Geld & Recht alle pijlers

Foutmeldingen

20-03-2008 17:33 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door het verwijderen van een gebruiker zijn er er her en der op het forum foutmeldingen ontstaan. We zijn achter de schermen druk bezig om te deze foutmeldingen te verhelpen.



Excuses voor eventueel ongemak.



Nathalie
Alle reacties Link kopieren
zal misschien teveel gevraagd zijn, maar aan wiens posts hoeven we ons nu niet meer te irriteren?
Alle reacties Link kopieren
Meld hieronder de forummer/ster die u mist ;-] .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, dan kom ik met optie 1: Krengiserweer.

Kreng als je dit leest en je bent gewoon nog levend op dit forum, meld je dan! ;-)
Alle reacties Link kopieren
Rufus? Die mis ik niet hoor... Maar die zou van mij wel mogen wieberen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, was ook mijn eerste check, maar helaas...
Alle reacties Link kopieren
Ah, jammer.
Alle reacties Link kopieren
http://images.kaspersky.com/fr/chapter/drol.gif
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Viola Holt.

Die zou ik ook niet missen.
Alle reacties Link kopieren
In Relaties is er een merkwaardige bug, m.b.t. het topic omgaan met een autistisch partner:

- Volgens de topiclijst van Relaties heeft dit topic 13 pagina's;

- Pagina 1 t/m 11 bevatten de berichten, en het laatste bericht is geschreven door Hasslecat, ook volgens de topiclijst;

- Pagina 12 en 13 geeft de foutmelding: This page doesn't exist (or the topic contains no messages).
Alle reacties Link kopieren
En als aanvulling op Lalein heeft Kreng daar gepost, maar je vind alleen maar haar quotes, geen originele post (of ik kijk verkeerd...)
Alle reacties Link kopieren
Kreng is een weekje op vakantie en ze komt dit weekend weer terug. En haar postings zijn nooit in overtreding met de forumregels dus dat zij de banneling is lijkt me uitgesloten.

Mijn advies: nog ff verder zoeken ... :smile:
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Lalein schreef op 20 maart 2008 @ 19:11:

In Relaties is er een merkwaardige bug, m.b.t. het topic leuke mannen en vrouwen

- geeft de foutmelding: This page doesn't exist (or the topic contains no messages).
Dit laatste krijg ik dus ook regelmatig. Dit is alleen bij de laatste pagina. Als ik pg 1 neem dan lukt het wel gewoon.
Alle reacties Link kopieren
ik ben er nog gna gna



Ik kan ook niet op dat bewuste topic, terwijl ik toch een hele leuke vrouw ben. ghe ghe



DS , ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad, vanaf hier dan maar.



Ben ook benieuwd op wie de jacht is.
Alle reacties Link kopieren
vreemd hoor , ik zie dat anderen gewoon posten daar en ik kan er niet op.
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel het "wachtwoord" aan de doorbitch doorgegeven Sarah ;-) En dr omkopen met een lekker ding wil misschien ook wel helpen 8-P
Alle reacties Link kopieren
Brekend nieuws: KIEW heeft op eigen verzoek haar account laten verwijderen ivm privacy. Geen ban dus.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
k krijg helemaal niet de keus om een wachtwoord in te voeren en ik kan altijd zo op alle pijlers en het forum omdat ik mijn computer daarop ingesteld heb.

En de webredactie is eieren aan het zoeken, dis voorlopig kan ik niet bij jullie komen vrees ik.



Omkopen met een lekker ding, tja, kan moeilijk mijn man aanbieden, die ziet me aankomen zeg. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek geen eieren Sarah, maar ik ben technisch niet zo begaafd, dus ik hoop dat één van mijn collega's danwel React het probleem kan oplossen... :)
Alle reacties Link kopieren
hee, Angel 4,



Ik had gemaild naar een adres wat ik kreeg door op foutmelding te klikken,daar kreeg ik een geautomatiseerd reply op dat men eieren aan het zoeken was hihi, ik bedoelde het zeker niet sarcastisch naar jou hoor !!



xx
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je mail ontvangen. Hopelijk kun je na mijn tips (zie mail) weer posten
Alle reacties Link kopieren
Angel, de pagina laadt heel langzaam en als je berichten verstuurt duurt dit ook heel lang, heeft dat te maken met hetzelfde euvel?
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat heeft er niets mee te maken. Sinds wanneer is de traagheid verergert? En is het vandaag weer het geval?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nog steeds niet posten, op het leuke vrouwen en leuke mannen topic, Doe ze de hartelijke groeten van mij!!



Ghe ghe
Alle reacties Link kopieren
Ik word echt helemaal gestoord van de achtergrond! Ik zie door de teksten heen de buttons van de betreffende pijlers, waardoor de postings heel moeilijk leesbaar zijn. Hebben meer mensen hier problemen mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven