Geld & Recht alle pijlers

Vivaforum Hyve

23-04-2008 15:36 22 berichten
Hallo,



Was er niet ooit een vivaforum Hyve? Je moest lid worden wilde je daar schrijven volgens mij. Ik heb net gezocht maar kan hem niet meer vinden, bestaat het nog wel?



Voyager
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik was daar ook ooit bij, maar heb pas sinds een halve week hyves weer opgepakt en ben bezig hoe het allemaal werkt en toen was hij er niet meer, ja of ik ben eruit gekeild omdat ik toen niet actief op hyves was, dat kan ook hihihi.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Misschien als hij echt weggehaald is kan ik wel een nieuwe opstarten. Maar dan wil ik eerst weten of daar wel animo voor is!
Alle reacties Link kopieren
Moet je toch jezelf blootgeven, daar je hyves-account toch vaker wel dan niet je eigen voornaam plus pasfoto bevat.



Zit ik net lekker anoniem hier Tia Dalma te wezen, moet ik weer met de spreekwoordelijke billen bloot. Plus dat ik daar dan ook weer op moet gaan letten. Ben al druk genoeg hier! X-D
Alle reacties Link kopieren
moet ik gezellig met jullie allemaal gaan hyven zeker?

noway :-p
Alle reacties Link kopieren
Haha das toevallig, ik heb er laatst ook naar gezocht maar helaas..
Alle reacties Link kopieren
Er is wel een start-to-run hyve ontstaan vanuit het viva-topic. Dat vind ik prima, ook om 'met die billen etc..' maar dat komt omdat een aantal van de meiden daar vanuit weer een ander topic daar kwamen etc. Die ken je dan al een tijdje, maar een algemeen viva-hyve, neuh.
Computer says nooooo
Alle reacties Link kopieren
Djo, en waarom wil jij mijn Hyves-dinnetje niet worden dan? Hm? (6) :mad: :peace:
Alle reacties Link kopieren
hier?
Dat is de hyve van het blad Viva, niet van het forum
Alle reacties Link kopieren
X-D
Nee dat bedoelde ik niet, ik bedoelde een vivaforum hyve. Van het forum. Die was er eens, en daar kon ook niet iedereen zomaar op komen, je moest eerst lid worden ofzoiets. Maargoed, als het er niet meer is.. En als er verder ook geen animo voor is.. No Problem! :)
anoniem_28077 wijzigde dit bericht op 23-04-2008 16:25
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
Is dat zo, dat er geen animo voor is?
Dat weet ik niet, vandaar ook "als"... oh... haha..het woordje als vergeten.. :-$
Alle reacties Link kopieren
Tia Dalma schreef op 23 april 2008 @ 16:01:

Djo, en waarom wil jij mijn Hyves-dinnetje niet worden dan? Hm? (6) :mad: :peace:
Geef mij één goede reden waarom ik dat wel zou willen? :-d
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik de godin va

Omdat ik heel goed pannenkoeken kan bakk

Omdat ik altijd lief b



eh... noueh...

dus.

:lmao:
Alle reacties Link kopieren
Psies :-p



Kijk als je nou goed pannenkoeken kon bakken ofzo, ok dan had ik er misschien nog over nagedacht. Maar blijkbaar heb je geen enkel goed argument :-p
Alle reacties Link kopieren
Ghehehe...

Wacht maar af: érgens op een moment blér ik op dit forum een argument eruit waar je niet om heen kan....

... en dán moet je nog op zoek naar me op Hyves! :-p



TD, gaat Tia Dalman vragen of hij vanavond pannenkoeken bakt omdat TD zo sielug is met haar koortshoofd :cry:
Alle reacties Link kopieren
Tia Dalma schreef op 23 april 2008 @ 17:57:

Ghehehe...

Wacht maar af: érgens op een moment blér ik op dit forum een argument eruit waar je niet om heen kan....

:zzz:
Alle reacties Link kopieren
X-D

Het duurt alleen even wat langer, Tante Dalma wordt al een dagje ouder he.
Alle reacties Link kopieren
dan ben je vast ook te oud om te hyven :-p
Alle reacties Link kopieren
Blaag.... http://www.uco.es/~i72sagir/smiley_guy_sticking_out_tongue_lg_clr.gif

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven