Geld & Recht alle pijlers

Prive berichten versturen?

11-07-2008 14:20 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds gisteren lid van het forum op Viva en het ziet er allemaal erg leuk uit. Alleen is 1 dingetje me niet helemaal duidelijk. Of ik kijk niet goed.. ;-) Hoe kan je prive berichtjes sturen naar mensen? Bij het menu Voorkeuren heb ik wel aangevinkt dat ik prive berichtjes wil/kan ontvangen, maar ik kan tot op heden nog niet echt vinden hoe je dan een berichtje stuurt naar iemand. Heeft iemand enig idee?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt alleen privéberichten sturen naar vrienden. Vriendjes krijgen is het devies. ;-)
Ja, en schijnt zelfs zo te zijn dat dat vriendjessysteem en berichtensysteem nog niet denderend werkt.



Vraag even na bij een Angel in het moderatortopic (eerste topic in een pijler)
Alle reacties Link kopieren
Ah, nu zie ik het! In het kader van "eerst kijken dan zeiken" ;-)

Thanks guys!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen "guy" hoor. Ik ben een vrouw die blij wordt van de billen van David. :-$
Whaha Q X-D
Alle reacties Link kopieren
Offtopic: Qwertu, mijn ogen worden ook vaak naar jouw avatar gezogen...
Alle reacties Link kopieren
Oh oeps, sorry! :worship:

Haha, nou het is wel een lekker kontje inderdaad! |-)
Ik weet nog steeds niet hoe het moet... Ik heb een vriend gemaakt, die wil ik nu dus een prive bericht sturen, maar hoe dan?? Ik kom nergens een button tegen... of kijk ik er nou heel erg over heen?
Alle reacties Link kopieren
Ibbeltje78 schreef op 23 september 2008 @ 20:11:

Ik weet nog steeds niet hoe het moet... Ik heb een vriend gemaakt, die wil ik nu dus een prive bericht sturen, maar hoe dan?? Ik kom nergens een button tegen... of kijk ik er nou heel erg over heen?
Als het goed is (en dat is het vaak niet), kun je via "Mijn Viva - mijn vrienden" op een vriendje klikken en dan krijg je een vijftal opties, waaronder "stuur een e-mail". Dat is dus een privébericht. Helaas werkt de vriendenfunctie abominabel...
Alle reacties Link kopieren
Klopt, ik kan geen van mijn vrienden een PB-tje sturen vanaf de site.

Maak een emailadres aan speciaal voor viva.

Dat werkt eigenlijk het best en dat adres kun je gewoon meteen geven in je acceptatie of uitnodiging.
Alle reacties Link kopieren
De enige uitnodiging die ik ooit van een potentieel vriendje heb gekregen was van een man die me privé een vraag wilde stellen over iets wat ik in de sekspijler op een topic over masturbatie ofzo had geschreven. Ik zit niet te wachten op mannen die me op deze manier benaderen voor geile praatjes, dus ik heb hem weer verwijderd als vriendje. Later zag ik dat hij met relatief weinig berichten toch best wel veel vriendinnetjes heeft, dus waarschijnlijk heeft hij dit trucje vaker uitgehaald. :-|
Alle reacties Link kopieren
Capibara, ja das het nadeel van de vriendenfunctie :) BTW: er moet van beide kanten toestemming komen, voordat er sprake is van een vriendschap.



@de rest, zoals Geheim zegt, is het idd het makkelijkst. Maak een emailadres aan voor het forum, zonder je eigen naam er in. Of je kan natuurlijk je emailadres uitwisselen door ons, Angels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven