Geld & Recht alle pijlers

Reclame 'win een Wii' is reclame voor sms dienst

19-03-2008 17:42 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Belachelijk dat Viva een dergelijke reclame banner plaatst. Er wordt overal gewaarschuwd voor dit soort 'diensten' want ze kloppen je het geld uit de zak voor gebakken lucht. En wat doet Viva? Die plaatst een dergelijke reclame gewoon. Idioot.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Waar zie je die reclame dan?



Maar ehm, heb je geen andere dingen om je druk over te maken ;-) Niet lullig bedoeld hoor, maar wat kan jou die reclame schelen?
Alle reacties Link kopieren
Dat is zo'n banner die af en toe verschint. Tuurlijk kan ik me over andere dingen druk maken, maar ik dacht 'ik wil wel een wii winnene. en zag oen dat het zoiets was. En ik snap niet zo goed dat Viva dergelijke geld uit de zak klopperij promoot.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Vaak is het ook nog zo dat als je er op klikt je ineens veel pop ups krijgt.. En daar zit niemand op te wachten..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gemeld aan de juiste personen en we gaan er meer aandacht aan besteden.
Alle reacties Link kopieren
oké!
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven