Geld & Recht alle pijlers

Vroeger gepest, nu goed terecht gekomen

14-02-2008 12:24 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij viva zoekt is deze topic verwijderd, omdat ze genoeg mensen hebben. Ik heb er nu weer een topic over geopend. Ik heb er namelijk aan meegedaan en vond t erg leuk! Ben ook benieuwd naar t resultaat. Ik weet niet waneer ie uitkomt, maar dat hoor ik vast nog wel! Ik hoop ook dat niet alleen door mijn verhaal, maar ook die van anderen, mensen gaan nadenken!
Alle reacties Link kopieren
ik heb gekozen voor ja ik ben gepest maar heb het een plekje gegeven. heb dr wel onzekerheid en een negatief zelfbeeld aan overgehouden...
Alle reacties Link kopieren
Van pesten word je vaak onzeker he. Heb ik ook. Ik wil nog steeds geliefd zijn, terwijl ik me niet druk moet maken om anderen.
Alle reacties Link kopieren
Het stuk komt in nummer 12 trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Nog een paar dagen en dan ligt de viva waar ik insta in de winkel!
Ik zal hem kopen. Ik ben erg benieuwd hoe je terecht gekomen bent!
Alle reacties Link kopieren
Morgen is zover, spannend!!!!
Ik heb de viva zelf niet gelezen, maar ik ben wel heel benieuwd of je tevreden bent met het stuk!
Alle reacties Link kopieren
Tine83 (en anderen die hebben meegewerkt aan het stuk), ontzettend knap dat je dat gedaan hebt! Ik zou het zelf niet gedurfd hebben. En dat is ook meteen de reden dat ik in de poll heb gekozen voor "Ja, en ik zit er nog mee". Ik vind het nog steeds moeilijk me kwetsbaar op te stellen en in zo'n artikel geef je je behoorlijk bloot! Ik vind dat je erg sterkt bent door daaraan mee te werken! Maar om dat zelf te doen, nee... Dat vind ik veeeel te eng, kwetsbaar. Dus bij deze mijn complimenten! Ik vond het een mooi en goed stuk, ik hoop (en dat is waarschijnlijk ijdele hoop...) dat de pesters hierdoor beseffen wat ze kunnen aanrichten.



:hug:
Alle reacties Link kopieren
Hey, was in eerste instantie niet helemaal tevreden over t stuk, omdat ik m'n wijzigingen had gestuurd, maar niet waren toegevoegd. Sommige details kloppen niet helemaal. Maar dat blijkt de schuld van de eindredactie te zijn! Maar goed, verder krijg ik er goede reacties over. En Lizzy dit is mijn wraak! Gewoon lekker iedereen erover vertellen, zodat die pestkop zich kan doodschamen! Hoewel, die heeft toch een bord voor d'r kop!
Alle reacties Link kopieren
Vervelend dat die wijzigingen niet zijn doorgevoerd! Wel fijn dat je goede reacties krijgt, dat maakt je weer nog sterker. Nogmaals, erg goed dat je het gedaan hebt! Misschien helpt het je het pesten nog meer een plaatsje te geven. En dat zou heel mooi zijn, als de pesters zich hierdoor doodschamen!! Maar tja, ik denk dat je gelijk hebt, dat ze een bord voor hun kop hebben en niet willen zien wat ze aangericht hebben. Vandaar dat je vaak hoort dat mensen zijn "vergeten" dat ze in het verleden gepest hebben...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben s gebeld door een tv programma over pesten. Die gaan ze opstarten. Het oproepje stond hier op t prikbord. Dus ik gemaild en ze hebben me vragen gesteld. Ze zijn meer onderzoek aan t doen nu, maar binnenkort laten ze weten wie hun verhaal ook voor de camera mogen vertellen. Ik zei dat ik dat wel enorm graag wou. Dus ben benieuwd! Duimen maar!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook erg gepest op de basisschool en op middelbare school.. heb er niets aan overgehouden verder, maar merk wel dat ik wantrouwender ben geworden, iets in mij blijft altijd op haar hoede.. zelfs nu ik heel veel onwijs leuke vriendinnen heb hoor ik nog steeds weleens t stemmetje: wat als ze me eigenlijk helemaal niet leuk vinden.. de grootst mogelijke onzin natuurlijk, maar echt een overblijfsel van t pesten. Binnenkort is er een reunie van de basisschool en ondanks dat ik ook erg goed terecht ben gekomen en niets heb om me voor te schamen zie ik er toch een beetje tegenop om de plaaggeesten van toen weer te zien..



Toch voel ik niet de behoefte om ermee in bijv. een tijdschrift oid te gaan staan. Maar vind t knap dat jij t wel durft/doet.
Alle reacties Link kopieren
lourien schreef op 18 mei 2008 @ 14:46:

, maar merk wel dat ik wantrouwender ben geworden, iets in mij blijft altijd op haar hoede.. zelfs nu ik heel veel onwijs leuke vriendinnen heb hoor ik nog steeds weleens t stemmetje: wat als ze me eigenlijk helemaal niet leuk vinden.
Heel herkenbaar helaas... :-| Ook ik denk af en toe dat het één grote grap is en dat ze ineens allemaal zullen beginnen te lachen dat ik zo dom ben om erin te trappen (en het hele pest-gebeuren ligt toch al 20 jaar achter me). Bovendien voel ik me ook onzeker als ik langs een groepje mensen loop en die lachen, ik weet dan ZEKER dat ze me uitlachen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven