Geld & Recht alle pijlers

abonnement vraagje.

11-07-2008 21:26 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik koop nu al een tijdje los de Viva en ik vind het een leuk blad.

Nu twijfel ik er over om een abonnement te nemen maar ik ben er nog niet helemaal uit welke dus ik heb wat vraagjes.



1. Als je het proefabonnement neemt kun je meteen daarna niet meteen een abonnement nemen waarbij je bijv. Julia's Tango bij krijgt of wel?



2. Als je een half jaar abonnement neemt kun je dat na dat halfjaar ook omzetten na een jaar of blijf je dan per half jaar betalen?
Alle reacties Link kopieren
Er is nu een leuke actie, je kan bellen en vragen naar de 26 nummers voor 26 euro. Dat is 1 euro per blad.



En als je een half jaar neemt verlengen ze dat altijd stilzwijgend door voor een jaar, maak je daar maar geen zorgen over!
Alle reacties Link kopieren
Ja die had ik gezien op zester. Je kan ook nog 52 nummers voor 52 euro maar ik vind een cadeautje ook wel wat hebben hahaha. Maar het enige leuke cadeautje op dit moment lijkt me die Julia's Tango serie en die ken ik verder niet dus geen idee of dat wat voor me is.

Dus mijn eerste plan was zo'n proefabbonement te nemen en als er dan wat leuks in staat wat me wel aanspreekt dan een gewoon abonnement te nemen maar volgens mij kan dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat klopt, dan moet je een halfjaar of een jaar wachten...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al een jaar een abo... maar heb maar 52 euro betaald.

Ik zeg steeds weer op en dan wordt ik gebeld of ik weer verder wil en dan bieden ze me weer 26 nummers aan voor 26 euro... dus heb ik weer een half jaar de Viva.

Heb geen cadeautjes ontvangen. Het cadeau was de korting
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ervoor gekozen om voor de korting te gaan. Dus 52 nummers voor ¤52. Alles netjes ingevuld en een account aangemaakt op zester. Klik aan dat ik me ideal wil betalen en klik voor de volgende stap en dan wordt me gevraagd in te loggen wat ik ook doe en daarna springt ie naar de hoofdpagina en is mijn winkelmandje leeg. Nu twijfel ik heel erg of ik het nog een keer zal proberen of even wachten tot ik misschien bericht krijg van zester. Niet dat ik dadelijk 2x betaal :(
Alle reacties Link kopieren
@keroppi Ik zou de klantenservice bellen, dan weet je het zeker of het is gelukt of niet! :) Klantenservice: 0800-5383736.



Wel vreemd trouwens, dat je mand leeg 'sprong'. Zijn er meer mensen die daar last van hebben (gehad)?
Alle reacties Link kopieren
Ja denk het. Maar ik denk dat ik nu niks heb besteld want ik heb de laatste controlestap dus niet gehad en ik heb de bestelling ook nog niet bevestigd/geplaatst. Tenminste dan zou ik een mail (krijg altijd zo'n mailtje bij webwinkels dus bij zester ook neem ik aan) moeten krijgen van uw bestelling is geplaatst en ik heb alleen maar het mailtje dat ik een account heb bij zester nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven