Geld & Recht alle pijlers

Wat is er mis met die vreselijke zoekfunctie hier!?!?

20-04-2008 18:39 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik typ "zonnebank" in in de zoekfunctie en krijg de vreemdste resultaten....





Bij de tekst stond bijv. "ik ben vandaag voor het eerst in mijn leven onder de zonnebank geweest en het werkt!!nou ben ik een beetje stevig en heb een flinke boezem dus heb het idee dat niet alles bruin wordt als…"



Maar de topictitel waar je op moest klikken (die bij bovenstaande tekst hoorde) was "Quinni Zapp in combinatie met maxi cosi citi" op de kinderen pijler. Heeft dus niks met de zonnebank te maken en als ik erop klik staan er alleen berichten over kinderstoeltjes enz.





Zo stond de hele pagina vol met dit soort resultaten, een tekst waar je wat aan hebt, maar een topictitel (met link) naar een heel andere topic!! Je kunt dus met geen mogelijkheid bij die tekst komen want je weet niet bij welke topic hij hoort of op welke pijler.



Lijkt me handig als ze hier wat aan doen, want zo'n zoekfunctie is waardeloos. Of doe ik zelf iets verkeerd?
Is er een gebruikster die zonnbank heet?
Alle reacties Link kopieren
Ja, als die geweldige zoekfunctie had gewerkt had je mijn topic over hetzelfde onderwerp een maand of twee geleden gevonden..

Viva zwijgt inmiddels overigens over de zoekfunctie.
Alle reacties Link kopieren
heejhallo schreef op 20 april 2008 @ 18:40:

Is er een gebruikster die zonnbank heet?




Niet dat ik weet!



Maar als je iets over zonnebanken wil lezen moet je volgens de zoekfunctie naar de volgende topics gaan (o.a.):



Help! mijn incredimail haalt mijn mail niet meer binnen.

Van fles naar beker. Hoe doe je dat in vredesnaam?

Mijn zoontje heeft een scheur in zijn trommelvlies.

Maagdjes 2007....kom maar op met die baby's

Vraagje over T-mobile mobiel.



En ga zo maar door.... 8-P 8-P 8-P 8-P 8-P



Haal die hele functie toch weg als het zo beroerd werkt denk ik dan!
Alle reacties Link kopieren
Ja, waardeloos die zoekfunctie hier.

Je kunt maar beter op Google intypen: zonnebank viva.
De Viva zoekfunctie moet je gewoon negeren, die is echt driewerf prut. Met Google zoekterm+Viva kun je alles vinden wat je zoekt.
Alle reacties Link kopieren
mamzelle schreef op 20 april 2008 @ 18:42:

Ja, als die geweldige zoekfunctie had gewerkt had je mijn topic over hetzelfde onderwerp een maand of twee geleden gevonden..

Viva zwijgt inmiddels overigens over de zoekfunctie.
Dat is niet waar Mamzelle. Ik heb eerder gemeld dat de zoekfunctie meegaat in fase 2 van viva.nl. Binnen nu en enkele weken moet de zoekfunctie naar behoren werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven