Geld & Recht alle pijlers

knop spellingscontrole bij reactie scherm???

24-06-2008 17:47 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien er nogal wat mensen vallen over zeer slechte spelling in sommige posts, vraag ik me af of het mogelijk is om een spellingcontroleknop bij het reactiescherm te plaatsen. Net als bij bijvoorbeeld je Outlook dus.
Alle reacties Link kopieren
ik heb daar hier en daar denk al 10x om gevraagd maar ze reageren niet... zal er dus wel niet komen
Alle reacties Link kopieren
ach woon al bijna 9 jaar in amerika schrijf dus amerinederlansch hahahahaha
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt me echt helemaal top!!



PS maar ik snap ook wel dat ze daar ( wellicht) niet aan beginnen.
Als je Firefox gebruikt, kun je dacht ik een add on installeren die een spellingscontrole kan doen.
Alle reacties Link kopieren
.
Als ik zie wat de spellingscontrole in Word allemaal voor onmogelijke woorden brouwt, dan doe ik het net zo lief zonder spellingscontrole in het reactiescherm (één woord Fluffy en daar zal de spellingscontrole je ook niet bij helpen ;-) )
Alle reacties Link kopieren
@soleil lieve schat! Ik heb geen idee waar je het over hebt....ja ook al een digibeet :-$
Haha Claire. Ik zal even zoeken of ik er wat info over kan vinden. Ik heb nl ooit in Firefox een Franse spellingscontrole geïnstalleerd, maar weet niet meer hoe of wat.
Nou ja, echt info vind ik er niet over.

Maar je weet wat Firefox is neem ik aan? Gebruik je die ook?



Nou ja, als je Firefox gebruikt, kun je hier een programmaatje dowloaden (dat heet een add on). Het is een Nederlands Woordenboek en is dus gewoon een spellingscontrole. Als je dan hier een bericht typt, dan wordt alles direct gecontroleerd. Het werkt hetzelfde als een spelling check in Word bijvoorbeeld. Denk ik ;-) Ik heb het zelf nooit echt gebruikt.



Hier is een directe link naar de Nederlandse spellingscontrole. Ik heb hem zelf even geïnstalleerd en het werkt prima.
Snappez-vous?

Anders laat maar even weten, dan probeer ik het beter uit te leggen.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben benieuwd heb het gedownload ( ik bleek al firefox op mijn comp te hebben haha wist ik niet eens)! :-$

Ik merk er nog niets van...ga even verder proberen.
anoniem_51715 wijzigde dit bericht op 24-06-2008 19:27
Reden: schaam smily moest er echt even bij
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval bedankt tot zover...ik moet even weg. Tot later :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Yes hij doet het. Heb nu ook firefox mét spellingscontrole!! Hoera hier ben ik echt heel blij mee!! :hug: voor jou soleil!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ach fluffy.



Lekker laten miepen die spellingsfreaks.

Het is maar een forum,je hoeft geen sollicitatiebrief te schrijven.



Als de text begrijpend te lezen valt is het prima voor hier.

(vind ik dan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven