450 ingredienten op de lijst van verboden stoffen. In de VS ongeveer 7. In die cosmetica zitten vaak voor de volksgezondheid gevaarlijke stoffen. Ze doen er niks aan omdat het te duur is. Vandaar dat de producten daar dus ook goedkoper zijn. Ik ben blij dat de EU hier strenger op controleert.
Alle reacties Link kopieren
He, als het moet mag je best Abercrombie & Fitch voor me leegkopen :P (die rijen heb ik trouwens nog nooit meegemaakt)

Bath & Bodyworks heeft lekkere bodylotions enz
Alle reacties Link kopieren
Peanut butter chocolate brownies!!!

Peanut butter chocolate twix!!!

Peanut butter chocolate muffins!!!



Echte bagels... jammie!!!



Ik wil ook! Ik wil ook! Ik wil ook! Have fun
Alle reacties Link kopieren
Estee lauder is daar ook een stuk goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
quote:Whiskers schreef op 29 januari 2010 @ 20:15:

M'n tante vertelde dat ze daar buizen hebben tot aan het plafond gevuld met alle kleuren M&Ms!

Dat is toch gaaf?

Roze en paarse!



Ja ik heb even gegoogled. Kijk!















Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkeldel schreef op 29 januari 2010 @ 20:39:

Cosmetica zou ik erg voorzichtig mee zijn. Europa heeft een veel strenger beleid ten aanzien van ingredienten in cosmetica. In de EU staan ongeveer 450 ingredienten op de lijst van verboden stoffen. In de VS ongeveer 7. In die cosmetica zitten vaak voor de volksgezondheid gevaarlijke stoffen. Ze doen er niks aan omdat het te duur is. Vandaar dat de producten daar dus ook goedkoper zijn. Ik ben blij dat de EU hier strenger op controleert.



Ben ik het deels mee eens: let op met merken die hier niet verkocht worden.



Als je voor de merken gaan, die ook in Nederland te koop zijn, zoals Clinique, Estée Lauder, Mac, etc. dan zal het risico minder groot zijn. Het is er wel met bijvoorbeeld whitening producten en haarproducten.



Het goedkope van Clinique etc. komt dan overigens niet door 'mindere' ingrediënten, maar omdat het 1) Amerikaanse producten zijn, die nu eenmaal goedkoper daar zijn (is marketing technisch iets) en 2) BTW is veel lager.

Het scheelt dus ook in de prijs vna bijvoorbeeld je parfum (Jean Paul Gaultier MaDame was daar stukken goedkoper).



Journalistje, rij was de dag na Thanksgiving, start van de sale.
Alle reacties Link kopieren
Aaah Prulletje!

Dat is toch geweldig!

Ik wil ook naar NY!
@Hermes

Ja, je kunt de USA aai foon e.d. ook gewoon hier gebruiken. Wel zul je zo'n internationale stekker moeten gebruiken voor alles wat in het stopcontact moet.
Alle reacties Link kopieren
Haha ja ik ook! Misschien dat wij deze zomer of met de kerst gaan, vandaar dat ik dit topic opende. Ben er zelf nooit geweest. Maar die m&m's lijken mij ook wel gaaf haha. Vind ze niet zo super lekker ofzo (vriend wel) maar gewoon leuk om roze te hebben ofzo haha!
Alle reacties Link kopieren
kga het even bij mijn moeder navragen morgen waar zij die not your daughters jeans gekocht heeft.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Nummerzoveel *baal nu dat ik geen aai foon heb gekocht*



Whiskers, store zit ook in Orlando en Las Vegas, helaas nog niet in Europa. Misschien kan je online bestellen:

http://www.mymms.com/

"I live outside the USA—can I order?

Please contact our customer service representatives at 1.888.696.6788 to discuss whether it is possible to ship our candies to your international address and, if so, the associated shipping costs."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven