tips voor vlucht naar Las Vegas?

16-10-2007 20:49 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Binnenkort ga ik naar Las Vegas, business and pleasure...

Heeft iemand tips voor het boeken van een vlucht?

Het gaat niet om de prijs. Ik wil graag weten via welke stad het prettig vliegen is. Er is nl. geen direkte vlucht en je moet altijd stoppen in Atlanta, Detroit of New York etc. Iemand tips?

Ik houd niet van gestress op airports dus welk airport is fijn om over te stappen?

Andere tips uiteraard ook welkom.



Thanx!
Alle reacties Link kopieren
als je niet gestressed wil raken zou ik zeker New york overslaan.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dertig06,



Atlanta en Detroit ken ik niet, maar New York JFK is een ramp om over te stappen. Een paar tips:

- probeer met een (1) luchtvaartmaatschappij te vliegen, dan stap je tenminste over op dezelfde terminal;

- als je moet vliegen met 2 maatschappijen, zorg wel dat er 1 ticket wordt uitgegeven en niet 2; in het laatste geval zijn geen van beide maatschappijen verantwoordelijk als er iets misgaat, bijvoorbeeld door vertraging (heb ik net dit weekend meegemaakt :-( )

- hou er rekening mee dat je door immigratie en de douane moet op de eerste luchthaven waarop je de VS binnenkomt, en dit kan (veel!) tijd kosten.



Heb toevallig net een slechte ervaring, maar in de meeste gevallen gaat het natuurlijk goed :).



Goede reis alvast!
Alle reacties Link kopieren
JFK is idd 3 x niks dus die zou ik vermijden. Van Atlanta weet ik alleen dat het heel groot is, maar met voldoende layover tijd en het aanhouden van 1 maatschappij zal dat niet zo'n punt zijn.

Gaaf trouwens dat je naar Vegas gaat, ik kom er net vandaan! Alleen was ik met de Greyhound ;)
Alle reacties Link kopieren
Het verbaasde mij dagt er geen directe vluchten van Amsterdam zijn. Echter kijk eens op ltu. Ik ken alleen maar JFK en Atlanta airport en ik kan alleen maar zeggen, maak niets uit voor 2 uur.

Persoonlijk zal ik eerder overstappen in JFK maar goed dat is persoonlijk.



veel plezier gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Thanx voor de tips.

Ik vlieg nu via Houston, zodat ik zo lang mogelijk kan blijven zitten en slapen. Het leek me inderdaad beter om JFK New York te voorkomen en ik heb mijn 2 tickets bij 1 maatschappij gekocht zodat ik geen problemen krijg als ik een vlucht mis. De prijzen vallen erg mee, maar ja de euro is nu ook erg hard tov de dollar.

Nogmaals bedankt voor de snelle reacties.



groeten van half dertiger!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat je nu met continental vliegt en ik moet zeggen dat ik dit een van de betere maatschappijen vindt. Wat mijn de laatste jaren van IAH is opgevallen dat de doaune medewerkers een stuk vriendelijker zijn en dat maakt de binnenkomst in de VS toch wel een stuk prettiger. Daarnaast heeft de maatschappij zijn eigen terminal wat voor jullie op de terugweg een stuk makkelijker maakt.

Veel plezier
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat voor visa je hebt: voor business of vakantie? Een vriend van mij had een paar jaar geleden eentje voor 'vakantie' en toen hij bij de douane zei dat hij er ook een paar dagen voor business was, waren de poppen aan het dansen: verkeerd visa etc. Dus het juiste verhaal bij het juiste visum houden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven