Goedkoop naar Eurodisney. Iemand tips?

23-04-2010 12:14 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
De jongens hebben het er al jaren over, dus in de meivakantie gaan we dan eindelijk: een dag naar Eurodisney. Ik vind het eigenlijk te duur, dus daarom zoek ik tips om zo goedkoop mogelijk naar binnen te komen. Ik dacht al een leuke kortingsactie gevonden te hebben, maar dat bleek niet helemaal pluis. Daarom nu een nieuwe poging: wie heeft er tips om zo goedkoop mogelijk naar Eurodisney te gaan?



We gaan trouwens met de auto, de bus en ik zijn niet zo'n goede combi.
Alle reacties Link kopieren
Googlen op 'discount eurodisney' of 'korting eurodisney'?



Online alvast je tickets kopen, dat scheelt soms.



Bij een reisbureau informeren of ze speciale acties hebben, soms is dat goedkoper dan zelf boeken.



Maar het is in de meivakantie, dus ik ben bang dat je sowieso de hoofdprijs zal betalen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn met een speciale actie geweest via Oad, 3 dagen betalen 4 dagen gaan en de kinderen waren tot april dit jaar gratis, dus dat was mooi, 380 euro incl ontbijt hotel en 4 dagen toegang tot alle parken.

In de meivakantie kan je dat op je buik schrijven denk ik.

Veel succes iig.



Je kan proberen bij

Peter Langhout

Oad

Vrijuit
Alle reacties Link kopieren
Hai,



Ik las in de kampioen dat je 15% korting kreeg op een entreekaart, mits je lid bent.



Het hoe en wat heb ik niet onthouden, maar misschien kan je dat terugvinden op de site van de ANWB.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net toevallig deze aanbieding

http://www.effeweg.nl/bus ... d-paris-in-4-disneyhotel/

279 voor 4 dagen parijs waarvan 2 dagen eurodisney en laatste dag bezoek eiffeltoren ;)

weet niet precies wanneer die meivakantie is, maar vertrek

13-5 en 21-5
.
Alle reacties Link kopieren
Er is nu een actie, 40% korting op je verblijf en entree, kinderen t/m 6 jaar gratis. Je ziet het nu ook op tv.
Alle reacties Link kopieren
de 19,- euro actie klopt wel degelijk!

Zelf had ik het niet zo op de vouchers waarbij je er pas bij het park achter komt of je ermee binnen kunt.

Heb uitgebreidt via Google gezocht en heb uiteindelijk via een forum in Frankrijk de verlossende link gevonden!

Via deze link kom je op de officiele Disneysite en kun je de e-tickets kopen. Deze worden aan de ingang bij Disney gescand. Zelf gaan we ook 2 dagen in de meivakantie voor 19,- per dag per persoon(beide parken)!
Alle reacties Link kopieren
Froep, die 40% korting is weer zo'n leuke kat in de zak. Het geldt alleen bij verblijf in het park en die 40% haal je alleen als je 5 dagen gaat. We willen echt maar een dag, dus daar heb ik niks aan.



Elmootje, die korting van ANWB had ik ook gezien, maar toen ik online keek bij ANWB kwam die korting dus helemaal niet terug. Ik ga me er nog wel even in verdiepen want 15% is toch weer 15% .



Stepgus, wat is die link dan? Want als het echt werkt, is dat natuurlijk wel de goedkoopste manier om in Eurodisney te komen! Er stond trouwens in die ¤19 advertentie trouwens wel dat er nog geld bij kwam aan de kassa, heb jij dat niet gehad?
Alle reacties Link kopieren
De link is niet bedoeld voor 'het grote publiek' dus ik kan hem helaas hier niet openbaar publiceren. Kijk even in je profiel dan kan ik via mail e.e.a. toelichten.
Alle reacties Link kopieren
Kun je hem dan mailen naar herfstdip at gmail punt com? Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
1 dag is echt wel heel kort hoor. Als je pech hebt en het is druk kan je maar in een paar attracties. Als het even mogelijk is zou ik r nog 1 dag aan vast plakken.
Alle reacties Link kopieren
Heb je alleen tijd in de meivakantie? Is er niet een roostervrije dag ergenss of een lang weekend van school zodat je die drukke periode kunt mijden? Wij hebben ooit een 4 daags/ 3 nachten bezoek gedaan in januari. Aankomst op zondag vertrek op woensdag. Dat was voor 4 personen 404,00. Eigenlijk dus maar 100,00 pp en daar zat het ontbijt én de entree voor 2 parken bij, 4 dagen lang!



Als jij inderdaad een dag heen en weer rijd in ene drukke periode dan sta je de hele dag in de rij. Bij ons was zelfs de fast pass dicht want er waren geen rijen. Renden zo weer naar de ingang voor een nieuw rondje.
Alle reacties Link kopieren
We moeten wel in de meivakantie, een andere mogelijkheid is er niet. En 1 dag is misschien wel krap, maar anders wordt het nog duurder.
Alle reacties Link kopieren
quote:flint schreef op 27 april 2010 @ 15:03:

We moeten wel in de meivakantie, een andere mogelijkheid is er niet. En 1 dag is misschien wel krap, maar anders wordt het nog duurder.



Lijkt me een leuke dag worden.

De kinderen hebben het al jaren over, voor dag en dauw op want er moet naar Parijs gereden worden (toch al snel een uur of 5), een parkeerplaats zoeken, in de rij om entreebewijzen kopen, in de vele rijen staan bij de attracties zodat je kinderen meer wachten dan echt iets kunnen doen, in de rij bij een restaurant om wat te eten en daarna huilen omdat jullie weer naar huis moeten want nog 5 uur rijden maar ze hebben nog zoveel dingen niet gezien of gedaan...



Kijk eens wat een arrangement kost voor een 2 of 3 dagen, wie weet zijn er wel 3=2 aanbiedingen ofzo. Dan kun je op je gemak het park doen of gewoon 4x in een bepaalde attractie.

Misschien zeggen dat ze het ook voor hun verjaardag krijgen, dus dat er dan t.z.t. geen cadeau meer in zit? Oma's en opa's vragen om een verjaarscadeau-op-voorhand?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
als je een hotel boekt van disney kan je als hotelgast ook al om 8uur het park in. het andere publiek om 10:00

er zijn dan wat enkele attracties open.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je wel hoor, liever iets dan niets. Maar ik ben er net geweest en het is écht een pokke-end rijden. Je loopt er de hele dag, schuifelt in de rijen, je bent gebroken 's avonds en dan moet je nog terugrijden...En je mist zoveel, en het is zo leuk. Kan je van je ouders of wie dan ook niet nog wat lenen en 1 nachtje langer blijven? Dus 2 dagen, 1 nacht? Er zijn zat hotels in de buurt. Het is het geld echt waard, en je ziet veel meer. Het is anders echt zonde...
Alle reacties Link kopieren
Er is ergens bij Parijs-west een camping, dan ga je daar staan, stuk goedkoper dan hotel bij het park? Zoek eens op "camping international" (zo heet die camping geloof ik). Je zit dan volgens mij ook al bij de juiste treinlijn om bij Disneyland te komen. Je moet echt niet op 1 dag heen en weer rijden. Ringweg Parijs is dramatisch, laatste keer deden wij 3 kwartier over de laatste 5 km van onze reis.



Entree is inderdaad erg duur, en 1 dag vond ik altijd wel genoeg. Blijf lekker lang hangen, rond etenstijd wordt het echt een stuk rustiger bij veel attracties.
anoniem_85357 wijzigde dit bericht op 28-04-2010 16:22
Reden: die camping zit aan de andere kant sorry
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
http://www.1-reizen.nl/?gclid=CObnx8DLq ... DgodT1psEA



http://reizen.oad.nl/toon ... 3-58C4BAE31195S5638148109





http://www.eurodisney-spe ... urodisny-arrangement.html



http://www.kras.nl/vakant ... rketing&utm_campaign=geen
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.reizenpaleis.nl/specials/pre ... isneyland/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Op zich is de meivakantie best een goed idee, want dan hebben alleen de Nederlanders en de Denen(?) vakantie. Behalve op 1 mei is het niet overdreven druk. Maar een dag blijft erg kort, zeker als je ook nog op en neer moet. Als het verkeer tegenzit kom je heel laat in het park en is je dag weg. Wij hebben vorig jaar gekampeerd op "le chene gris", prima camping en dichtbij. Een dagje Efteling op en neer zou ik nog wel willen doen, maar Eurodisney niet.
Alle reacties Link kopieren
In 1 dag heen, park bezoeken en weer terug is echt niet te doen. Dat is echt zonde van je geld, ookal is het misschien de goedkoopste manier.

Wil je de hele dag in het park verblijven houd dat in dat je zo ong. om 04:00 uur moet gaan rijden. Ga je dan bijv. na de eerste parade weer weg, ben je dus pas weer om een uur of 02:00 terug bent. Niet te doen toch!?



Wij zaten op twee haltes met de metro verwijderd van het park in een goedkoop hotelletje vlak voor de deur van het metro station, en die metro in Frankerijk is fantastisch vind ik. en stopt ook nog eens bijna in het Disneypark.

Met de auto naar het hotel, met de metro naar parijs, ff buurten, met de metro terug, een nachtje slapen, en de volgende dag naar het park, van opening tot sluit bijna, weer een nachtje maffen en de volgende dag weer terug naar huis. Ideaal.

Alles bij elkaar zo'n 400,00 kwijt, en echt alles, benzine, prulletjes voor thuis, eten, drinken. (terrasjes parijs) maar dat hoeft natuurlijk allemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Formule 1 hotel om Bussy saint Georges



Op 1en 8 mei hebben de Fransen vrij ivm feestdag, dus dan ook een hoop Fransen in t park
Alle reacties Link kopieren
Ja, 1 mei is echt niet te doen, ook veel Spanjaarden en Duitsers...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga 5 dagen, iets meer dan 400 euro. Dat is met 40% korting. Ik ben alleenstaande mama. Ik heb er dan ook lang voor gespaard. Maar ik ga er dan ook dubbel en dwars van genieten met mijn kind !Mijn partner gaat ook mee, dus het is voor 3 personen. Ontbijt zit erbij. En idd om 8.00 het park al in, en we kunnen aankomen en wegrijden wanneer we willen, op ons gemak.
Alle reacties Link kopieren
quote:stepgus schreef op 25 april 2010 @ 19:28:

De link is niet bedoeld voor 'het grote publiek' dus ik kan hem helaas hier niet openbaar publiceren. Kijk even in je profiel dan kan ik via mail e.e.a. toelichten.



Hoi Stepgus en Flint,



Zouden jullie de link naar mij toe willen mailen?

De entreekaartjes voor ¤ 19,00 scheelt ene hoop geld.



Alvast bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven