Geld & Recht alle pijlers

Sieraden kopen in Antwerpen nabij station

18-05-2011 11:09 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet eigenlijk niet of dit het goede topic is maar goed... ik gok het erop.



Wij willen misschien onze trouwringen gaan kopen in Antwerpen. Heb van veel mensen gehoord dat het enorm scheelt qua geld en je heel veel keuze hebt. Maar goed... nu komt het, is het wel veilig.

Je krijgt een certificaat van de stenen e.d. maar ja.... ik ben ook geen goudsmid. Natuurlijk weet je nooit 100% zeker of je niet bedonderd wordt maar goed... wie heeft hier ervaring mee.

Het klinkt wel echt heel interessant en daardoor ook beetje dubieus want je kunt nog afdingen ook.



Nou ja... hoor het graag van ervaringsdeskundige.
Alle reacties Link kopieren
ja hoor daar kun je gerust kopen. Je moet wel afdingen. Antwerpen is een diamantstad dus je daar ook je stenen kopen. Ik wilde er de komde tijd ook naar toe omdat ik een zware armband wilde kopen. Als je bent geweest hoor ik het graag van je.
Alle reacties Link kopieren
ik zal je op de hoogte houden, geen idee wanneer we gaan maar wel binnenkort. Onze fotograaf (voor de bruiloft) heeft ons erover verteld en was zelf heel enthousiast en ja het scheelt zo 600 euro. Toch de moeite waard
Alle reacties Link kopieren
Ik ga altijd naar antwerpen voor gouden sieraden! Prima prijzen, lekker afdingen en goede service!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
@mali30 heb je een speciale winkel of heb je al bij meerdere winkels dingen gekocht
Alle reacties Link kopieren
hou je wel in de gaten dat 90% van de juweliers in antwerpen joods is en dus op zaterdag dicht is.
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig is het merendeel van de juweliers bij het treinstation Pakistaans. Lijkt wel alsof ze de zaakjes overnemen. Anyway, ik weet niet of het zo'n goed idee is om bij dat soort zaakjes je trouwringen te kopen, die uitstraling van de overvolle etalages alleen al.
Alle reacties Link kopieren
Wij wonen dicht bij de grens dus sieraden worden in Antwerpen gekocht. Leuk dagje uit te combineren met winkelen of de dierentuin. Alles op loopafstand van het station, de juweliers zitten zelfs in de straat van het station. Zaterdag idd dicht ivm sabbat. Zondag zijn andere winkels weer niet open. Heb wel eens mijn sieraden in NL laten taxeren en daar werden ze hoger ingeschat dan wat ik er voor betaald had en alles was echt. Wel afdingen!!!
Alle reacties Link kopieren
@ bammetjebam, heb inderdaad ook die twijfels maar hoor echt veel goede verhalen.



@ mormeltje, willen keer op zondag gaan puur voor de ringen. Hebben hier in NL al het perfect paar gevonden maar ja.... interessant blijft het wel als het net goedkoper is. heb idd ook al van meer mensen gehoord die sieraden hebben laten taxeren dat ze hetzelfde of hoger werden ingeschat.

Nu zeker met de hoge goudprijs is het daarom misschien financieel heel interessant
Alle reacties Link kopieren
@gordijn, ik loop iets verder door, koop bij de joodse juweliers niet bij de pakistaanse die zijn idd rommelig en trekt me niet aan.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
oké thanks mali. zullen eens gaan kijken. jij hebt verder geen namen van betrouwbare zaken oid. In ieder geval scheelt het dan pakistaanse en joodse juweliers qua uiterlijk niet op elkaar lijken. Daar kun je je niet in vergissen in ieder geval:)
Alle reacties Link kopieren
Ik zal uit mijn werk even kijken op het juweliersdoosje weet de naam niet zo uit mijn hoofd. Post het na 4en even voor je. Ok?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Thanks, hou het in de gaten. Ben nieuwschierig. Net nog even gegoogles en blijven verschillende ervaringen. lees verhalen van mensen die trouwringen hebben gekocht en die na een jaar schijnbaar niet meet mooi waren. en mensen die er altijd sieraden kopen en er bij zweren. Dus blijft beetje twijfelen.
Alle reacties Link kopieren
In nl wordt 14 karaat verkocht, in Belgie voornamelijk 18 karaat.
Alle reacties Link kopieren
UP voor Madelief
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-07-2017 15:45
Reden: Spam
0.00% gewijzigd
Oud topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven